Оқушы қызғылықты, үлкен тәрбиелік мәні бар көптеген шараларға қатысады және оларды тікелей ұйымдастырады. Еңбекке тәрбиелеу бірқатар педагогикалық шарттарға байланысты: • баланы еңбекке неғұрлым ертерек қатыстыруына; • балалардың еңбек әрекетінің қоғамдық мағынасы және өнегелік негізі болуына; • еңбек тапсырмасын орындағаннан кейінгі нәтиже баланың сенімін қуаттандыруына, қуаныш сезімін арттыруына; • еңбекті балалардың психикалық және физологиялық ерекшеліктеріне сай ұйымдастыруына; • кіші мектеп жасындағы ...
Толығырақ »Ашық сабақтар
«Батыс-Алашордасының көшбасшылары – ел мұраты» (облыстық «Жаhанша оқулары» конференциясының «Алаш тарихы — ел мұраты» секциясының тәрбие сағаты)
Мақсаты: қазақ халқының тарихындағы қасіретті кезеңде солақай саясаттың құрбаны болған қазақ халқының зиялылары туралы студенттерге мағлұмат беру, олардың есімдерін құрметтеуге, ұмытпауға тәрбиелеу. Типі: Аралас Түрі: Саяхат сабақ Педагогикалық технологиялар: «Мен таптым» сергіту сәті, «Мәтінмен жұмыс INSERT», топтық жұмыс (презентация), «Кезбе тілші» (интервью), рефлексия: «ББҮ», Power Point бағдарламасы презентациясы арқылы ақпарат беру және алмасу. Әдісі: ...
Толығырақ »Адырбек Сопыбеков. Сапар мен парта
Ондық бөлшектерді оқу және жазу (Қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Берекелі күз
Заманауи басшы: табыс формуласы (эссе)
«Адамзат жетім болмайды – халықтан болса панасы, халық жетім болмайды – басшысы болса данасы» ...
Толығырақ »Жас келсе-іске» Жастар жылы
Төрт түлік мал
Білім саласы: Коммуникация Мақсаты: Балалардың төрт түлік мал туралы түсініктерін кеңейте отырып, халқымыздың төрт түлікті дәріптеген өлең жырлар, әңгімелер арқылы танымын, жан жануарлар туралы түсініктерін арттыру, жылқылардың басқа малдардан айырмашылығын таныту, сөздік қорын байыту, тіл байлықтарын дамыту, ұлттық тағамдар түрлері туралы ұғымын пысықтап, тиянақтап көбірек білуге ынталарын ояту, балаларды тазалыққа, бір бірін сыйлауға тәрбиелеу. Әдіс тәсілі: түсіндіру, әңгімелеу көрсету. Сабақтың ...
Толығырақ »