Білім, дағды, іскерліктің қалыптасуының бастамасы-бастауыш саты. Жас бүлдіршіндердің ой-қиялын біліммен нұрландыратын, дүниетанымын кеңейтетін ұстаз шеберлігі. Әсіресе, терең де тиянақты білім беруді, ұлағатты тәрбиемен ұштастыруда бастауыш сынып мұғалімінің орны ерекше. Жаңартылған білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты оқушыларды болашақ өмірдегі қиындықтарды еңсере білуге дайындау. Баланы өмірде кез-келген ситуациядан шыға білуге дағдыландыру. Оқытудың түрлі әдістерін қолдану мұғалімге әр оқушының қалауын және даралығын ...
Толығырақ »Мақалалар
Музей – ел шежіресі
Музей – өзінің жаратылысы жағынан ғылыми-зерттеу және мәдени-ағарту мекемесі болып табылады. Адамдардың бұл күнде тарихқа ден қоя зер салуы артқан жағдайда музей үлесіне үлкен міндет жүктеліп отыр. «Өткеніңді білмейінше, болашағыңды болжай алмайсың»-деген өткен тарихымызды ақтара қарап, бүгінгі күннің көкейкесті сауалдарына жауап іздейді, қоғамның бұдан былайғы заңдылықтарын түсінгісі келеді. Таным дүниесіне осылай қарасақ, музей өткен мен болашақты жалғастырушы түйін болып табылады. Соның ...
Толығырақ »Қиянат жасамау – тұлғаның үйлесімді дамуының нәтижесі
Адал жүр, адал тұр! Өтірік айтпа! Біреуге қылдай қиянат жасама! Б.Момышұлы «Өзін-өзі тану» пәнін оқытуда оқушы бойында төмендегі бес құндылықты аша білуіміз қажет: Ақиқат Дұрыс әрекет Сүйіспеншілік Ішкі тыныштық Қиянат жасамау Осы құндылықтардың ішінде көбіне «Қиянат жасамау» құндылығын сабақтарда ашу қиынға соғады. Сондықтан, осы құндылыққа тоқталуды жөн санадым. Қиянат жасамау, яғни, басқаларға зиян келтірмей өмір сүру – бұл сүйіспеншілік пен ...
Толығырақ »БАЛА ТҰЛҒАСЫНЫҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТІН ТӘРБИЕЛЕУДЕ ЕРТЕГІ ТЕРАПИЯСЫ ТӘСІЛДЕРІН ПАЙДАЛАНУ
Халықтық шығармалардың ішінде ертегілердің балаларға тигізетін әсері ұшан теңіз. Халықтық ертегілер – халық өмірін бейнелейтін фантастикалық негізге құрылған оқиғалы көркем шығарма. Ертегінің өзіндік құрылысы, көркемдік ерекшелігі бар. Қандай ертегіні алсақ та, ол белгілі бір сюжетке құрылады, оқиғаның желісінің басталуы, аяқталуы, өзіндік шешімі болады. Ертегі баяу басталып, оқиға желісі күрделене түседі. Әсіресе адам өміріне байланысты іс-әрекет өткір сықақ-мысқылмен беріліп, бала сезімін ...
Толығырақ »Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелерін сақтау – баршаға ортақ міндет
Қоғамымыздың басты мақсаты – еңбекті адамның бірінші кезектегі өмірлік қажетіне айналдыру. Ал тиімді еңбек ету үшін қызметкерлерге қажетті жағдай жасау, олардың десаулығын сақтау, еңбек жағдайының қауіпсіздігін қамтамасыз ету, кәсіби сырқатты және өндірісте зақымдануды болдырмау қажет. Еңбек қорғау ғылымы осы мәселелермен, яғни еңбектің зиянсыз, қауіпсіз жағдайларын жасаудың проблемаларымен айналысады. Қысқасы, еңбекті қорғау дегеніміз құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастыру-техникалық, санитарлық-эпидемиологиялық, емдеу-профилактика, оңалту және өзге ...
Толығырақ »ОҚУШЫНЫҢ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
Қазіргі кезде, еліміздің білім беру жүйесіндегі реформалар мен саясаттар, өзгерістер мен жаңалықтар әрбір педагог қауымының ойлауына, өткені мен бүгіні, келешегі мен болашағы жайлы толғануына, жаңа идеялар мен жаңа жүйелермен жұмыс жасауына негіз болары анық. Қазақстан Республикасы мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында жалпы орта білім берудің ұлттық деңгейдегі басты мақсаты – еліміздің әлеуметтік, экономикалық және саяси өміріне белсенді қатысуға дайын, ...
Толығырақ »Образование как вектор модернизации общественного сознания
В условиях Третьей модернизации Казахстана обновление содержания образования, безусловно, имеет первостепенное значение и приобретает смысл интеграции в мировую систему образования с верно определенным вектором и качеством вхождения. В этой связи статья Н.А. Назарбаева «Взгляд в будущее: модернизация общественного сознания» позволяет уточнить цели и задачи, направления и обновления национальной системы образования в едином курсе навстречу будущему. В модернизации общественного сознания, опережающей ...
Толығырақ »Жаңартылған оқу бағдарламасының маңызы
Қазіргі таңда қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі м қарым-қатынас және ағылшын тілі әлемді тануда жаңа идеяларды жан-жақты қолдану, жаңаша оқытуды тиімді әрі жүйелі түрде қолдану м заман талабы. Білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда бола бастады. Соған байланысты ұстаздардың алдында оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі ізденісте болып жаңартып отыру, жаңа технологияларды меңгеріп оны тиімді қолдана алу міндеті тұр. Білім ...
Толығырақ »Балабақшадағы шағын жобалардың тиімділігі
Жобалау әдісі – инновациялық педагогикалық технология. Педагогикалық жоба ол педагогтардың арнайы ұйымдастырған, балалардың өздігінен шешім қабылдауын және де өз таңдауы мен еңбегінің, шығармашылығының нәтижесіне өзін жауапты ететін іс-әрекеттер тобы. Арнайы білімді қажет ететін айқын мәселелерге ынталандыру және жоба іс-әрекеті арқылы мәселенің шешімін қамтитын білімнің іс-жүзінде пайдалануы. Қазіргі қарыштап дамыған заманда жобалау әдісі өте қажет. Ол балалармен жұмыс істегенде де, педагогтармен ...
Толығырақ »Өзін-өзі тану мен дене шынықтыру пәндерін кіріктіру арқылы оқушылар бойында дұрыс әрекет құндылығын ашу
«Өзін-өзі тану» пәні метапән болғандықтан, басқа пәндермен кіріктіру үнемі жүреді. Сондықтан да сабақтағы негізгі тақырыпты өмірмен байланыстырса, теория практикаға айналары сөзсіз. Яғни, қоғамға бейімделгіш, рухани бай, белсенді тұлға қалыптасады деп сенемін. Интеграция (лат. іntegratіo – қалпына келтіру, толықтыру, іnteger – тұтас, бүтін) – субъектілер арасындағы байланыстарды дамытып, өзара ынтымақтастық іс-қимылын тереңдету. Осы терминді негізге ала отырып, пәндерді кіріктіріп өту арқылы оқушыларға жан-жақты білім беруді ...
Толығырақ »