Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 41)

Оқу-әдістемелік материалдар

БІРЛЕСКЕН ОҚУДЫҢ МӘНІ

Қазіргі кезеңдегі психология ғылымы бойынша психологиялық процестер әрекет арқылы дамиды деп саналады. Бұл көзқарасты алғашқы ұсынған психолог Л.С.Выготский когнитивті дамудың, оқушылар өзінің «Жақын арадағы даму аймағында» жұмыс істесе жақсаратындығын атап көрсеткен. Кейбір оқушыларға тапсырмаларды орындау қиындық тудырады, қабілеттері жетпейді, бұл тапсырмаларды орындауға, тақырыпты меңгеруге көмек беретін, қолдау көрсететін мұғалім немесе ата-аналары болып табылады, яғни ересек адамдар. Бұл қолдау қарым-қатынасты қамтиды ...

Толығырақ »

Тілді меңгертудің тиімді жолы – тәжірибе алмасу

Тіл – адамзаттың бір-бірімен пікірлесуін, сөйлесуін қамтамасыз ете келіп, тілдік қарым-қатынасты іс жүзіне асырады. Қазір халықаралық қатынас жан-жақты дамыған уақытта тілді оқыту мен үйренуге айрықша назар аударылып отырғаны белгілі. Тіл үйрену және оның әдіс-тәсілдері неғұрлым тиімді болса, адамдар арасындағы тілдік қарым-қатынас соғұрлым түсінікті, тілді үйрену нәтижесі терең болады. Еліміздегі жүріп жатқан өзгерістердің мәнін пайымдау бәрінен бұрын жастарды тәрбиелеп отырған ұстаздарға ...

Толығырақ »

АРТ-ТЕРАПИЯ ТЕХНИКАЛАРЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ, ТАНЫМ ҚАБІЛЕТТЕРІН ЖАҚСАРТУ

Мақсаты: • Балаларға АРТ-терапия туралы түсінік беру; • сурет салу терапиясы жаттығуларын орындау; • әсемділікті сезінуге тәрбиелеу. Ортақ қобалжу: «Біз әртүрліміз» Әдістемелік жарақтау: А4 қағаз, түрлі түсті бояу, су бояу. Уақыты: 20 минут Жоспар: 1. Сәлемдесу (танысу) жаттығуы 2. АРТ-терапия туралы түсінік 3. Сурет салу терапиясы 4. Еркін сурет жаттығуы 5. Сиқырлы алақан жаттығуы 6. Сергіту 7. Рефлексия Тренингтің барысы: ...

Толығырақ »

БАЛАНЫҢ СЕЗІМДІК ТӘРБИЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МЕН ДАМЫТУДА МОНТЕССОРИ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ РӨЛІ

Баланың сезімдік тәрбиесін қалыптастыру мен дамыту Монтессори әдістемесіндегі атап өткен 5 түрлі аймақтың екінші аймағы, сенсорлық тәрбие аймағында іске асады. Монтессори әдістемесі ойын ойнау емес, жұмыс жасау деген сөзге көп бет бұратындықтан,  сезімдік тәрбиені дамыту жұмыстарын іріктеп, топтастыруға болады: «Мен сияқты жаса» Мақсаты:  Құрылыс материалдарын  көлемдері мен пішіндері бойынша орналастыру. Жүру барысы: балаларға арналған құрылыс жинағының негізгі детальдарымен жұмыс беріледі. ...

Толығырақ »

«ЖЕТІ ОЙЫНШЫҚ» ТАУАРЛЫҚ БЕЛГІСІ БОЙЫНША ДАЙЫНДАЛҒАН ҰЛТТЫҚ НАҚЫШТАҒЫ ОЙЫНШЫҚТАР ЖОБАСЫН МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДА ҚОЛДАНУ

            Еліміздің жарқын болашағы білімнің негізінде   жүзеге асады. Ұлы дана Әл-Фараби: «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім азаматтың қас жауы» десе, ал В.Белинский: «Бала тәрбиесіне ерекше мән берілуі керек, тәрбиенің арқасында болашақ адамзат тағдырының негізгі мәселесі шешіледі» — деп айтқан ұлағатты сөздері бар. Еліміздің  ертеңгі болашағы — бүгінгі өсіп келе ...

Толығырақ »

АТА-АНА МЕН БАЛА   ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН НЫҒАЙТУҒА АРНАЛҒАН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ

Қарағанды облысы Жаңаарқа ауданы Ескене ауылы Талдыбұлақ ЖОББ мектебінің мектеп психологы Дуанбекова Сайлаукүл Иманқұлқызы   Мақсаты: қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым-қатынас орнату. Міндеттері: ата-аналардың мектеппен, мұғаліммен тығыз байланысын арттыру, балаларын білімге, мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеудің жолдарын көрсету. Бала тәрбиелеу саласының аз да болса жоғарлауына ықпал ету.          Қажетті құрал-жабдықтар: үлестірме қағаздар, А4 ...

Толығырақ »

ТІЛДІ ДЕҢГЕЙЛІК ОҚЫТУ МЕН ШИЫРШЫҚ ТӘРІЗДІ ОҚЫТУДЫҢ САБАҚТАСТЫҒЫ

Қазақстан қоғамындағы өзекті мәселелердің бірі – өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайда өмір сүруге дайын ғана емес, айналасындағы шынайы өмірге белсенді қатысатын, оны жақсартуға ықпал ете алатын, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру болып табылады. Осыған байланысты жеке тұлғаға қойылатын мынадай талаптар алдыңғы орынға шығады: креативтілік, белсенділік, әлеуметтілік жауапкершілік, ой-өрісінің кеңдігі, жоғары кәсіби деңгейлі сауаттылық, танымдық әрекетке қызғушылығының басымдығы. Сондықтан оқу мен ...

Толығырақ »

ЭКСПО-2017 – ЖАҢАЛЫҚТАР МИРИАДАСЫ

SMART  мақсаты: үш тұғырлы тілді меңгерте отырып, ЭКСПО-2017 көрмесі туралы алған ақпараттарын жүйелеу; топшаларда жұмыс істеу арқылы ұжымдасу, бірлікпен жұмыс істеу; көшбасшылық қабілетін қалыптастыру; жаттығу жұмыстары арқылы ойлау, сөйлеу, тыңдау дағдыларын дамыту; лексикалық тақырып аясында қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде әңгімелесу түрлеріне үйрену. Табыс критерийлері: ұсынылған тақырыпты топта талқылай отырып, ұжымдық-ынтымақтастық жұмыс жасайды. Сұрақтарға жүйелі, нақты жауап беруге үйренеді. Шығармашылық қабілеттері ...

Толығырақ »

БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫН ОҚУ ПРОЦЕСІНДЕ ЕНГІЗУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

«Балалардың бойында ұлы мүмкіншіліктердің бәрі бар» деп Т.Фуляр айтқандай бала бойындағы дарындылық, ғылымилық қабілетін ашу, жақсы танымдық қасиеттерін зерттеу – бүгінгі заманның талабы. Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы «Қазақстанның болашағы — дарынды балалар қолында» деп бекер айтпаған. Елбасының көреген саясатының арқасында Қазақстан әлемдік қауымдастықтың ортасынан лайықты өз орынын таба білді.   Бүгінде барлық салалар жоғары қарқынмен даму үстінде. Адам құндылығын дамыту арқылы әлем ...

Толығырақ »

ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ САНАСЫНЫҢ ӨЗГЕРУІ

Адамзат баласы өркениет жалына жармасып, жазу түрлерін, яғни әр қилы әріп таңбаларын ойлап, тауып, күнделікті тұрмыспен қоғамдық ой-сананың сақталып қорлану жолы мен оларды ұрпақтан ұрпаққа өткізіп тұрудың ең сенімді құралына ие болуы – рухани даму жолыңдағы ұлы табысы, теңдесі жоқ жетістігі. Алғаш рет әріп таңбаларының күнделікті қоғамдық тұрмысқа енуі, айналысқа түсуі өмір заңымен жаңарып алмасып отыратын ұрпақтар дүние таңымының, яғни ...

Толығырақ »