Home » Баяндамалар (page 9)

Баяндамалар

КУРСТАН ТҮЙГЕН ОЙ

Мемлекеттік тілді меңгеру — әрбір Қазақстан азаматының парызы әрі міндеті. Олай болса елімізде тұратын әрі Қазақстан азаматы саналатын әрбір өзге ұлт өкілі мемлекеттік тіл – қазақ тілін білуі және ауызекі сөйлеу тілін жетік меңгеруі тиіс. Бұл міндетті тек өз пәні бойынша білімі жетік, кәсіби біліктілігі жоғары, түрлі инновациялық әдіс-тәсілдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгерген мұғалімдер ғана атқара алады. Осыны ескере, жас ...

Толығырақ »

КӘСІБИ ШЕБЕРЛІКТІ ШЫҢДАУ ІСІ

Егемен елдің болашағы, оның әлемдік өркениеттегі өз орны, ең алдымен, білім мен тәрбиенің бастауы –ұстаз қолында. Н.Ә. Назарбаев «Өрлеу БАҰО» АҚ филиалы Маңғыстау облысы бойынша ПҚ БАИ базасында өткен «Қазақстан Республикасында көптілді білім беру және білім мазмұнын жаңарту жағдайында қазақ тілі пәні мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту» тақырыбындағы курс жайлы әріптестеріммен ой бөліскім келеді. Курс оқуын институттың кафедра оқытушысы, тәлімгер ұстаз ...

Толығырақ »

Жаңартылған білім беру бағдарламасының өзектілігі

Бүгінгі таңда Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласына сәйкес ұлтымыздың болашақ азаматтарын рухы биік, адамгершілігі мол, білімді, білікті, жан-жақты дамыған жеке тұлға ретінде қалыптастыру – алда тұрған басты міндет екені баршамыз үшін айқын. 2016-2017 оқу жылы 1-сынып мұғалімдері мен оқушылары үшін ерекше оқу жылы болып табылды. Елімізде мектеп табалдырығын аттаған барлық 1-сынып оқушылары ҚР МЖМБС-2015ж. сәйкес жаңартылған ...

Толығырақ »

ГҮЛНУР КАЙРАТ. Жаңарту ғылыми негізде жүргені жөн

  Білім берудің гуманистік парадигмасы жағдайында жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайда білім беру мемлекеттік саясат ,оны табысты атқара алатын педагог кадрлар мен білікті педагог зерттеуші, шығармашыл ғалымдарсыз жүзеге асырылуы мүмкін емес. Қазіргі кездегі білім беру жүйесінің дамуы көптеген педагогтардың педагогикалық және әдістемелік-технологиялық, психологиялық және шығармашылық біліктілігінің жеткілікті деңгейінің болмауынан  өте күрделі мәселелер туындауда.Дәлірек айтқанда,бүгінгі Қазақстан Республикасының білім саласы өзінің жан-жақты іс-қызметін,міндетін басшы-лыққа ...

Толығырақ »

Ж. Жакыпжанова. Заманауи мектептің ұстазы мен оқушысы

Ұстаз – зиялы тұлға және мәдениет адамы. Қазіргі заман талабына сай мұғалім болу ең жауапты, ең күрделі, ең зиялы мамандық болып табылады. Себебі, ол адамды қалыптастыруға, дамытуға бағытталған зор жауапкершілікті қажет ететін мамандық. Қазіргі мектептің міндеттері: — Алдыңғы ұрпақтың соңғы ұрпаққа жинаған, қалыптастырған мәдени құндылықтарын жеткізу; — Баланың тұлғасын дамыту; — Баланың, мектептің әлеуметтік бейімделуі, Қандай бір әдістермен педагогикалық технологияны ...

Толығырақ »

Заманауи педагогтың кәсіби құзыреттілігі арқылы оқушылардың білімін шыңдау

ХХІ ғасыр – қарыштап дамыған білім ғасыры. Білім беруді технологиялық жолмен ұйымдастырудың мақсаты — жаңа бағыттағы оқушының шеберлігін шыңдауға, өз білімін көтеруге жауапкершілігін арттыруға көмектеседі. Еліміздегі жаңа білім беру реформасы 12 жылдық білім беруге көшу арқылы шығармашылықпен дамыған жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған жаңа ұлттық үлгіні жасауды, «жалпыға арналған білімнен», «білім әркімге өмір бойы» үлгісіне көшуді мақсат етеді. Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің ...

Толығырақ »

Кожахметова Акбопе Ауесхановна

Кожахметова Акбопе Ауесхановна, Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы мемлекеттік арнаулы (коррекциялық) №33 «Ақбота» бөбекжай-балабақшасының тәрбиешісі Халық педагогикасын шығармашылық саласында қолдану арқылы балалардың патриоттық сезімін арттыру   Жоспар: І.Кіріспе А) Этнопедагогика – ежелден келе жатқан халқымыздың асыл мұрасы. II.Негізгі бөлім А) Халық педагогикасының негізгі қасиетті мақсаты Ә)Халық даналығының тәрбиелік мәні Б) Ұлттық өнеріміздің бір саласы – ою В) Топта халық педагогикасын ...

Толығырақ »

Жаңа технология — заман талабы

Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев жолдауында айқындай: «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін — білім». Сондықтан, қазіргі даму кезеңі білім беру жүйесінің алдында оқыту үрдісінің технологияландыру мәселесін қойып отыр. Оқытудың әртүрлі технологиялары сарапталып, жаңашыл педагогтардың іс-тәжірибесі зерттеліп, мектеп өміріне енуде. Қазіргі заман талабына сай оқыту үшін мұғалім ...

Толығырақ »

Жаңартылған білім беру негізінде ақпараттық-комуникациялық технологияны бастауыш сыныптарға қолданудың дидактикалық мүмкіндіктері

Қазіргі білім беру заңының талаптары бойынша жаңаша оқыту технологиясымен жан-жақты білім беру, ғылыми – техникалық хабары бар, белсенді, іскер оқушы тәрбиелеп, оқыту жолдары іздестірілуде. ХХІ ғасырдың мектептері оқушыларды өмірде азаматтық ұстанымында өзгелермен ынтымақтастықта өмір сүруге дайындай отырып, ұлттық және жаһандық пікір алуандығының шынайылығын ұғына отырып, өзіндік дербестігі мен ерекшелігін дамытуға көмектесуі керек. Қазақстанда жоғарыда сипатталған тұлғаның тәрбиелеу мен оқытуға жауап бере ...

Толығырақ »

Білім беруде үштілділік жүйесін тиімді қолдану

«Қазақстан әлемде жоғары білімді, халқы үш тілді де: қазақ тілін – мемлекеттік тіл ретінде, орыс тілін – ұлтаралық қатынас тілі ретінде және ағылшын тілін – жаһандық экономикаға нәтижелі өтудің көмекші тілі ретінде еркін меңгерген ел болып танылуы керек». Н.Ә. Назарбаев, «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан». Мен Бриджит Гудманның «Үш тіл — білім берудегі ресурс» тақырыбындағы дәрісін тыңдадым. Бриджит Гудман, Назарбаев Университеті ...

Толығырақ »