Home » Білім және тұлға (page 38)

Білім және тұлға

Қазақ тілі – ел ертеңі

Еліміздің мемлекеттік тілі Елбасымыз атап айтқандай: «барша қазақстандықтарды біріктірудің басты факторы» екендігін әрқашан басты назарда ұстауымыз қажет. Мұны еліміздің ертеңі болашақ ұрпақ – оқушылардың санасына терең жеткізуіміз керек. Ел бар жерде тіл, тіл болған жерде оның мәртебесі де болады. Ата заңымыздың 7-бабында: «1. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік тіл — Қазақ тілі. 2. Мемлекеттік ұйымдарда және жергілікті өзін-өзі басқару органдарында орыс тілі ...

Толығырақ »

БІЛІМ БЕРУ НӘТИЖЕЛЕРІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ЖАҢА ТАЛАПТАР

 Қазақстандық білім беру жүйесін реформалаудың негізгі мақсаты білім сапасының жаңаруы мен ұлттық білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру болып табылады. Әлемдік білім беру стандарттарына сәйкес келетін білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету, өзін-өзі тәрбиелеуге, өздігінен білім алуға, өзін-өзі дамытуға дайын шығармашыл тұлғаны қалыптастыру қазақстандық білім сапасын көтеруді және халықаралық деңгейге жеткізуді көздейді. Мектеп оқушыларын заманауи әдіс-тәсілдермен оқытып, ой-өрісі кең, саналы, ...

Толығырақ »

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮДЕРІСТЕГІ РЕФЛЕКСИЯ

«Рефлексия» деген сөздің өзі «артқа қарау, көрсету» дегенді білдіретін «reflexio» деген көне латын сөзінен шыққан. Шет тілдер сөздігінде рефлексия ой електен өткізу, өзін — өзі тану, өз — өзіне есеп беру деген сөз. Бұл адамның өз іс-әрекетінің заңды түрде жүзеге асуының теориялық формасы. Философия ғылымында рефлексия 1) ақыл мен ойлаудың өзіне жүгіну қабілеті, 2) жаңа білім алу мақсатында білімді талдау, ...

Толығырақ »

Тәрбиеші — болашақтың бастауы

Мамандық – әрбір адамның болашағы, сондай-ақ шаруашылық көзі болып табылатын сүйікті іс. Кез келген адам өз мамандығына құрметпен қарайды емес пе?. Мамандық таңдау үлкен жауапкершілікті қажет етеді. Баланың ең алғаш тәрбиесі отбасы болса, кейінгі баспалдағы балабақша болып табылады. Менің айтарым, егер, тәрбиеші ақылды болса, тәрбиеленуші дана болады. Тәрбиеші балаға деген ыстық ықыласын бір сөзбен айтып көрсетіп қана қоймай, бар жүрегімен ...

Толығырақ »

Тәрбиеші -бақыты

Адамның өзіне-өзі өмір бойы қоятын және оған әрдайым жауап іздейтін санаулы сұрақтары болады екен. Мен үшін сол мәңгі сұрақтың бірі де бірегейі – мұғалім-тәрбиеші деген кім? Алдымен осы сұрақтың жауабын тағы да бір айқындап берейін. Өйткені мен де бала бағбаны — тәрбиешісімін. Таңғажайып балалар әлемімен тереңірек танысып, өз өмір тәжірибемнің мейірімінің дәндерін қондыру — менің жұмысымның мәні. Кішентай бүлдіршіндермен жұмыс ...

Толығырақ »

Психолог мамандар: «Маша мен аю» — балалар үшін ең қауіпті мультфильм

Психологтар балалар үшін ең қауіпті мультфильмдердің тізімін жасады. Мамандар бала экрандағы болып жатқан жайға сеніммен қарайтынын басты назарға алды. Сонымен бірге олар сол кейіпкерлерге жиі ұқсағысы келетінін, балалар үшін ол өмірдегі адам ба, әлде қиялдағы персонаж ба, бәрібір екенін алға тартуда.  Мамандардың пікірінше, «Маша мен аю» мультфильмі балалар үшін ең қауіпті болып саналады. Себебі мультфильмдегі Маша қыз ерке әрі тәртіпсіз. ...

Толығырақ »

Педагог – психолог

Ақмола облысы Қорғалжын ауданы педагог психолог Г.Р.Курегенова Балабақша психолог — педагогы — баланы терең түрде түсінетін, білетін адам. Ол жалпы баланың психикалық даму ерекшеліктерін мен ерекшеліктердің жеке шевариацияларында біледі. Балабақшада психолог — педагогтың жұмысы — балалардың физикалық және психологиялық денсаулықтарын қорғаумен байланысты, эмоциалды амандықтарына мүмкіндік туғызатын шарттар жасайды және әр баланың ерекшіліктерінің жайлы және эффективті түрде дамуына қамтамасыз етеді. Психолог ...

Толығырақ »

Конструктивті оқыту: Қазіргі және болашағы

«Ең оңайы — еліктеу, Ең ащысы — тәжірибе, Ең мәртебелісі – ойлау» Конфуций Жоғарыда айтылған Конфуцийдің сөзін сілтеме ретінде ала отырып, оқушыларға орта білім беру жүйесінде әлемдік деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсіл кең тараған айта келе оқушылардың ойлауын дамыту бұрынғы алған білімен қазіргі сындарлы конструктивті ұштастыру арқылы білім дәрежелерін көтеруге ...

Толығырақ »

Педагогтердің желілік қауымдастығы – кәсіби қажеттілік

Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру деңгейлік курсының идеясын дамытудың бір жолы – педагогтердің желілік қауымдастығы. Білім саласында жаңа білім мен инновациялар алмасу үдерісінде желілік қауымдастық қызметінің маңыздылығын көптеген білім ұйымдары мойындап отыр. Заман ағымына сай сындарлы оқыту теориясына негізделген заманауи мектепке жаңа талаптар қойылып отыр, атап айтқанда: білімнің жаңа мазмұны, оқу процесіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды интеграциялау; оқу әрекетінің белсенді түрлері, ...

Толығырақ »

Ұлттық құндылықтарымызды дәріптеу-ұлтжанды ұрпақ тәрбиелеу

Әр ұлт өзінің ұлттық құндылықтармен ерекшеленеді. Бүгінгі таңдағы ғалам-дану үдерісінде, Еуропалық өмір салтына еліктеу басым болып тұрған қоғамда ұлттық құндылықтарды сақтау-ұлттық сананы сақтаумен егіз ұғым іспетті бо-лып отыр. Ұлттық құндылықтар дегеніміз- белгілі бір ұлтқа тән , сол ұлттың даму, қалыптасу тарихында ғасырлар бойы мәнін жоймаған рухани және ма-териалдық қасиеттер мен қажеттіліктер жиынтығы. Қай қоғамда да педагог ұр-пақ тәрбиесіне жауапты тұлға ...

Толығырақ »