Білім беру саласы: шығармашылық. Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті : ән-саз. Мақсаты: балалардың эстетикалық талғамын қалыптастыру, түрлі сипаттағы музыкалық шығарманы ажырата білуге үйрету. Көрнекілік: үлкен-кіші коңыраулар, ақ, сары, қара балалардың қол ұстасып тұрған суреті. Сөздік жұмыс: тосқауыл, ортақ. Әрекет кезеңі Музыка жетекшісінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық қозғаушылық Музыка залында балаларды қарсы алады. Жетекші балаларды шаттық шеңберіне тұрғызады. ...
Толығырақ »Балабақша
Жануарлар әлемі
БАЛАБАҚША – ТӘРБИЕНІҢ БЕСІГІ
Отбасы — баланың әлеуметтік қалыптасуының алғашқы баспалдағы. Кез келген ата-ана өз ұрпағының қалыпты дамып, оның көп нәрсеге қабілетті болып өскенін қалайды. Ал оны тәрбиелеу өз алдына күрделі әрі өте жауапты дүние. Себебі бала тәрбиесі ата-ананың мейірім жылуымен ғана емес, оның ақыл-кеңесімен тығыз байланысты. Қазақ тарихындағы бала тәрбиесін сөз етсек, отбасында ана мейірімі мен ...
Толығырақ »Ертегілер елінде
«Балабақша – болашақ білімді ұрпақтың кепілі»,- демекші, қазіргі таңда елдің болашақ азаматтарын қалыптастыру бағытындағы білім беру мәселесі – мемлекетіміздің басты саясатының бірі. Білім мен ғылымның ел дамуына оңтайлы әсер етуі үшін, оқыту жүйесін заман талабына сай үйлестіре алу міндеті туындап, білімге, бүкіл оқу – әдістемелік жүйеге жаңа талаптар қойылуда. Сондықтан ұстаз іс-әрекетін жаңа талап тұрғысынан ұйымдастыру – бүгінгі ...
Толығырақ »«Шалқан» ертегісі
Білім беру саласы: «Қатынас» Оқу іс-әрекет түрі: Көркем әдебиет Мақсаты: Ертегі мазмұнымен таныстыру. Ертегі кейіпкерлерінің бір-біріне айтқан сөздерін айтқызу арқылы оны сахналауға талпындыру. Еңбекқорлыққа баулу. Дамытушылығы: Ертегіні сахналау арқылы, тілін дамыту, ойын, зейінін, сөздік қорын дамыту. Тәрбиелілігі: Достыққа, ұқыптылыққа, кішіпейілділікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Білімділік: Еңбексүйгіштікке баулу, мақал-мәтел жаттату, ертегі мазмұнын меңгерту. Әдіс-тәсілі: Әңгімелеу, сұрақ-жауап, ой қозғау, көңіл-күйді көтеру, сурет бойынша әңгіме, ...
Толығырақ »Сиқырлы пішіндер
Білім беру саласы: Таным. Білім беру бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр-түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой — өрісін, қол моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Балаларды ұйымшылдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу. Аралас сабақ: Айналамен таныстыру, тіл дамыту, құрастыру ...
Толығырақ »Ғарышқа математикамен бірге
Сабақтың мақсаты: Балалардың сандар, геометриялық пішіндер туралы білімдерін бекіту, үлкен-кіші ұғымдарын ажырата білу дағдыларын қалыптастыру. Ғажайып саяхат арқылы балалар қиялдарын шыңдау. Қисынды есептерді шығара отырып, баланың логикалық ойлау қабілетін дамыту, тапқырлығын арттыру. Сабақтың әдістері: Саяхат, қисынды есептер, дидактикалық ойындар. Қажетті құралдар: зымыран, «жұлдызды қалашық», ғаламшарлар, жұлдызшалар, жатпланеталықтар бейнесі, қисынды есептер. Алдын-ала жұмыс: ғаламшарлармен танысу, жатпланеталықтар ұғымымен танысу. Сабақтың барысы: Әуенмен ...
Толығырақ »Орманға саяхат
Білім беру саласы: Таным Оқу іс-әрекеті: Қоршаған ортамен таныстыру Мақсаты: Табиғат ерекшелігіне назар аударып, көрген-білгендерін айту, баланың тілін дамыту, қоршаған ортаға деген сүйіспеншіліктерін ояту. Әдіс тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, көрсету. Көрнекілігі: ойын, слайд, суреттер, үйлестірмелі материал. Ұйымдастыру кезеңі: Балалар шаттық шеңбер құрып, қолдарын ұстап, келген қонақтармен амандасады. Балалар: Сәлем алтын күн, Сәлем жер ана. Сәлем жан досым, Жылуыма жылу қос Тәрбиеші: ...
Толығырақ »«Бауырсақ» ертегісі
Сабақтың мақсаты: Балаларға ертегілер туралы түсінік беру. Ертегі кейіпкерлерін қонаққа шақыра отырып, қиялы мен қабілетін жетілдіру. Балалардың сөздік қорын байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру. Балаларға жағымды, жағымсыз қасиеттерді айра білуді үйрету. Қойылымның кейіпкерлері: Ертекші, шал, кемпір, бауырсақ, қоян, қасқыр, аю, тулкі. Көрнекілігі: интерактивті тақта, орман, орманды мекендеген аңдар, ағаштар. Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз, ...
Толығырақ »Сестрица Аленушка и братец Иванушка
Образовательная область: Коммуникация Раздел: Драма Цель: — Учить умению точно, последовательно, эмоционально воспринимать содержания сказки; — Грамматически правильно передавать содержание текста, добиваться яркости и выразительности речи, понимать ее нравственный смысл. Задачи: упражнять в умении правильно строить предложения при составлении связанного рассказа. Развивать силу голоса, дикцию, интонационную выразительность. Упражнять детей в подборе слов, противоположных по смыслу; следить за темпом речи, четкостью ...
Толығырақ »