Home » Білім және тарих (page 8)

Білім және тарих

Реализация национальной идеи «Мәңгілік ел» на уроках казахского языка и литературы

«Чем совершеннее воспитание, тем счастливее народы». Гельвеций. Воспитание и образование  —  это органическая часть развития общества. И поэтому правильно организованное воспитание в школе  —  перспектива развития казахстанского общества в целом. Говоря об обучении нельзя не затронуть важную составляющую процесса  — воспитание. «Мы учим воспитывая и воспитываем обучая»  —  эта истина стала фундаментом любой образовательной системы уже не одно столетие назад. ...

Толығырақ »

Тәуелсіздік – азаттығым, бақ күнім!

Кең байтақ, көз жетпейтін жерім менің, Таулы орман, жасыл жайлау көлім менің. Бүгінде бар әлемге даңқың жетті, Тәуелсіз Қазақстан – елім менің! Еліміздің тәуелсіздігіне биыл 25 жыл толып отыр. Тәуелсіздік біздің елімізге оңай келген жоқ. Бұл тәуелсіздік қазақ халқының ежелгі арманы еді. Тәуелсіздік жолында талай адам қиыншылықты бастан кешірді. Бірақ, ешқашан да мойымады, күресе білді, азаттық таңы туатынына кәміл сенді. ...

Толығырақ »

Кретариалды бағалаудың білім сапасына әсері

Оқу процесінде әсіресе бағалау жүйесіне қатысты күрделі мәселелер жиі ұшырасады. Ата-аналар, оқушылар тарапынан қойылған бағаларға келіспейтінін білдіріп, теріс көзқарастарының қалыптасуы бағалауда нақты талаптардың аздығынан болса керек. Жаңаша білім беру үдерісімен бірге оқушылар білімін бағалаудың да талаптары жаңаруда. Кретериалды бағалау жүйесінің оқушылардың білім сапасының өзгеруіне өзіндік әсері бары байқалады. Кретерийлер ол оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын нақты өлшемдер болып табылады. Ал, кретериалды ...

Толығырақ »

Бәсекеге бейім білім ордасы

Мерейлі мезет «Білектің дәуірі өтіп, білімнің заманы жетті. Дайынбысың, әлеумет?». XVIII ғасырда әз-Абылай бірді жығар қара күштен қауқары кетіп, мыңды жығар миллиондарды бас идіретін білім екендігін болжап кетті. Көсемді көреген демеске шара жоқ. Үш ғасыр өтсе де әлем білімдіге бас иіп отыр. Білімділігін мойындатқан, ғылымды кәдеге асырған мемлекет қана көш басында келеді. Соғыссыз-ақ ауызына жарты әлемді қаратарлық құдіретке ие. Ал ...

Толығырақ »

Жаңа заманның қаруы – атом емес, білім

Тәуелсіздіктің теңдессіз жеңістерінің бірі – қырық жыл бойы қазақ топырағының тозаңын шығарып, аузынан ажал шашқан атом бомбасының жарылуына мәңгілік тосқауыл қойғандығы. Семей полигонының жабылғанына биыл – 25 жыл. Қазаққа зор қайғы-қасірет әкел­ген­ полигон 1991 жылы Елбасы Н.Назарбаевтың Жарлығымен жабылып, 1995 жылы соңғы ядролық қару қазақ жерінен аластатылды. Адамзаттық ауқымдағы үлкен ой алыбы, ақын Олжас Сүлейменовтің бастамасымен құрылған «Невада-Семей» антиядролық қозғалысы ...

Толығырақ »

Еркін Дәуешов: Әкенің ызғарынан ығып өскен ұрпақ жаман болмайды

Заманына қарай адамы дейміз. Бірақ әке мен баланы, ата мен немерені байланыстырып, ұрпақтан ұрпаққа мирас болған, осылайша қоғамның іргесін ұстап тұратын басты нәрсе бар, ол – отбасылық құндылық, ұлттық салт-сана. Тұрмысты сана билеген заманда осы құндылықтың қадірі қашқандай. Әке балаға уақыт таппай, ата немересіне ақыл айтуын тоқтатқан сәттен қыздарымыз қылықты, ұлдарымыз ұстамды болудан қалды. Салдарынан ажырасқандар саны артып, тастанды балалар ...

Толығырақ »

«Әліппе» неден жазықты болды?!

Мәжіліс депутаттары көтеретін мәселелер сан қилы. Олардың бәрі де халықтың алаңдаушылығын тудырған өзекті мәселелер. Сондықтан, «мынау ұсақ дүние екен» деп аттап кетуге болмайды. Біз төменде палатаның жалпы отырысында жарияланған сондай сауалдардың бірқатарына тоқталып өттік. Елімізге белгілі өнер қайраткері Бекболат Тілеуханның сауалы Білім және ғылым министрі Ерлан Сағадиевке арналды. Онда депутат жас балаларға білім есігін алғаш ашатын, қазақтың ондаған буын өкілдері ...

Толығырақ »

Білім, білігі мықты мұғалімді қалай қалыптастырамыз?

Әлемде бүгінде төрт мыңнан астам мамандық бар деп есептеледі. Бірақ, қандай қо­ғам, қандай заманауи өзгерістер болмасын, білім саласында мұғалім шешуші тұл­ға болып қала беретіні даусыз. Себебі, Елбасы Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан-2050» Стратегиясында білім берудің барлық деңгейлерін түбегейлі жаңғыртуға ерекше мән берді. Соңғы жылдары білім сапасына, зият­керлік, инновациялық іс-әрекетке бет­ алумен қатар, мектептерді жас мұғалімдермен қамтамасыз ету проблемасы өткір бола бастады. Бүгінде мұғалімдерді ...

Толығырақ »

Тәуелсіздік тұтқасы – бізге аманат

Халқымыздың ең ұлы мақсаттарының бірі – ұлттық тәуелсіз мемлекет құру болды десек, биыл Қазақстанның өз алдына тәуелсіздік алып, егеменді ел болғанына 25 жыл. Біз үшін бұл кезең тұтас бір дәуірмен пара-пар, өйткені Тәуелсіздік – ата-бабаларымыздың жүздеген жылдармен өлшенетін арман-аңсарының шын мәнінде жүзеге асуы болды. Тәуелсіздіктің 25 жылында біздің еліміз елдікті нығайту мен әлеумет ахуалын жақсартуда ауқымды жетістіктерге жетті. Тәуелсіздік алғаннан ...

Толығырақ »

«Инновациялық технологияларды мектеп жасына дейiнгi балаларда сыншыл ойлауын дамытуда қолдану.»

  Біз даналықты үш жолмен үйренеміз, ойлану — ең ізгі жол, Еліктеу – ең жеңіл жол, Тәжірибе жолы – ең ауыр жол. Бенедикт Спиноза Қазіргі таңда мектепке дейінгі орындарда инновациялық технологияны ендіруге көптеп күш жұмсалады. Сол себепті мектепке дейінгі ұйымдарда педагогтардың негізгі міндеті: әдіс -тәсілдерді дұрыс таңдау, жаңаша педагогикалық технологияларды дұрыс қолдана білу, жеке тұлғаның дұрыс дамып қалыптасуы үшін ыңғайлы ...

Толығырақ »