Home » Мақалалар (page 524)

Мақалалар

Современные требования к урокам производственного обучения. Независимая оценка качества, трудоустройства выпускников организаций ТиПО

   «Важно развивать дуальное профессиональное образование. Необходимы современные центры прикладных квалификаций, которые позволят преодолеть дефицит кадров массовых профессий. Чтобы стать развитым конкурентоспособным государством, мы должны стать высокообразованной нацией. Наш путь в будущее связан с созданием новых возможностей для раскрытия потенциала казахстанцев. Развитая страна в XXI веке – это активные, образованные и здоровые граждане. Что нам нужно сделать для этого? …Все ...

Толығырақ »

Баланың тілін заманауи технологиялар арқылы дамыту

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә. Назарбаев  Еліміздің білім саласында жүргізіліп жатқан реформаның басты мақсаты – ой-өрісі жаңашыл, шығармашылық деңгейде қызмет атқара алатын, дүниетанымы жоғары, жан-жақты қалыптасқан жеке тұлға тәрбиелеу. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мәселесі қазіргі таңда мемлекеттік саясаттың ажырамас бөлігі болып отыр. Бала болашағымыз десек, сол балаға жүйелі білім беріп, ынта-ықыласын ...

Толығырақ »

Мен — жаңашыл ұстазбын

Адамның бойына жақсы адамгершілік қасиеттерінің болуы, өнер-білімді игеру, өскен ортаға, сонымен бірге білім беретін ұстазға да байланысты деп ойлаймын. «Ұстазы жақсының ұстамы жақсы». Адам талаптанса, ынта-жігері болса, қандай мамандық болмасын игеруге шамасы жетеді. Бір жағынан ол сабаққа оқушыны ынталандыратын мұғалімнің өз пәнін қызықты өткізуі де үлкен рөл ойнайды. Дүниеде оңай нәрсе: кісіге ақыл айту, айыптау, табалау, жазғыру, жазалау. Бұл әрбір ...

Толығырақ »

Менің педагогикалық философиям

“Менің өмірімдегі ең маңызды нәрсе не? Толғанбай жауап беремін – балаға деген махаббат”  В.А. Сухомлинский   Жаңа заман тәрбиешісі – бұл сауатты маман, бағдарламаны және әдістемелік шараларды анықтай алатын білімді адам. Ол бала және оның ата-анасымен тіл табыса білетін, қиын ситуациядан шыға білетін жақсы психолог. Бұл бірлесіп еңбек етуге, ұжымдас жолдасына кез келген кезде көмек беруге даяр тұратын маман. Жаңа ...

Толығырақ »

Инновациялық үдеріс – балабақшада

Инновация – кез келген жаңалық немесе жаңалықты енгізу ғана емес, бұл бүгінгі қолданыстағы білім жүйесінің тиімділігін арттыратын үдеріс. Инновациялық іс-әрекет – білім берудің кез келген деңгейінде инновациялық үдеріспен қамтамасыз ететін шаралар кешені және үдерістің өзі. Педагогикалық инновация білім беру жүйесін қайта құру, жетілдіру, модификациялау, өзгертуге байланысты немесе оның белгілі жақтарын, қасиеттерін және аспектілерін (жаңа заңнамалық акттерді, құрылымдарды, тұжырымдамаларды және интеграциялық ...

Толығырақ »

БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ІЗДЕНІСТЕР

Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп атап көрсеткен. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев Жолдауында: «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін – білім»,-деген болатын. Міне осыған орай, ел Президентінің ...

Толығырақ »

Өзара әрекет ету тәжірибесіндегі квалиметриялық әдістер: бала – тәрбиеші, бала – ата-ана, тәрбиеші – ата-ана, тәрбиеші — әдіскер

Балабақшаның білім беру қызметінің әртүрлі қырларын бақылау оқыту мен тәрбие берудің күйі, тәрбиешінің балалармен және ата-аналармен өзара әрекеттестігі туралы нақты деректі материал алуға мүмкіндік береді. Сондықтан да мұндай әдіс педагогикалық диагностикада бастапқы әдіс болып есептеледі. Ата-ана мен бала арасындағы өзара қатынас педагогикалық процестің тәрбиелік механизмдері болып табылады. Олар жеке тұлғалық мән беріп, көзқарастардың дамуына, балалардың мінез-құлқына, олардың адамдарға деген қатысына ...

Толығырақ »

«Мәңгілік ел» идеясы – жас ұрпақтың басты құндылығы

Білім беру сапасын көтеру, ұлттық құндылықтарымызды балалардың бойына сіңіру мақсатында  Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру арқылы оқу-тәрбие үрдісін жаңғыртумен қатар оны жүзеге асыратын педагогтердің көзқарасын, балалармен қарым-қатынасын түбегейлі өзгертіп,  оқыту мен оқу жүйесіне, балабақша пен тәрбиеленуші өміріне жаңа өзгеріс әкелді. Нәтижесінде педагогтар тәрбиеленушілерге қалай білім мен тәрбие беру керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел уәждерін нанымды жеткізе білетін, ...

Толығырақ »

Өзегін өзгертіп, өресін биіктету қажет

Социалистік педагогика немесе ғылыми педагогика былай дейді: «Адамгершілік білімі – қоғамдық білімдердің басты және бастапқы бөлігі, оның базасы болып табылады. Қоғамдық білімдерге жататын саяси, құқықтық, эстетикалық, философиялық, діни білімдердің барлығы да адамгершілік білімдерге, яғни кез келген саясат, эстетикалық идеал, құқықтық нормалар, діни наным-сенімдер адамдарда және қоғамда қалыптасқан адамгершілік идеяларға, нұсқамаларға, мақсаттарға тәуелді және онымен тығыз байланысты болып келеді. Өйткені адамгершілік ...

Толығырақ »

Мұғалімдік мамандықтың мәртебесін көтеруді мектептен бастау керек

Жаңа адамды – жаңашыл мұғалім ғана тәрбиелейді. Н.Ә. Назарбаев Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев халыққа арнаған кезекті Жолдауында  «бізге экономиканы және қоғамдық өмірді жаңа сатыға көтеру қажеттігіне сай осы заманғы білім беру жүйесі керек» деп баса айтқан болатын. Бүгінде жан-жақты қарыштап дамыған мемлекеттердің тәжірибелерін алып қарасақ, олар ең алдымен, келешек ұрпаққа кәсіби бағдар беру мен кәсіпалды даярлық мәселелеріне ерекше көңіл бөлетінін байқаймыз. Білім ...

Толығырақ »