Оқу-әдістемелік материалдар
Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында жаңа технологиялардың элементтерін қолдану
Ж. Аймауытов айтқандай: «Сабақ беру – жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер» десек, бүгінгі оқыту жүйесінде әр түрлі инновациялық технологияларды пайдалану тәжірибеге еніп, нәтижелер беруде. «Инновация» деген сөз – латынның «novus» жаңалық және «in» енгізу деген сөзінен шыққан, ал оның қазақша аудармасы «жаңару, жаңалық, өзгеру» деген мағынаны білдіреді. «Технология» гректің «teche»- өнер, шеберлік және «logos»- ғылым деген сөзінен ...
Толығырақ »Математиканы тереңдетіп оқыту — күн талабы
Математиканы тереңдетіп оқытуда оқушылардың танымдық белсенділігі мен іздемпаздығын арттыруға негізделген. Мұғалім оқушының пәнге деген қызығушылығын туғызуда басты рөл атқарады. Әр сабақты жақсы өткізу үшін мүмкіндік беретін ережелерді есте сақтап, оның орындалуын қадағалап отыру керек. Бұл ережелер: Сабақ тақырыбына қатысты түрлі, ғылыми, әдістемелік кітаптарды таңдап алу, олардың мазмұнымен танысу. Оқулық материалын еске түсіру, тірек білім , білік , дағдыны бөліп алу. ...
Толығырақ »«Жануарлар мектебі» жобалау әдістемесі. Құралбаева Майра Қырғызбайқызы
Мақсаты: Оқу әрекетінде және сыныптастарымен, мұғалімдерімен қарым-қатынасында туындаған қиындықтарды анықтау, қызығушылығын, ой-өрісін, тұрақтылығын дамыту, балаларды өзара жақсы қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу. Қажетті құралдар: қағаз, түрлі-түсті карандаштар. «Жануарлар мектебі» жобалау әдістемесі. (Мектепке оқушылардың бейімделуін диагностикалау) Көптеген балаларға мектепке бейімделу қиынға соғады. Бала өзі шеше алмайтын көптеген мәселелермен кездеседі. Нәтижесінде балада мектеп неврозы пайда болуы мүмкін. Мектеп неврозын ерте диагностикалау, коррекциялау және ...
Толығырақ »Математика сабағында ойын элементтерін қолдану
«Ұстаздың биігі ойлана қарасаң биіктей береді, үңіле қарасаң, тереңдей береді, қол созсаң қарсы алдында, айналсаң артыңда тұрғандай» Сократ Қазіргі кезде ғылым мен техниканың даму деңгейі әрбір оқушыға сапалы және терең білім мен іскерліктің болуын, олардың шығармашылықпен жұмыс істеуін, ойлауға қабілетті болуын талап етеді. Математика пәні оқушылардың өз ойын қысқа, дәл және дұрыс айтып бере алуы үшін зор мүмкіндіктер туғызады. Білім ...
Толығырақ »Ағылшын және қазақ тілдеріндегі теңеулердің «жағымды» және «жағымсыз» мазмұндағы концептілері
Резюме В данной статье рассматриваются концепты сравнения в казахском и английском языках. Summary This paper considers the concepts of simile in the Kazakh and English languages. Тіл білімінде «концепт» термині алғаш рет ХХ ғасырдың алғашқы жартысында қоршаған орта құбылыстарын тіл әлемінде бейнелеу мәселелерін зерттеуге байланысты пайда болды. Соңғы жылдары тіл білімінде «концепт» теориясы лингвистикалық сипатта нақты, жан-жақты бір тілдің ішіндегі ...
Толығырақ »Девиантты мінез-құлықты балаларды балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері
Қазіргі кездегі педагогикалық өзекті және күрделі мәселелердің бірі — «Девиантты мінез-құлықты балалар» мәселесі. Баланың қиын тәрбиеленуі, қоғамда қалыптасқан нормалар мен ережелерді сақтамауын ғылымда девиация деп атайды. «Девиация» латынның «deviatio» тыңдамау, ауытқу деген мағынаны береді. Девиантты мінез-құлықты балаларды түзету — күрделі, әрі қиын әрі ұзақ процесс. Оны іске асыруда көп шыдамдылық пен белсенділік қажет. Қазіргі, осы саладағы әлеуметтік, педагогикалық талаптар ...
Толығырақ »Тәрбиешінің кәсіби құзыреттілігін, эстетикалық мәдениетін дамытуда шеберліктерін шыңдау
Тәрбиешінің айналысатыны – үнемі қозғалып, өзгеріп, өсетін, өркендейтін тірі адам болғандықтан, біркелкі әдістен табан аумай шектеліп қалуға болмайды… Сабақ беру – үйреншікті жәй шеберлік емес, ол – үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер… Ж. Аймауытов Иә, баланың ақылды, саналы, тәртіпті болуы тікелей тәрбиеші, педагогтарға байланысты. Біз айналамызға көңіл аударсақ: — Тұнып тұрған әсем табиғатты; — Еңбекке ...
Толығырақ »Психотерапевтикалық ертегі «Қисайып кеткен ағаш»
Мақсаты: оқушылар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу. Міндеттері: Қиын жағдайларда оқушылардың мінез-құлқын ескеру, сындарлы жағдайларда өзін-өзі ұстау тәсілдерін үйрету. Оқушыларды өзін-өзі зерттеу және түзету; оның «өмірде» керектігін жүзеге асыру үшін қолайлы жағдай туғызу. Жұмыстың барысы: Тапсырма: ертегінің соңына дейін жабық көзбен тыңдау керек. Бірде әдемі ағаштар арасында әдемі орманда жылдар бойы тығыз қабыршақты және жіңішке бұтақты бір «қисайып кеткен ағаш» ...
Толығырақ »Халық поэзиясы – білім және рухани тәрбиенің көзі
Бағыты: ғылыми Бөлім: Тілдер бөлімі Секциясы: Қазақ тілі және әдебиет Ӏ. Кіріспе ӀӀ. Өлеңдер – әдеби-поэзиялық педагогика жанры Поэзиялық жанрларының түрлері; Поэзия жанрының құрылым сипаты. ӀӀӀ. Өлеңді мәнерлеп оқу – өнер шеберлігі ӀV. Бастауыш сынып оқушыларының ішкі рухани дүниесін зерттеу. V. Қорытынды Андатпа «Халық поэзиясы – білім және рухани тәрбиенің көзі» деп аталатын зерттеу жұмысының бірінші бөлігінде поэзия жанрларының түрлері ...
Толығырақ »