Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 21)

Оқу-әдістемелік материалдар

«Мейірімді жүрек» тренингі

Мақсаты: оқушылар арасында қарым-қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін-өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу. Тренинг жоспары: Амандасу. «Бумба-Юмба» жаттығуы. «Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы. «Табиғат мінезі» жаттығуы. «Поезд» жаттығуы. «Өз жұбыңды тап» жаттығуы. «Оның есесіне мен…» жаттығуы. «Теңізге саяхат» релаксациялық жаттығу. Қорытынды. «Майшам» жаттығуы. Қажетті құралдар: жүрекше, жануарлардың аты жазылған карточкалар, жаттығуға қажетті парақтар, майшам, магнитофон. Ұйымдастыру: 1. ...

Толығырақ »

Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері мен әдістері

    Елбасы Н. Ә. Назарбаев «Терең білім – тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой – азаттығымыздың алдаспаны» — деген сөзінен бастағым келеді. Білім беру – жекелеген құбылыс немесе дағды емес, ол оқушылардың оқуға қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін педагогикалық тетіктердің біртұтас кешені деп айқындалған. Әлемдік дәрежеге жету мақсатын көздей отырып, жаңаша қырда қолданылатын көптеген технологияларды Отандық педогогтар   өз тәжірибелерінде тиімді пайдалануда. Мұғалім өзі тәжірибесіндегі, біліктілігі ...

Толығырақ »

«Жылулық жүректен» тренингі

Қатысушылар: 9-11-сынып. Мақсаты: оқушыларға эмоция мен сезім-адамның айналадағы өмір шындығына тигізер әсері туралы түсінік беру және эмоция мен сезімдерді қалай басқаруға болатындығын үйрету. «Эмоция» жаттығуы. Шаршадым — «УҺ!» дедім. Ренжідім — «ТУҺ!» дедім. Қорықтым — «ОЙ!» дедім Өкіндім — «АҺ!» дедім. Шарасыз — «ЕҺ!» дедім. Таңырқап — «О!» дедім. Кейідім — «И!» дедім. Біліп ап — «Е!» дедім. Қуанып — ...

Толығырақ »

Оқу және жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау технологиясы

         Бұл бағдарлама – жаңа буын оқулықтарының талаптарын жүзеге асыруда, оқушылардың білім деңгейін көтеруде, балаларды шығармашылыққа баулуға, ойларын еркін айтуға, тез арада дұрыс шешім қабылдауға көмектесетін бірден – бір тиімді технология. СТО технологиясын пайдаланатын әр ұстаз өз педагогикалық қызметінде, оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынасқа дегенде көзқарасының мүлдем өзгергенін байқайды. Бұл бағдарлама басқа технологиялардан өзінің құрылымы мен ерекшеленеді. Сабақ жоспарының құрылымы ...

Толығырақ »

Күйзелістің алдын-алу жаттығуы

/жас мамандармен өткізілген дамытушылық-психологиялық тренинг/ Тренингтің мақсат-міндеттерімен таныстыру Мақсаты: Тұлғаның ішкі жан дүниесін ашуға және өзін еркін сезіне алуға үйрету. Тұлғааралық қарым-қатынаста туындайтын эмоционалдық күйселістің алдын-алу. Психологиялық тұрғыдан қолдау. Сенімділіктерін арттыру. Тренинг барысында қаралып шешілетін міндеттер: — Тиімді қарым-қатынасқа машықтану эмпатиясын дамыту. — Сенімсіздіктен, қобалжудан, қорқыныштан арылу. — Өзгелердің қызығушылығымен санасу. — Өзін-өзі құрметтеуді, өзін-өзі сенуді қалыптастыру. «Күлімдеу» жаттығуы Қатысушылар бір-біріне ...

Толығырақ »

Мәңгілік ел қалыптастыру жолы – жас ұрпақты тәрбиелеуден басталады

Тренингтің мақсаты: 5-сынып оқушыларының бастауыш буыннан орта буынға өтуі барысындағы бейімделу үдерісіндегі дамуында жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің үлесі зор екендігін түсіндіре отырып, қарым-қатынас орнату. Ата-ана мен мектеп арасында тығыз қарым-қатынас орнату. Қатысушылар: 5-сынып ата-аналары (Әр сыныптан 3-4 ата-анадан қатысады). Көрнекілігі: бейнетаспалар, слайд, қызыл жіп, таратпа материалдар, оқушылардың «Менің отбасым» тақырыбындағы суреттері, ашық хаттары, хаттарды салатын арнайы қалташалар. Тренинг барысы: Мұғалімнің ...

Толығырақ »

Әлеуметтік педагогтың ата-аналармен жұмысы

Отбасы – жасөсіпімдерді әлеуметтендірудегі өте маңызды институт. Ол бірқатар өлшемдермен анықталынады. Олар: әлеуметтік мәдени өлшемі; әлеуметтік экономикалық өлшемі; техникалық-гигиеналық жағдайы; демографиялық жағдайы. Әлеуметтік педагогтың ата-аналармен жүргізетін жұмысы аса маңызды болып саналады. Дұрыс ұйымдастырылған жұмыс жабық (құпия) үйрету сипатына ие болады. Әлеуметтік педагог отбасы тәрбиесінің үлгілі, оңды тәжірибесіне сүйенеді; оны жан-жақты зерттеп, жинақтап, таратады; оңды ой-пікірлерді күшейтіп, терісін реттеп тәрбие процесінде ...

Толығырақ »

«Жануарлар мектебі» жобалау әдістемесі

Мақсаты: Оқу әрекетінде және сыныптастарымен, мұғалімдерімен қарым – қатынасында туындаған қиындықтарды анықтау, қызығушылығын, ой- өрісін, тұрақтылығын дамыту, балаларды өзара жақсы қарым- қатынас жасай білуге тәрбиелеу. Қажетті құралдар: қағаз, түрлі – түсті қарындаштар. (Мектепке оқушылардың бейімделуін диагностикалау) Көптеген балаларға мектепке бейімделу қиынға соғады. Бала өзі шеше алмайтын көптеген мәселелермен кездеседі. Нәтижесінде балада мектеп неврозы пайда болуы мүмкін. Мектеп неврозын ерте диагностикалау, ...

Толығырақ »

Сөйлеу тілін дамытудың маңыздылығы

Мектепке дейінгі ұйымда балалардың тілін дамытуда ауызша сөйлетуге үйрете отырып, үйренген сөздерін күнделікті өмірде қолдану, әрі оны күнделікті іс-әрекет кезіндегі тілдік қарым-қатынаста қолдана білуге жаттықтыру ісіне ерекше мән берген маңызды. Мектеп жасына дейінгі кезеңдегі балалармен сөздік жұмысын жүргізу ісі – тіл дамытудың негізгі жұмыстары болып табылады. Біз ұйымдастырылған оқу қызметінде балалармен сөздік жұмыстар жүргізе отырып, оларды айналасындағы заттармен таныстырып, атын ...

Толығырақ »