Home » Мақалалар (page 527)

Мақалалар

Оқушының бойындағы зерттеушілік дағдыны дамыту

«Елдің келешегі бүгінгі жастардың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында» деп Елбасы бізге үлкен міндет артып отыр. Қазіргі заман мектептерінің оқушыларына қойылатын талап та өте жоғары. Олар жоғары дәрежедегі құзіретке ие болу, өз бетімен өмір сүре алу және кәсіби қызметке шығармашылық тұрғыдан дайын болу керек. Мұндай тұлғаны тәрбиелеу үшін елдің білім беру жүйесінде білімді қолдану проблемасы үлкен мәселе болып ...

Толығырақ »

Білім беру мазмұнын жаңарта оқытуды дұрыс түсініп жүрміз бе?

2016 жылдың қыркүйек айынан бастап еліміздің білім беру саласына енгізілген білім беру мазмұнын жаңартудың кейбір тұстары ата-аналар қауымына дұрыс жеткізілмей жатқаны мені көп ойландырды. Соның бірі халық арасында да, әлеуметтік желілерде де ең көп айтылып жүрген – мұғалімдер тарапынан «Біз сабақ түсіндірмейміз. Бала өзі түсініп, оқып алады» деген сөздер. Шынымен де мұғалімдердің аузынан дәл осындай сөз шықты ма? Әлде ата-аналар ...

Толығырақ »

Балабақшада жобалау әдісі арқылы балаларға экологиялық тәрбие беру

Қазіргі кезде республикамызда «Халыққа білім беру жүйесіндегі экологиялық оқыту мен тәрбие» мәселесін шешуде жас ұрпаққа, көпшілікке үздіксіз экологиялық білім мен тәрбие беру тұжырымдамасына көп көңіл бөлінуде. Бұл мәселені шешу үшін балалық шақтың, әсіресе мектепке дейінгі балалар үшін экологиялық тәрбиенің мәні өте зор. Табиғат – ана адамзатты осыншама байлықпен қамтамасыз етіп, өсіріп-өрбітіп отырғанда, адамзат та өз тарапынан оған қамқор болуы парыз. ...

Толығырақ »

Мектепке дейінгі балалардың сөйлеуі мен ойлауын дамытатын ойындар

Балалық шақ — бала бойына адамгершіліктің негізін қалайтын кез. Сондықтан да бала бойына жас кезінен бастап ізгілік, мейірімділік, шабыттылық сезімдерін қалыптастыру — ата-аналар мен ұстаздардың міндеті. Балалардың жан-жақты дамуы үшін дидактикалық ойынның рөлі ерекше. Ойын баланың ой-өрісін, қиял сезімін дамытып, сөйлеу тілінің жетілуін, еркін пікір алысу, диалог, монолог түрінде өзара сөйлесу машықтарын қалыптастырады. Логопед балалармен ойынды (заттармен, үстел үсті және ...

Толығырақ »

Педагог нового формата

Свою статью хочу начать со слов нашего президента Н. А. Назарбаева «Учитель новой формации – духовно развитая, социально зрелая, творческая личность, компетентный специалист, профессионально владеющий всем арсеналом педагогических средств, стремящийся к постоянному самосовершенствованию. Он несёт ответственность в формировании и развитии высокообразованной творческой личности и максимальной самореализации». С течением времени изменяется государство и общество, а значит, меняются требования, предъявляемые государством и ...

Толығырақ »

Разница между вводом трехязычия и перехода на латиницу в Казахстане

Многие путают или переплетают  переход на латиницу  с  внедрением трехязычия в школах. Что неудивительно, ведь на всевозможных государственных заседаниях, круглых столах, обсуждениях в интернете, эксперты и не эксперты, спорят, используя общие эпитеты и формулировки, на поверхностном уровне. Темы, безусловно, связанные, но абсолютно разные. Редакция «Білім айнасы», решила разложить все по полочкам. Лати́нский алфави́т — восходящая к греческому алфавиту буквенная письменность, возникшая в латинском языке ...

Толығырақ »

ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ УЧИТЕЛЯ В РАМКАХ ОБНОВЛЕНИЯ СОДЕРЖАНИЯ СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ РК

«В деле обучения и воспитания, во всем школьном деле  ничего нельзя улучшить, минуя голову учителя» К. Д. Ушинский           Педагог – ключевая фигура реформирования образования. Сегодня мало дать воспитанникам систематизированные знания, соответствующие умения и навыки, необходимые для их дальнейшего успешного обучения в школе. Не менее важно научить их ставить и достигать цели, действовать нестандартно. А для этого ...

Толығырақ »

Қабілеті төмен оқушыларды анықтау

Бүгінде ұлттық болмысымыз бен мәдениетіміздің, тіліміз бен дініміздің де қайнар көзі – мектеп-алтын бесік. Алтын бесіктің елдің елдігін, халықтың халықтығын өлшейтін екі өлшемі бар. Біріншісі – ұстаз ұлағаты, мұғалім мәртебесі, екіншісі – ұрпақ тәрбиелеу,шәкіртті шыңдау. Президентіміздің мектеп тағдырына алаңдаушылық білдіруі жасампаз еліміздің ертеңіне деген жанашырлығы деп білемін. Сондықтанда бүгінде білім беру жүйесінің негізгі мақсаты-оқытудың инновациялық әдістерін енгізу жолымен мектептердегі оқытудың ...

Толығырақ »