Мақсаты: 1. 1986 жылғы желтоқсанда орталықтың әміршіл — әкімшіл солақай саясатына қарсы алғаш рет бас көтеріп демократия жолында құрбан болған ұл қыздарымыздың ерліктері жайында түсінік бере отырып, жастардың алаңға не себепті, қандай мақсатпен шыққандығын жете түсіндіру. 2. Өз Отанына, туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, өз ана тілін, әдет-ғұрпын, салт-дәстүрін сақтай білуге патриоттық сезімге тәрбиелеу. 3. Әрбір жеке тұлғаның еркін ...
Толығырақ »Ашық сабақтар
Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан? Рахметова Мөлдір
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 6.1.1.1–феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау; 6.1.2.1–үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау.
Толығырақ »«Арифметикалық прогрессия» тарауына есептер шығару. Тлеубаева Лаура
Сабақтың мақсаты: Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау, формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту, есеп шығару бейімділіктерін қалыптастыру; Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланыстыра білуге, математика тілінде сауатты сөйлеуге, өз ойын ашық айтуға үйрету; Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.
Толығырақ »Қош келдің, Жаңа жыл! Касенова Алина Сериковна
(Үнтаспадан Хабарландыру айтылады). Тәрбиеші: Сәлем бар адамдарға, аяулы аналарға, Ардақты ұл қыздарға, бүлдіршін балаларға. Жарқырап жастар әні, Болсын той маскарады. «Балалар залға музыка сүйемелдеуімен кіреді». Ән: «Кішкентай шарша» Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар! Әнді жақсы айттыңдар. Бүгінгі біздің «Қош келдің, ЖАҢА ЖЫЛ!» атты мерекелік кешімізге қош келдіңіздер! Тәрбиеші: Балалар, сендер ертегіге сенесіңдер ме? Балалар: ЖОҚ. Тәрбиеші: Қазіргі заманда ертегі жоқ деп ойлайсыңдар ...
Толығырақ »The most popular Kazakh writers. Tashpulatova Nilufar
Subject: English Group: № 15 «Locksmith» The type of lesson: Presentation lesson Using Methods: Oral speech, visual and practical method, illustrative — demonstrative. Inter – subject connection: Kazakh, Russian, Kazakh literature, History. to educate the respect and interest in Abai’s, Ibray’s, Mukhtar’s compositions, to give the students information about synonyms and antonyms, to teach them to use it actively and correctly in their speech, to enrich students vocabulary, to ...
Толығырақ »Жемістер мен көкөністер патшалығында. Касенова Алина Сериковна
— Уәзір Нұрасыл: Жарлық: Тыңдаңыздар, тыңдаңыздар! Жемістер мен көкөністер бір ортаға жиналыңдар! Біздің патшалығымызда патша жарлық шығарды. Жарлығын оның тыңдаңыздар! Балалар залға кіріп, вальс билейді. Би: Вальс Уәзір Нұрасыл: Патшамызды қарсы алыңдар! (балалар орындарынан тұрып қол шапалақтайды). Патша жарлық айтады: Биылғы жылы жеміс пен көкөністің ең үлкені және жақсы піскенін менің алдыма, дастарханыма қойылады! Шаруалар: Александр: Бауырлар, патшаның жаңа жарлығын ...
Толығырақ »Тартылыс құбылысы. Ауырлық күші. Бисенова Сәуле
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар істей алады: — Ауырлық күші шамаларын, ұғымын ажырата біледі Оқушылардың көпшілігі істей алады: — Бүкіләлемдік тартылыс заңымен танысады, формуланы тұжырымдай алады Кейбір оқушылар істей алады: — Ауырлық күші мен тартылыс құбылысының арасындағы байланысты тұжырымдай алады.
Толығырақ »Бір түзу бойымен денеге әрекет еткен күштерді қосу. Жусупова Алия Болатовна
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 7.2.2.8 – күштерді берілген масштабта графикалық түрде көрсету; 7.2.2.9 – денеге әсер ететін және бір түзудің бойымен бағытталған күштердің тең әрекетті күшінің модулі мен бағытын анықтау.
Толығырақ »Адам өмірінің негізгі кезеңдері
Сабақтың мақсаты: оқушыларға адам өмірінің әр кезеңінің ерекшелігі, өсу, даму кезінде қандай өзгерістер жүретіні мен таныстыру, жеке тұлға ретінде қалыптасуда физиологиялық, психологиялық, әлеуметтік, экологиялық, эстетикалық тәрбие беру.
Толығырақ »Сөйлемдегі сөздердің байланысы. Жаныбекова Айгерим Талгатовна
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу. 2.2.3.1 — мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру. 2.3.6.1 — бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу. 2.4.2.6 — сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу.
Толығырақ »