Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 19)

Оқу-әдістемелік материалдар

Мектепке дейінгі мекемелерде үштілді білім берудің тиімділігі

          Қазақстан Республикасында ұлттық білім берудің жүйесінің жетілдіруінің негізгі мақсатының бірі – үш тілді енгізуі, былайша айтқанда жеткіншек ұрпақтың үш тілде – қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде сөйлеулері. Жаңа тілдік саясаттың жолы Қазақстан Республикасының Президентінің «Қазақстан — 2050 стратегиясы» Жолдауында көрсетілген: «Қазіргі таңда біздің балалар қазақ тілімен қатар, орыс және ағылшын тілдерін үйренулеріне жағдайлар жасап жатырмыз». Қазіргі заманғы әлемде қоғамдық жұмыс ...

Толығырақ »

Мектепке дейінгі балалардың ұсақ моторикасын дамыту

Қазіргі кезде «Ұсақ моторика» деген тіркесті жиі естиміз. Ұсақ моторика дегеніміз не? Физиологиялық тұрғыдан айтқанда, ол — қолдың ұсақ бұлшықеттерінің қозғалысы. Сонымен қатар, «қол мен көздің» тепе-теңдігін де ұмытпауымыз керек, себебі қолдың ұсақ қозғалысы көздің бақылауымен жүзеге асады. Бала қозғалысы қоршаған ортадағы заттарды танып білу барысында қалыптасады. Ересек адам нақты бір әрекет жасағанда біздің білегіміз әртүрлі бағытта қозғалу арқылы қол ...

Толығырақ »

«Жолаушылар вагондарын жөндеудің технологиясы» тақырыбындағы саяхат сабағы

Оқушы алған теориялық білімін тәжірибемен ұштастырғанда ғана кәсіби біліктілігі жоғары, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптасады. Саяхат сабағы барысында болашақ маман кәсіби жеке тұлғаға тән ерекшеліктерді сезініп, моральдық-психологиялық ахуалдарды түсіне бастайды. Саяхат сабағы барысында оқушының өз мамандығына деген сыни көзқарастары қалыптасады. Сондықтан теориялық білім мен өндіріс орнындағы бекіту сабақтарын бір-бірінен бөліп қарауға болмайтын егіз ұғым. Дуальдық жүйе маман дайындауда өндіріс, білім алушының ...

Толығырақ »

География пәнін оқытудағы қиындықтар

Қазіргі уақыттағы білім беру қызметкерлерінің алдында тұрған басты мақсат – еліміздегі білім беруді халықаралық деңгейге көтеру және білім сапасын көтеру, жеке тұлғаны қалыптастыру, қоғам қажеттілігін өтеу, оны әлемдік білім кеңістігіне кіріктіру болмақ. Орта білім берудегі мақсат: Өз бетінше білім алу мен оны практикада қолдану қажеттілігі мен дағдыларын қалыптастыруға, танымның гылыми тәсілдеріне мақсатты және жүйелі түрде баулуға бағытталған; Елбасы: «Келер ұрпақ ...

Толығырақ »

Қалыптастырушы (формативтік) бағалау

Оқушылардың білімін дәстүрлі түрде бағалау көп жағдайда объективті көрсеткіштерге негізделмей, тек мұғалімнің субъективтік көзқарасы мен ұйғарымдарынан тұратындығы бәріміздің есімізде. Мұнда ұстаз сыныптың орта деңгейін негізгі көрсеткіш ретінде тандап оқушылардың білімін осы шәкілмен бағалайды. Көбіне көп талаптар оқулық мазмұны мен мұғалімнің айтқанын неғұрлым түпнұсқаға жақын қайталаумен байланысты. Егер бағалауды оқушының үйрену деңгейін анықтап оны дамытатын бағыт мен мазмұнды айқындау деп түсінсек ...

Толығырақ »

Қазақ тілі сабағында оқушыларды ынталандыру жолдары

Қоғамды толғандырып отырған мәселелердің бірі – сапалы білім беру. Өйткені қарыштап дамып келе жатқан технологиялық прогресс кезеңінде өскелең ұрпақтың білім деңгейі заманауи талапқа сай болуы қажет. Сол себепті ұстаздар әр сабағын сапалы түрде ұйымдастырып, әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана білуі керек. Оқушылар мектепте алған білімін өмірде қолдана алатындай етіп құру мұғалімдерден көп шығармашылық ізденісті талап етеді. Ол үшін ең алдымен әр ұстаз ...

Толығырақ »

«Оқушы және мұғалім»

Біздің өзіміздің туған халқымызда «Жүз жылдар» атым шынын десең, бидай өсіп, ал ғасырлар атым шешемін десен бала тарбиелеу деген тамаша сөз бар. Тарих тымымына тереңдей байлап, халық зердесіне байыптай үңілсек, ұрпақ, ертеңі келер болашақ иелерінін тарбиесі қай елдің болсын, қай кезеңнің болсын толғақты мәселесі екеніне көз жеткізу қиын емес. Әрине, сөзімді кішкене құнарлы болу үшін Әл-Фарабидің сөзін келтіре кетейін. Осыдан ...

Толығырақ »

«Тәжірибедегі рефлексия» — жалпы білім беретін мектептердегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасы

«Тәжірибедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасында өзімнің кәсіби дамуыма ықпал ететін құнды мәліметтермен таныстым. Мектеп тренеріне жүктелетін міндет жауапкершілікті талап ететінін, өз қызметіме жаңа көзқараспен қарау керектігін ой елегімнен өткізе отырып, әріптестерімнің менен үлкен өзгерісті күтетінін түсіндім. Осы ой мені екі айдағы сабақ мазмұнын терең түсініп, үйренушілеріме барлық жаңа тәсілдерді сабағында қолдану үшін бағыт бердім. ...

Толығырақ »