«Мұғалім – өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім. Оқуды, ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімділігі де жойылады» К.Д. Ушинский Мұғалімнің негізгі мақсаты – сабақ барысында оқушыларға терең де, тиянақты теориялық және тәжірибелік білім беру. Келешек елдің тұтқасын ұстайтын бүгінгі жас ұрпаққа білім мен тәлім-тәрбие беру ұстаз алдындағы ең ауыр міндеттің бірі. Бүгінгі жаңа ғасырдың жаңашыл шәкірттерін тәрбиелеуде, мұғалім үздіксіз ізденіп, кез-келген ...
Толығырақ »Мақалалар
«Идеи, меняющие мир» представили школьники Астаны
Вот уже третий год музей Библиотеки Первого Президента совместно с региональным научно-практическим центром «Астана Дарыны» проводит городской конкурс среди школьников под названием «Идеи, меняющие мир». 28 апреля в музее Лидера Нации состоялся финальный этап и награждение победителей. За победу своих проектов боролись учащиеся 8-10 классов, всего представлены 31 работа, 43 учеников. Идеи носили, как культурно-социальный характер, так и научный. Школьниками ...
Толығырақ »«Мәңгілік ел» ұлттық идеясы аясында жеке тұлғаны тәрбиелеу
Қазіргі таңда «Қазақ елінің ұлттық идеясы қандай болуы керек?» деген сауал жиі талқыға түсіп жүр. Осы мақсатта біз үшін болашағымызға бағдар ететін, ұлтты ұйыстырып, ұлы мақсаттарға жетелейтін идея бар екендігін Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев паш еттті. Ол – Мәңгілік Ел идеясы. Қазақстан Президенті қашанда ел ертеңі білімді ұрпақтың қолында екенін айтып, ұдайы білім беру саласын қолдап отырады. Ендігі мақсат – ...
Толығырақ »ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА – БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА МАЗМҰНЫ
Білімнің бастауы, қайнар көзі – мектеп болса, келешек ұрпақтың алғашқы баспалдағы – бастауыш білім беру саласы екені баршамызға аян. Осы тұста Мұхтар Шаханов ағамыздың мына бір сөзі ойға оралады. «Бала жүрегі кішкентай күй сандық. Сол сандықтың кілтін тапсаң ғана ашылады. Мұғалімнің қолында үнемі сол кілт жүруі керек» дегендей, бастауыш сынып мұғалімі үнемі ізденісте болуы керек. Бүгінгі күні әлемдегі барлық елдер ...
Толығырақ »ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНА ЖАҢАША КӨЗҚАРАС
Білім, дағды, іскерліктің қалыптасуының бастамасы-бастауыш саты. Жас бүлдіршіндердің ой-қиялын біліммен нұрландыратын, дүниетанымын кеңейтетін ұстаз шеберлігі. Әсіресе, терең де тиянақты білім беруді, ұлағатты тәрбиемен ұштастыруда бастауыш сынып мұғалімінің орны ерекше. Жаңартылған білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты оқушыларды болашақ өмірдегі қиындықтарды еңсере білуге дайындау. Баланы өмірде кез-келген ситуациядан шыға білуге дағдыландыру. Оқытудың түрлі әдістерін қолдану мұғалімге әр оқушының қалауын және даралығын ...
Толығырақ »Музей – ел шежіресі
Музей – өзінің жаратылысы жағынан ғылыми-зерттеу және мәдени-ағарту мекемесі болып табылады. Адамдардың бұл күнде тарихқа ден қоя зер салуы артқан жағдайда музей үлесіне үлкен міндет жүктеліп отыр. «Өткеніңді білмейінше, болашағыңды болжай алмайсың»-деген өткен тарихымызды ақтара қарап, бүгінгі күннің көкейкесті сауалдарына жауап іздейді, қоғамның бұдан былайғы заңдылықтарын түсінгісі келеді. Таным дүниесіне осылай қарасақ, музей өткен мен болашақты жалғастырушы түйін болып табылады. Соның ...
Толығырақ »Қиянат жасамау – тұлғаның үйлесімді дамуының нәтижесі
Адал жүр, адал тұр! Өтірік айтпа! Біреуге қылдай қиянат жасама! Б.Момышұлы «Өзін-өзі тану» пәнін оқытуда оқушы бойында төмендегі бес құндылықты аша білуіміз қажет: Ақиқат Дұрыс әрекет Сүйіспеншілік Ішкі тыныштық Қиянат жасамау Осы құндылықтардың ішінде көбіне «Қиянат жасамау» құндылығын сабақтарда ашу қиынға соғады. Сондықтан, осы құндылыққа тоқталуды жөн санадым. Қиянат жасамау, яғни, басқаларға зиян келтірмей өмір сүру – бұл сүйіспеншілік пен ...
Толығырақ »БАЛА ТҰЛҒАСЫНЫҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТІН ТӘРБИЕЛЕУДЕ ЕРТЕГІ ТЕРАПИЯСЫ ТӘСІЛДЕРІН ПАЙДАЛАНУ
Халықтық шығармалардың ішінде ертегілердің балаларға тигізетін әсері ұшан теңіз. Халықтық ертегілер – халық өмірін бейнелейтін фантастикалық негізге құрылған оқиғалы көркем шығарма. Ертегінің өзіндік құрылысы, көркемдік ерекшелігі бар. Қандай ертегіні алсақ та, ол белгілі бір сюжетке құрылады, оқиғаның желісінің басталуы, аяқталуы, өзіндік шешімі болады. Ертегі баяу басталып, оқиға желісі күрделене түседі. Әсіресе адам өміріне байланысты іс-әрекет өткір сықақ-мысқылмен беріліп, бала сезімін ...
Толығырақ »Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелерін сақтау – баршаға ортақ міндет
Қоғамымыздың басты мақсаты – еңбекті адамның бірінші кезектегі өмірлік қажетіне айналдыру. Ал тиімді еңбек ету үшін қызметкерлерге қажетті жағдай жасау, олардың десаулығын сақтау, еңбек жағдайының қауіпсіздігін қамтамасыз ету, кәсіби сырқатты және өндірісте зақымдануды болдырмау қажет. Еңбек қорғау ғылымы осы мәселелермен, яғни еңбектің зиянсыз, қауіпсіз жағдайларын жасаудың проблемаларымен айналысады. Қысқасы, еңбекті қорғау дегеніміз құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастыру-техникалық, санитарлық-эпидемиологиялық, емдеу-профилактика, оңалту және өзге ...
Толығырақ »ОҚУШЫНЫҢ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
Қазіргі кезде, еліміздің білім беру жүйесіндегі реформалар мен саясаттар, өзгерістер мен жаңалықтар әрбір педагог қауымының ойлауына, өткені мен бүгіні, келешегі мен болашағы жайлы толғануына, жаңа идеялар мен жаңа жүйелермен жұмыс жасауына негіз болары анық. Қазақстан Республикасы мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында жалпы орта білім берудің ұлттық деңгейдегі басты мақсаты – еліміздің әлеуметтік, экономикалық және саяси өміріне белсенді қатысуға дайын, ...
Толығырақ »