Мен мұндалаған алып тау шыңдары, асау өзендері бар әсем табиғаты көз тартатын «қала бақ» атанған Алматының лебі есіп тұрды… Табиғаттың бар сұлулығын жинап алған, тау-тасының өзі талай тарихтан сыр шертетін әлемдегі ең сұлу қалалардың бір Алматы бір бүйірін бұрған жылы мекен №95 «Алматы» балабақшасы.Нұр-Сұлтан қаласындағы Алматы шаһары сыйға тартқан сәулеті келісті, көркіне көз сүйсінер бақыт мекенінде жырдан шашу шашылып, күмбірлеп ...
Толығырақ »Балабақша
«Қыс» — «Winter»
Білім беру саласы: «Таным», «Коммуникация» ,«Шығармашылық» Бөлім: Қоршаған ортамен танысу Бағдарламаның мазмұны: Қыс мезгілі туралы түсініктерді кеңейту; Қыс тақырыбы бойынша өтілген лексикалық материалды бекіту, қыстың белгілері; балаларды жануарлармен таныстыру, оларды ағылшын тілінде айта білу. Ағылшын тілін үйренуге деген қызығушылықты ояту. Балалардың ағылшын тілінде ауызша жауап беруін, олардың ойлау қабілеттерін, түсіну қабілеттерін, олардың зейінін дамыту. Бақылау мен қызығушылықтарын дамыту. Тілді ...
Толығырақ »Білім еліне саяхат
Білім саласы: Коммуникация. Таным. Әлеумет. Бөлімі: Сауат ашу негіздері. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Экология негіздері. Мақсаты: Балаларды 1-ден 20-ға тура, кері санау, геометриялық пішіндерді ажыратып атай білуге қалыптастыру. Сөздерге дыбыстық талдау жасай білуді, сөйлемдер құрастыруды, табиғат белгілерін айыра білуді кеңейту. Кеңістікті бағдарлай білуді, материалдармен жұмыс жасай білуді бекіту. Балалардың сөз байлығын, ойлау қабілетін арттыру, қол моторикасын дамыту. Қайырымдылыққа, мейірімділікке, ...
Толығырақ »Бәрін білгім келеді
Білім беру саласы: -«Қатынас»,«Әлеумет», «Таным» Бөлімдері: Көркем әдебиет,Тіл дамыту, Қоршаған ортамен таныстыру, Қарапайым математика ұғымдары Тақырыбы:«Бәрін білгім келеді» Максаты:Балалардың ойынға деген қызығушылық арттыру. Ойын әрекеті дағдыларын қалыптастыру: серіктестермен оқиғаға біріктірілген ойын әрекетін орындау. Балалардың тілдерін дамытып,ойын-өрісін кеңейту, сөздік қорын байыту мен есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Балаларға мән-мағынасы бір-біріне қарама қарсы сөздерді –антонимдермен таныстыру. Балаларды ертегіне деген қызығушылығын арттыру. ...
Толығырақ »Көліктер
Білім беру саласы: Коммуникация, Таным, Әлеумет. Білім бөлімі: Сөйлеуді дамыту, Құрастыру, Қоршаған орта Мақсаты: Балаларды көліктермен таныстыру арқылы сөйлеу,ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту, Дыбыстарды дұрыс айтуға қалыптастыру. Көліктерді аттарын түрлерін ажыратуға үйрету. Көрнекілігі: Слайд, көлік түрлерінің суреттері, пано сурет,фигуралар, машина дыбыстары. Билингвальді компонент: Машина-машина- a machine, ұшақ-самолет-aircraft, поезд-поезд- a train. Кеме-корабль -ship, көлік-транспарт- transports. Балалар қонақтармен ...
Толығырақ »Моншақ
Білім беру саласы: «Шығарамашылық Білім бөлімі: Сурет салу Мақсаты: Балалардың танымдық шығармашылық қабілеттерін ой өрісін қиялын дамыту. Қол шеберліктерін жетілдіру. Балаларды бояуға деген қызығушылықтарын арттыру. Ойындар ойнау арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту. Бояу ерекшеліктерін түсініп, көркемдікке сезімталдыққа бейімдеу. Дамытушылығы: Балалардың бойындағы шығармашылығын дамыту Билингвальді компонент: Дөңгелек-круглый, сары-желтый, қызыл-красный. Көрнекілігі: Моншақтар, әшекей бұйымдардың суреттері т.б. Ұйымдастырушылық оқу қызметі ...
Толығырақ »Менің туған өлкем
Білім беру саласы: Коммуникация Білім бөлімі: Қазақ тілі Мақсаты: Қазақстан Республикасы туралы туралы мағлұмат беру.Туған жерін, елін сүюге, Қазақстан Республикасының рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу. Білімділік: Балалар тұрғылықты жерінің қала немесе ауыл атауын, көшелерін, белгілі ғимараттарды, ескерткіштерді, мәдени орталықтарымен таныстыру. Дамытушылық: Сұрақтарға жауап беруге, өз ойларын айта білуге , сөздік қорларын молайту, тіл байлығын дамыту. Тәрбие: Туған жерін, елін сүюге, үлкендерді ...
Толығырақ »Сүйікті ойыншықтар
Білім саласы: «Шығармашылық» Бөлімі: Сурет Мақсаты: Ұжымда жеке жұмыстарды қосып сурет салуға үйрету.Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.Шығармашалық қабілетін дамыту. Көрнекіліктер: Ойыншықтар және қуыршақ пен доптын суреті.Пернетақта. Билингвальдық компонент: Ойыншықтар-игрушки Қуыршақ-кукла Доп-мячь Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің басқарымдық қызметі Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық қозғаушы Психологиялық рефлексия: Баяу ырғақты музыка ойнайды.Далада қыс болған сон, күн аяз болады.Соны ескере отырып, жазғы ыстық күнді еске алу мақсатпен балаларға ...
Толығырақ »«Абай – тәрбиенің өзі, өнердің көзі!»
әдеби-музыкалық композиция Мақсаты: Ұлы ақынның еңбектеріндегі асыл ойларды өмірде жүзеге асыруға, балаларды адамгершілікке, адалдыққа, ізгілікке, шығармашылыққа тәрбиелеу. Жүргізуші: Ұлы Абайдың шығармашылығы адамның санасын оятып, ойға ой қосады, жаңа күй мен сезімге бөлейді, жақсы істерге, армандарға жетелейді. Кемеңгер бейнесі көптеген көрнекті ақындар мен жазушылардың, суретшілердің, қоғам қайраткерлерінің назарын аударып келеді. Біз де бүгін сіздерді, ұлы ақынның бай әлеміне енгізіп, оның ...
Толығырақ »Мектепке дейінгі жастағы баланы рухани — адамгершілікке тәрбиелеуде отбасы мен балабақшаның ынтымақтастығы
Рухани-адамгершілік тәрбие – бұл үздіксіз жүретін үрдіс, рухани – адамгершілік тәрбиені баланың алғашқы қадам жасаған сәтінен бастау қажет, себебі мектепке дейінгі кезең баланың ізгілік, мейірімділік, қайырымдылық, яғни адамгершілік құнды қасиеттерді бойына сіңіретін ерекше кезең болып саналады. Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айтылмаған. Сондықтан ...
Толығырақ »