Home » Мақалалар (page 511)

Мақалалар

Образование как вектор модернизации общественного сознания

В условиях Третьей модернизации Казахстана обновление содержания образования, безусловно, имеет первостепенное значение и приобретает смысл интеграции в мировую систему образования с верно определенным вектором и качеством вхождения. В этой связи статья Н.А. Назарбаева «Взгляд в будущее: модернизация общественного сознания» позволяет уточнить цели и задачи, направления и обновления национальной системы образования в едином курсе навстречу будущему. В модернизации общественного сознания, опережающей ...

Толығырақ »

Жаңартылған оқу бағдарламасының маңызы

Қазіргі таңда қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі м қарым-қатынас және ағылшын тілі әлемді тануда жаңа идеяларды жан-жақты қолдану, жаңаша оқытуды тиімді әрі жүйелі түрде қолдану м заман талабы. Білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда бола бастады. Соған байланысты ұстаздардың алдында оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі ізденісте болып жаңартып отыру, жаңа технологияларды меңгеріп оны тиімді қолдана алу міндеті тұр. Білім ...

Толығырақ »

Балабақшадағы шағын жобалардың тиімділігі

Жобалау әдісі – инновациялық педагогикалық технология. Педагогикалық жоба ол педагогтардың арнайы ұйымдастырған, балалардың өздігінен шешім қабылдауын және де өз таңдауы мен еңбегінің, шығармашылығының нәтижесіне өзін жауапты ететін іс-әрекеттер тобы. Арнайы білімді қажет ететін айқын мәселелерге ынталандыру және жоба іс-әрекеті арқылы мәселенің шешімін қамтитын білімнің іс-жүзінде пайдалануы. Қазіргі қарыштап дамыған заманда жобалау әдісі өте қажет. Ол балалармен жұмыс істегенде де, педагогтармен ...

Толығырақ »

Өзін-өзі тану мен дене шынықтыру пәндерін кіріктіру арқылы оқушылар бойында дұрыс әрекет құндылығын ашу

«Өзін-өзі тану» пәні метапән болғандықтан, басқа пәндермен кіріктіру үнемі жүреді. Сондықтан да сабақтағы негізгі тақырыпты өмірмен байланыстырса, теория практикаға айналары сөзсіз. Яғни, қоғамға бейімделгіш, рухани бай, белсенді тұлға қалыптасады деп сенемін. Интеграция (лат. іntegratіo – қалпына келтіру, толықтыру, іnteger – тұтас, бүтін) – субъектілер арасындағы байланыстарды дамытып, өзара ынтымақтастық іс-қимылын тереңдету. Осы терминді негізге ала отырып, пәндерді кіріктіріп өту арқылы оқушыларға жан-жақты білім беруді ...

Толығырақ »

Современные требования к урокам производственного обучения. Независимая оценка качества, трудоустройства выпускников организаций ТиПО

   «Важно развивать дуальное профессиональное образование. Необходимы современные центры прикладных квалификаций, которые позволят преодолеть дефицит кадров массовых профессий. Чтобы стать развитым конкурентоспособным государством, мы должны стать высокообразованной нацией. Наш путь в будущее связан с созданием новых возможностей для раскрытия потенциала казахстанцев. Развитая страна в XXI веке – это активные, образованные и здоровые граждане. Что нам нужно сделать для этого? …Все ...

Толығырақ »

Баланың тілін заманауи технологиялар арқылы дамыту

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә. Назарбаев  Еліміздің білім саласында жүргізіліп жатқан реформаның басты мақсаты – ой-өрісі жаңашыл, шығармашылық деңгейде қызмет атқара алатын, дүниетанымы жоғары, жан-жақты қалыптасқан жеке тұлға тәрбиелеу. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мәселесі қазіргі таңда мемлекеттік саясаттың ажырамас бөлігі болып отыр. Бала болашағымыз десек, сол балаға жүйелі білім беріп, ынта-ықыласын ...

Толығырақ »

Мен — жаңашыл ұстазбын

Адамның бойына жақсы адамгершілік қасиеттерінің болуы, өнер-білімді игеру, өскен ортаға, сонымен бірге білім беретін ұстазға да байланысты деп ойлаймын. «Ұстазы жақсының ұстамы жақсы». Адам талаптанса, ынта-жігері болса, қандай мамандық болмасын игеруге шамасы жетеді. Бір жағынан ол сабаққа оқушыны ынталандыратын мұғалімнің өз пәнін қызықты өткізуі де үлкен рөл ойнайды. Дүниеде оңай нәрсе: кісіге ақыл айту, айыптау, табалау, жазғыру, жазалау. Бұл әрбір ...

Толығырақ »

Менің педагогикалық философиям

“Менің өмірімдегі ең маңызды нәрсе не? Толғанбай жауап беремін – балаға деген махаббат”  В.А. Сухомлинский   Жаңа заман тәрбиешісі – бұл сауатты маман, бағдарламаны және әдістемелік шараларды анықтай алатын білімді адам. Ол бала және оның ата-анасымен тіл табыса білетін, қиын ситуациядан шыға білетін жақсы психолог. Бұл бірлесіп еңбек етуге, ұжымдас жолдасына кез келген кезде көмек беруге даяр тұратын маман. Жаңа ...

Толығырақ »

Инновациялық үдеріс – балабақшада

Инновация – кез келген жаңалық немесе жаңалықты енгізу ғана емес, бұл бүгінгі қолданыстағы білім жүйесінің тиімділігін арттыратын үдеріс. Инновациялық іс-әрекет – білім берудің кез келген деңгейінде инновациялық үдеріспен қамтамасыз ететін шаралар кешені және үдерістің өзі. Педагогикалық инновация білім беру жүйесін қайта құру, жетілдіру, модификациялау, өзгертуге байланысты немесе оның белгілі жақтарын, қасиеттерін және аспектілерін (жаңа заңнамалық акттерді, құрылымдарды, тұжырымдамаларды және интеграциялық ...

Толығырақ »

БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ІЗДЕНІСТЕР

Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп атап көрсеткен. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев Жолдауында: «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін – білім»,-деген болатын. Міне осыған орай, ел Президентінің ...

Толығырақ »