Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: «Жаратылыстану». Білім беру саласы: Таным. Мақсаты: Білімділік: Майдангер аталарымыздың ерліктері туралы түсіндіру. Балаларға Отан қорғаушылар күні туралы мәлімет беру. Тәрбиелік: Отанын, елін, жерін сүюге, қорғауға, сыйлауға тәрбиелеу. Дамытушылық: Елі, Отаны, туған жері туралы ұғымдарын қалыптастыру, сұрақтарға толық жауап беру дағдыларын дамыту. Көрнекілігі:Ұлы Отан соғысының батырларының фотосуреттер, Мәңгілік алау макеті,соғыс құралдарының суреттері. Әдісі: түсіндіру, көрсету, ой қозғау, әңгімелесу, ...
Толығырақ »Балабақша
Береке – бірлікте, ырыс – ынтымақта
Мақсаты: Балалардың бірлік, ынтымақтастық туралы түсініктерін кеңейтіп, көп ұлтты халқымыздың тыныштығы мен бірлігін нығайтуға ат салысатын азамат болуға тәрбиелеу. Көрнекіліктер: Ұрандар, қима көгершіндер, шарлар, гүлдер, ұлттық костюмдер,шағырақ,киіз үй. (Ән ұран орындалады) Жүргізуші Нұрәли: Бірлік пен ынтымағы халықтың — Көгімізде жарасқан жарық күн! Ырыс, дәулет бақыты үшін халықтың, Жайнай берсін, жайнай берсін алтын күн! «Береке-бірлікте, ырыс-ынтымақта». ...
Толығырақ »Менің отбасым
Мнемотехниканы — дамыту сабақтарында қолдану
Мнемотехника – дегеніміз не? Мнемотехника — тіл дамытуда тиімді есте сақтау, оны дұрыс жеткізе білудегі әдіс пен тәсілдер жүйесі. Балаларды жан — жақты дамыту, олардың барлық кемістіктерін жөндеу, мектепке дайындаудағы балабақша алдындағы басты мақсат. Сөйлеу — бас мидың бірнеше бөлігінің бірігіп жұмыс істеу нәтижесі. Артикуляция мүшелері тек мидан келген бұйрықты орындаушылар. Балалардың тілін дамытуда келесі кедергілердің бары ешкімге де құпия ...
Толығырақ »Жүректі тербеткен бастама
Көк тіреген «Бәйтерек» ғимаратының үстінде көзге көрінер, көрінбес қыран қалықтайды. Әмбесінде, тіптен бір қозғалған нүкте тәрізді. Сыйқыр әлеміне енгендей жоқ болып қайта пайда болады. Бұл қыран осылай биікке самғап, ұлан байтақ мына жердің бір өзі қожайыны сезініп, құлдидан қашқанды, қиядан асқанды қалт жібермейтін. Көзге ілінгенге қанаты жеткізбей қоймайтын. «Бір қанатты құс ұша алмайды» деп бастады сөзін Нұр-Сұлтан қаласы бойынша «Өрлеу» ...
Толығырақ »Қазақ хандығының құрылуы
Ғажайып пішіндер
Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер, олардың түстері туралы түсініктерін бекіту.Сан туралы ұғымдарын қалыптастыру.Сандарды тура және кері санау, дидактикалық ойындар арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту. Балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: әңгімелесу,түсіндіру,үйрету,көрсету, сұрақ-жауап,сергіту сәті,қорытындылау. Көрнекілік құрал:Слайд,сандар,пішіндер. Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің басқару әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивация қозғаушылық — Балалар бүгін бізде ерекше күн.Ең алдымен келген қонақтармен амандасайық. — Бүгін біздің ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіміз математика. — Тақырыбы: ...
Толығырақ »Ғарышқа саяхат
Мақсаты: Көктем туралы білімдерін толықтыра түсу,көктем ерекшеліктерін, мерекелерді естеріне түсіре отырып әңгімелету. Ғарыш, ғарышкер туралы түсініктерін қалыптастыру және мағлұмат беру. Сөздік қорларын байыту. Есте сақтау қабілеттерін, ой-өрістерін, зейіндерін, көріп-тану қабілеттерін дамыту, дүниетанымдарын кеңейтіп, қиялдарын шарықтату. Табиғат сұлулығын сезінуге, оны қорғауға, батылдыққа, адамгершілікке, ұжыммен бірлесіп әрекет жасауға тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: Әңгімелеу,сұрақ-жауап,ой қозғау, көңіл күйді көтеру, сурет бойынша әңгіме, ойша саяхат, ойын. Пәнаралық ...
Толығырақ »Ас атасы – нан
Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: «Жаратылыстану» Мақсаты: а) Бидайдан нан жасалынатынын айта отырып, дастарханға жеткенге дейінгі істелетін еңбек мазмұнымен, қолданылатын техникалардың аттарымен таныстыру. Диханшылардың еңбегімен таныстыру. ә)Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту. б) Үлкендердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу. Жаңа сөздер: Наубайхана, диірмен, комбайн, дихан, соқалы трактор, масақ, қырман. Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сергіту, ойын, әңгімелеу, сұрақ-жауап, жаңа сөздердің мағынасын түсіндіру. Көрнекі құралдар: «Нан ...
Толығырақ »«Ақымақ тышқан» (украин халық ертегісі)
Мақсаты: Ертегі кейіпкерлерінің қимылын, дауыс ырғағын сала білуге үйрету. Тілдік қорларын дамыту. Ата-анасын құрметтеуге, үлкенді тыңдауға тәрбиелеу. Барысы: Ерте, ерте, ертеде, өзі ерке, тентек, ақылсыз бала тышқан болыпты. Бала тышқан еркелігі сондай, анасын мүлдем тыңдамапты, анасы не істесе де бала тышқанға ұнамапты. Бір күні Тышқан ана баласын ұйықтатпақшы болады. Түнде тышқан ән салды: ...
Толығырақ »