Home » Ашық сабақтар (page 617)

Ашық сабақтар

How is the weather in…? Смаилова Гульзада Ериковна

Unit 7. Step 2. Мақсаты: Ауа-райы тақырыбына байланысты жаңа сөздерді қолдану арқылы сөйлеуді үйрену Күтілетін нәтиже: Оқушылар ауа-райы тақырыбындағы жаңа сөздерді қолдана отырып, сұрақтарға жауап бере, сөйлемдерді құрастыра алады.

Толығырақ »

Солтүстік Америка материгінің өзендері мен көлдері. Кулметов Сарвар Юсупжанович

БжС технологиясы бойынша 5 кезең: Ауызша сабақ 2 картасы: Үй тапсырмасы:  1.Солтүстік Америка материгі қай жарты шарда орналасқан? (Солтүстік) 2.Солтүстік Америка материгінің климаттық белдеулерін атаңыз? (Арктикалық, субарктикалық, қоңыржай, субтропиктік, тропиктік, субэкваторлық) 3.Солтүстік Америка материгінде жоқ климаттық белдеу? (Экваторлық) 4.Неліктен субтропиктік белдеуде қар жауады? (Суық ауа массалары Мексика шығанағына дейін жетеді) 5. Неліктен суық ауа массалары Мексика шығанағына дейін жетеді? (Ендік ...

Толығырақ »

Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну. Жаңабаева Лаззат Халиятқызы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 1.1.1.1. Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну. Ойлау деңгейлері: Білу және түсіну Қолдану Бағалау критерийлері: — Сөз, сөйлем, мәтінді ажыратады. — Сөйлеу барысында тілдік бірліктерді орынды қолданады. -Тыңдалған мәтіннің мазмұнын айтады.  

Толығырақ »

Құрақтың түрлері мен жасалу жолдары. Жұлдызша құрағы. Қалыбаева Анар

І. Сабақтың мақсаты: 1. Өткен сабақтардағы құрақ құрау туралы алған білімдерін дамыту. Жұлдызша құрағының үлгісін дайындау, құрау технологиясын, түс үйлесімдерін үйрету. Оқушыларға атадан балаға мұра болып келе жатқан құрақ құрау өнерін қызықтыра отырып, заман талабына сай түрлендіріп, әрлендіріп, жасауды меңгерту. Қолөнерді сүюге, үй тапсырмасын сәндендіре білуге, оны жасауда төзімді, талғамды, білікті және іскер болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас және жаңа ...

Толығырақ »

Тіл және сөйлеу. Жаңабаева Лаззат Халиятқызы

Мақсаты: Тіл және сөйлеу жайлы түсінік бере отырып, сөйлеу түрлерін ажырата білуге баулу; Тілін, сөздік қорларын дамыту; Байқампаздыққа тәрбиелеу. Түрі: аралас сабақ Көрнекілігі: суреттер, оқулық Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: түгендеу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару, психологиялық дайындық. — Әр бір адам? — Туысым, досым, жұрағат. — Әр бір сабақ? – Үйрену, ұғу, ұлағат. — Әр бір ...

Толығырақ »