Ашық сабақтар
Жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыру(Диффузды (торлы); Бағаналы; Түйінді; Түтікті)
Балама ойын жағдайларын құру
Атомдар және молекулалар
ҚҰТТЫҚТАЙМЫЗ!
Байқоңырда «Ғылым әлемін ашамыз»атты ғарыштық зерттеулер бойынша XV Халықаралық ғылыми жарыс аяқталды. Байқау қорытындысы бойынша Павлодар қаласы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің 11 сынып оқушысы Абылайхан Мұстафин жүлделі 1-орынды иеленді. Ғылыми жобаның жетекшілері – С.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университетінің профессоры, биология ғылымдарының кандидаты Камкин В.А және Назарбаев Зияткерлік мектебінің биология пәнінің мұғалімі Әсем Согумбаева. Жобаның тақырыбы «Зымыран тасығыштардың ұшу аудандарында ...
Толығырақ »Гуманитарлық пәндерді интеграциялап оқыту және белсенділікті қалыптастыру тәсілі
«Бір жағынан он түрлі тақырыпты оқытудан басқа он жағынан бір тақырыпты қарастырған пайдалы» (неміс мұғалімі А. Дистервейг). Мемлекет пен қоғам білім беру жүйесіне, жаңаша оқытуға көшу жүйесін жасады, ал пән мұғалімдерінің алдында тұрған жауапты міндет – оқушылардың білім деңгейін барынша жетілдіру. Осыған орай, біз әр түрлі ғылыми пәндер және оқу пәндері бойынша бір-бірінен оқшаулау жарылып, қарама — қарсылық мәселесін ...
Толығырақ »«Мен қазақ қыздарына қайран қалам….» мерекелік сайысы «Балапан» тобы
Жүргізуші: Талай ақын жырға қосқан әу бастан Ару-ай, күн жұлдыздайын нұр шашқан. Сұлулықтын арнасын да барлығын Ару деген таусылмайтын ән- дастан. Сәлеметсіздерме құрметті аналар, қадірлі қонақтар! Көктем мерекесі құтты болсын! Ал бүгінгі мерекеміздің көркі-әдемі қыздарымызды, ду қол шапалақпен ортаға шақырайық. Ал қыздар мына тұрған қоржыннан асықты алыңыздар, сол арқылы реттік нөмерлеріңізді табамыз. (Қыздар асық алады қоржыннан, орындарына отырады, реттік үстелге ...
Толығырақ »Информатика сабағында танымдық әрекеттерді белсендіру
Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы» заңында ұлттық және жалпы азаматтық құқықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамдарды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім беру және жеке адамның шығармашылық, рухани күш – қуатын жетілдіру, жеке тұлғаның жан – жақты толысуына жағдай жасай отырып, зерделі азамат даярлау міндеті көзделген. Жаңа білім алу үрдісі оқытушы мен білім алушыға шығармашылықпен жұмыс жасауға ...
Толығырақ »