Home » Мақалалар (page 241)

Мақалалар

The theme of the outdoor lesson: «Who gets a million?»

Хайкенова Акмарал Калдыбайкызы Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы «Абай атындағы орта мектебі» КММ-нің ағылшын тілі пәні мұғалімі   Grade: 4 The aims of the outdoor lesson: To check pupils’ knowledge from English, Kazakh and Russian through playing games, doing different tasks To develop pupils’ reading, speaking and thinking abilities and in large their vocabulary. To bring up the pupils the lovers ...

Толығырақ »

2 жарым миллион алудың үлгісі

Бүгіннен бастап Республикалық «Білім  айнасы» газеті мен bilimainasy.kz сайты әр дүйсенбі – жұма аралығында «Білім  айнасы» тәжірибе алмасу ашық алаңын жүргізетін болады. Тікелей эфирдің алғашқы қонағы ретінде “Үздік педагог 2019” жеңімпазы 2,5 милион теңгенің иегері Албева Тамара Ғабиденқызы мен сұхбат жүргізілді. Тамара Ғабиденқызы Ақтөбе облысы Ақтөбе қаласындағы № 23 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің ұстазы білікті маман. “ ...

Толығырақ »

Бастауыш сыныпта ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану

 Бидаулетова Сабира Адилхановна Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы «Шынқожа батыр атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ, бастауыш сынып мұғалімі  Практикада оқытудың ақпараттық технологиялары арнайы техникалық ақпараттық құралдарды (ЭЕМ, аудио, кино, бейне) пайдаланатын барлық технологиялар деп аталады. Компьютерлер білім беруде кеңінен қолданыла бастаған кезде «оқытудың жаңа ақпараттық технологиясы» термині пайда болды. Компьютерді пайдаланатын оқыту технологияларына арналған неғұрлым табысты термин компьютерлік ...

Толығырақ »

Сабақты зерттеу – жас мамандарға әдістемелік көмек көрсетудің тиімді құралы

 Елемесов Азильхан Исембаевич Батыс Қазақстан облысының Бәйтерек ауданының Өркен жалпы орта білім беретін мектеп-балабақша кешенінің І  деңгейлі тарих пәні мұғалімі, оқу ісі жөніндегі орынбасары  Аннотация. Сабақты зерттеу жұмысының мектептің әдістемелік жұмысына еңгізілуі  қажетті үдеріс деп есептеймін. Өйткені мұғалімдердің атқарып жатқан жұмысына зерттеу тұрғысынан назар аудару арқылы нақты бағыт-бағдар беруге, өзара тәжірибе алмасу арқылы кәсіби өсуіне қолдау жасауға болады. Оқушылардың сабаққа ...

Толығырақ »

Табысты оқыту мен оқу

Утешева Кунсая Гайнаденовна Педагогикалық шеберлік орталығының Ақтөбе қаласындағы филиалының тренері Мұғалім  білімнің  тек  дара  көзі  ретінде  емес,  оқушылардың  өздерінің  оқу-танымдық қызметінің белсенді ұйымдастырушысы ретінде қызмет етуі тиіс. Табысты оқытуды жоспарлаудағы негізгі мақсат — пән  бойынша  қарастырылған  білім әр оқушының жадында түпкілікті сақталып, өмірде қолдана білуі. Ол үшін біріншіден, оқушылардың  қазіргі  уақытта  оқып  жатқан  пәндік  салалар  мен бұрын қарастырылған тақырыптар арасында ...

Толығырақ »

Сабақтағы қалыптастырушы бағалау

Избасарова   Фарида Жонысовна Педагогикалық шеберлік орталығының Ақтөбе қаласындағы филиалының аға менеджері Еліміздің педагогтері мектеп оқушыларын оқыту мен дамыту сапасын арттыруға бағытталған критериалды бағалау моделін тәжірибеде қолдануда. Мақалада сабақтағы қалыптастырушы бағалау кезеңдері мен мұғалім ұстанатын қағидалар баяндалады.          Ұстаз қоғам сұранысына сай өз саласының білгірі болуы үшін, бүгінгі күн проблемасын тани білуі, тиімді оқыту әдістемесін меңгеруі қажет. Болашақ мектептің білім мазмұнын ...

Толығырақ »

«Қашықтан оқытуды үйренемін»

«Қашықтан оқытуды үйренемін» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің тапсырмасымен «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы 2020 жылдың 27 шілдесінде Қазақстан Республикасы педагогтеріне арналған қазақ және орыс тілдерінде «Қашықтан оқытуды үйренемін» атты бұқаралық ашық онлайн-курсын бастайды. Курс 18 мыңнан астам мектеп басшысы мен мұғалімнің онлайн сауалнамасы бойынша, сондай-ақ өткен оқу жылының 4-тоқсанындағы 300-ден аса онлайн сабақты бақылаудағы зерттеу нәтижесінде ...

Толығырақ »

«Балалардың балабақшаға бейімделуі»

Усенова Индира Беибитхожаевна Нұр-Сұлтан қаласы, «Аяла»  балабақшасының  тәрбиешісі   Балабақша  – білім мен ортаға биімделудің  тірегі, бастамасы. Бала балабақшадан не алады? Әуелі, баланың өз құрдастарымен қарым-қатынас мүмкіндігі қалыптасады. Екіншіден, баланың интеллектуалдық және физикалық дамуы үшін мүмкіндік алады. Әрбір бала балабақшаға алғаш келгенде бейімделу кезеңінен өтеді. Жалпы, адаптация ұғымы латын тілінен аударғанда икемделу, бейімделу деген мағынаны білдіреді. Балабақшаға келгеннен кейін баланың күнделікті ...

Толығырақ »

ҚҰРЫЛЫМДЫҚ НҰСҚАУЛЫҚТАР АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАЗЫЛЫМ ДАҒДЫСЫН АРТТЫРУ

Ләйла Бердалиевна Сейдазимова,  «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Жамбыл облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты, инновациялық білім беру және ақпараттық технологиялар кафедрасының аға оқытушысы, Тараз қаласы «Қазақ тілі» оқу пәнін оқытудың негізгі міндеттері — қазақ тілін ана тілі ретінде тани отырып, өмірлік қажеттіліктеріне коммуникативтік әрекеттер түрінде (тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым)  сауаттылықпен қолдану болып табылады. Бұл міндеттер — жаңартылған білім беру ...

Толығырақ »

Бастауыш мектептегі сабақтарда белсенді жұмыс әдістерін қолдану

Кусаинова Жумагайша Нургазиновна Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы «Шынқожа батыр атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Қоғам мен экономикадағы қарқынды дамып келе жатқан өзгерістер бүгінгі күні адамнан жаңа жағдайларға тез бейімделуді, икемділік пен шығармашылықты көрсете отырып, күрделі мәселелердің оңтайлы шешімін табуды, белгісіздік жағдайында жоғалмауды, әртүрлі адамдармен тиімді қарым-қатынас орната білуді және сонымен бірге адамгершілік болып қалуды ...

Толығырақ »