Home » Балабақша (page 193)

Балабақша

Инсценировка сказки «Мамино счастье»

Білім аумағы: «Қатынас». Бөлім: Көркем әдебиет. Мақсаты: научить детей инсценировать сказку. Вызвать у детей радость от общения со сказкой. Продолжать учить детей осмысливать содержание, характеры персонажей. Воспитывать у детей интерес  и заботливое отношение к животным. Сөздік жұмысы: түлкі, қасқыр, қонжық, қоян, кірпі, тиін. Көрнекі құралдар: посылка, письмо, листочки, маски: лиса, медведь, зайчики, еж, белка, теремок, елочки.  Сабақтың барысы. Дети заходят в ...

Толығырақ »

«Чудо природы»

Білім аумағы: «Таным». Бөлім: Экология. Мақсаты: закрепить знания о приметах весны, расширить представления о насекомых и их характерных признаках. Формировать представление о развитии насекомых и зависимости их окраски от места обитания. Воспитывать у детей любовь к природе, заботу о ее обитателях. Сөздік жұмысы: весна, насекомые. Билингвалдық компонент: көктем, көбелектер, қанқыз, ара, қоңыз, шегіртке. Көрнекі құралдар:  цветы, бабочки, музыка, маски: комар, ...

Толығырақ »

ФОРМИРОВАНИЕ ЭКОЛОГИЧЕСКИХ ПРЕДСТАВЛЕНИЙ У ДОШКОЛЬНИКОВ

Детство, по мнению педагогов и психологов, является таким возрастным периодом, когда активно формируются основы мировоззрения ребенка: его отношение к себе, другим людям, окружающему миру. Поэтому именно в этом возрасте важно создать условия для развития у детей понимания того, что все в природе взаимосвязано. Формирования экологической культуры в Казахстане, занимает важное место в педагогике и требует всестороннего рассмотрения и глубокого изучения ...

Толығырақ »

Аутизм победим!

  В современном мире растет статистика детей с расстройствами аутистического спектра. К сожалению, в большинстве случаев эти дети остаются за «бортом» социального мира. Многие начинающие психологи, другие специалисты в том числе родители, не знают, что делать, когда они сталкиваются с такой проблемой. В большинстве случаев дети остаются без коррекционной поддержки. Кроме того, маленькие дети  страдают от многих психологических проблем, начиная с ...

Толығырақ »

БАЛАНЫҢ СЕЗІМДІК ТӘРБИЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МЕН ДАМЫТУДА МОНТЕССОРИ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ РӨЛІ

Баланың сезімдік тәрбиесін қалыптастыру мен дамыту Монтессори әдістемесіндегі атап өткен 5 түрлі аймақтың екінші аймағы, сенсорлық тәрбие аймағында іске асады. Монтессори әдістемесі ойын ойнау емес, жұмыс жасау деген сөзге көп бет бұратындықтан,  сезімдік тәрбиені дамыту жұмыстарын іріктеп, топтастыруға болады: «Мен сияқты жаса» Мақсаты:  Құрылыс материалдарын  көлемдері мен пішіндері бойынша орналастыру. Жүру барысы: балаларға арналған құрылыс жинағының негізгі детальдарымен жұмыс беріледі. ...

Толығырақ »

БАЛАЛАРҒА ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУ

Мақсаты: Балаларды ұлттық сәндік-қолданбалы өнер арқылы салт-дәстүрмен таныстыру және өзін-өзі тану жолдарын қалыптастыру Міндеттері: Білімділік: Балаларды текемет жасау технологиясын білу туралы ұғымына үйрету; Қазақ ою-өрнек атауларын, олардың мәнін түсіндіру. Өтетін тақырып бойынша балаларды жаңа сөздермен таныстыру. Дамытушылық: Жаңа сөздер арқылы балалардың сөздік  қорларын байыту; Балалардың ауызша сөйлеу белсенділіктерін, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру. Эстетикалық талғамдарының дамуын жүзеге асыру, симметриялық жүйені білу. Тәрбиелік: ...

Толығырақ »

«АСЫЛ ӘЖЕМ, АҚ ӘЖЕМ, АҚ ЖАУЛЫҚТЫ ДАНА ӘЖЕМ» САЙЫСЫ

Целиноград ауданы Талапкер ауылы “Әсем-Ай» экологиялық   балабақша аясында ардақты да, қадірменді әжелеріміздің өнеге, үлгілерін болашақ ұрпақтардың бойын сусындатып,  ата-бабамыздан мұра болып келе жатқан асыл қазынамыз салт-дәстүрлерімізді дәріптеп, жаңдандыру  мақсатында «Асыл әжем, ақ әжем, ақ жаулықты дана әжем» атты сайыс өтті. Сайысқа Талапкер ауылының қадірменді де, сыйлы  алты әжеміз қатысты. «Айгөлек» тобының әжесі Гүлбаршын Нұрғалиқызы «Ақбота» тобының әжесі Ләззат Исламқызы «Балапан» ...

Толығырақ »

«ЖЕТІ ОЙЫНШЫҚ» ТАУАРЛЫҚ БЕЛГІСІ БОЙЫНША ДАЙЫНДАЛҒАН ҰЛТТЫҚ НАҚЫШТАҒЫ ОЙЫНШЫҚТАР ЖОБАСЫН МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДА ҚОЛДАНУ

            Еліміздің жарқын болашағы білімнің негізінде   жүзеге асады. Ұлы дана Әл-Фараби: «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім азаматтың қас жауы» десе, ал В.Белинский: «Бала тәрбиесіне ерекше мән берілуі керек, тәрбиенің арқасында болашақ адамзат тағдырының негізгі мәселесі шешіледі» — деп айтқан ұлағатты сөздері бар. Еліміздің  ертеңгі болашағы — бүгінгі өсіп келе ...

Толығырақ »

САХНАЛЫҚ ҚОЙЫЛЫМДАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ

Целиноград ауданы Талапкер ауылы «Әсем-Ай» балабақшасының ІІ санатты  тәрбиешісі Төреғалиева Айнұр Маратқызы   Балабақшада балаларға жүйелі  тәрбие мен білім беру арқылы өз ана тілдерінде еркін сөйлеуге үйрету. Сөздік қорларын молайтып, тілдерін дамыту — ең басты мәселе болып табылады. Балабақшада жалпы сөйлеу жүйесіндегі жұмыста сөзді байыту, оны бекіту белсенді орын алады. Сөз ол тілдің негізгі  бірлігі, баланың тілдік қорын кеңейтпей сөйлеу ...

Толығырақ »

«БАУЫРСАҚ» ЕРТЕГІСІ

               Сабақтың мақсаты. Балаларға ертегілер туралы түсінік беру. Ертегі кейіпкерлерін қонаққа шақыра отырып,қиялы мен қабілетін жетілдіру. Балалардың сөздік қорын, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру. Балаларға жағымды, жағымсыз қасиеттерді айыра білуді үйрету. Тәрбиелігі: Өзара сыйласып, достық қарым-қатынаста болуға, біреуге қызғанып қарамауға, бірін-бірі құрметтеп, үлгі тұтуға тәрбиелеу. Қойылымның кейіпкерлері: Ертекші, шал, кемпір, бауырсақ, қоян, қасқыр, аю, түлкі. Көрнекілігі: ...

Толығырақ »