Қазір заман талабы білім мазмұнын жетілдіруге назар аударып отыр. Ана тіліміздің мемлекеттік мәртебеге ие болуы, ұлттық мектептердің кеңінен ашыла түсуі-пән мұғалімдеріне күрделі міндеттерді жүктеп отырғаны анық. Осындай іргелі міндет қазақ тілін оқытуды жаңаша ұйымдастыру, әрбір пәннің ғылыми сипатын арттырып, ұлттық деңгей дәрежесіне жеткізу, «жаңа буын» оқулықтарын сапалы құрастыру болып табылатындығы анық. Осы ретте «Қызықты грамматика» атты авторлық бағдарламаны құрастыру осындай ...
Толығырақ »Мақалалар
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілі пәнінен шығармашылық қабілетін әр түрлі әдістер арқылы дамыту
Молжигитова Лиман Калкамановна «№13 орта мектеп»КММ Болашақтың бүгінгіден де нұрлы болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын күш білімде ғана. Қай елдің болмасын өсіп-өркендеуі,өркениетті дүниеде өзіндік орын алуы оның ұлттық білім жүйесінің деңгейіне, даму бағытына байланысты. В.В.Давыдов, В.И.Слободчиков, Г.А.Цукерман еңбектерінде «Адам өзін өзгерту үшін оның білім алуы керек, ол біріншіден, өзінің білімді меңгеру шегін білуі қажет, екіншіден, өз мүмкіндіктерінің шекараларына ...
Толығырақ »Бастауыш сыныпта топтық жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктері
Дюсупова Асем Аргыншановна Шығыс Қазақстан облысы Білім басқармасы Риддер қаласы бойынша білім бөлімінің «Шаңырақ» көпсалалы мектеп-гимназиясы» КММ бастауыш сынып мұғалімі, педагог-зерттеуші Еліміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыртын тың бағдарлама болды. Оқытудың парадигмасы өзгерді. Білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болды. Білім беру парадигмасының ауысуы, оның тұжырымдамалық негіздерін қайта бағалау, ...
Толығырақ »Аңыз адамды ардақтау — ұлттық құндылықтарды ұлықтау
Жолдибекова Айзере Тауировна Астана қаласы Астана қаласы әкімдігінің №2 өнер мектебі МКҚК Қобыз сыныбының мұғалімі Талант — жаратқанның сыйы. Өнер — адамзаттың бойындағы рухани болмысы, ақыл-ойы, парасаты. Біздің халқымыз ең алдымен тарихымен, мәдениетімен, ұлтының өнерін ұлықтаған Ұлы тұлғаларымен бай. Мен бүгін «Наз» мемлекеттік би театрының «Нұрғиса» атты би спектаклін тамашалай отырып, халқымның өнер деген қасиетті ұғымында терең парасат жатқанын ...
Толығырақ »Перифраз – тіл дамтыудың тиімді тәсілі
Тулебаева Бахтигуль Насруллаевна Астана қаласы № 60 мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Перифраздар қазақ тіл білімінде тоқсаныншы жылдардан кейін ғана қарастырыла бастады. Перифраз деп бір нәрсені немесе құбылысты, іс-әрекетті олардың бір белгісін, бір қасиетін көрсетіп, суреттеп атауды танимыз. Сөздердің келтірінді мағыналарының тек перифраз арқылы емес, басқа да тәсілдер арқылы іске асатыны белгілі. Ол бірде метафора, метонимия, синекдоха тәсілдері арқылы жасалса, енді ...
Толығырақ »«Біз біргеміз» тренингі
Какимова Жанар Бакеновна Павлодар қаласы «№35 жалпы орта білім беру мектебі» КММ педагог-психологы «Өзімді басқа адамдарсыз істей аламын деп елестететін адам қатты қателеседі, ал онсыз басқалар істей алмайды деп елестететін адам одан да қателеседі». Франсуа де Ларошефуко. Мақсаты: Оқушылардың (сыныптың) ұйымшылдығын арттыру, сынып ішінде сенімді қалыптастыруға, балалар арасында өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту. Ресурстар: доп, газет қағаздары, қарандаш және қаламсап, ...
Толығырақ »Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың заманауи мүмкіндіктері
Жәлімбетова Қарлығаш Жайлауқызы Қызылорда облысының Мәдениет және спорт басқармасының Жалаңтөс Баһадүр Сейтқұлұлы атындағы олимпиадалық резервтің облыстық мамандандырылған мектеп интернат колледжінің тәрбиешісі Бүгінде білім және тәрбие қоғамның әлеуметтік-экономикалық, интеллектуалдық және рухани дамуының стратегиялық бағдары ғана емес, сонымен қатар қоғамымыздың даму көрсеткіші. Сол себепті адамзаттық капиталға, оның ішінде білім беру жүйесіне салынған инвестициялар экономика мен қоғам үшін маңызды. Елбасы Н.Ә.Назарбаев Жолдауында «Біздің ...
Толығырақ »Инклюзивті сыныптарда қазақ тілі пәнінен білім берудің тиімділігін қолдау
Қарқарбаева Назгүл Маманқызы Астана қаласы №17 мектеп-гимназиясы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Инклюзивті білім беру – бұл ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерінің алуан түрлілігін ескере отырып, барлық оқушыларға білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ету болып табылады. Инклюзивті білім беруде ерекше қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру үшін үлкен мүмкіндіктер бар. «Білім туралы» ҚР Заңына сәйкес жалпыға бірдей инклюзивті білім ...
Толығырақ »Оқу сауаттылығы — сапалы білім негізі
Қазіргі мектептерде оқушылардың бойындағы функционалдық сауаттылық пен өмірге қажетті құзырлықтар жиынтығын дамытуға басты назар аударыла бастады. Сондықтан әрбір ұстаз жаңа кезең талаптарына сай болу үшін педагогикалық үрдістің бірізділігін және оқу мен тәрбиенің біртұтастығын сақтай отырып, оқушының рухани өсуіне жағдай туғыза алатын, жаңалықтарды қабылдауға ынталы, өз әрекетіне өзгеріс енгізе алатын, өзгермелі өмірге оқушыны даярлай білетін шығармашыл тұлға болуы ...
Толығырақ »Мектеп жасына дейінгі баланың танымдық дағдыларын ойын арқылы дамыту
Кузембаева Салтанат Бауржановна Абай облысы Жарма ауданы Шалабай ауылы Н.Крупская орта мектебі мектепалды топ тәрбиешісі Ойын — балалар үшін оқу да, еңбек те. Ойын айналадағы дүниені танудың тәсілі. Сонымен қатар, ойын балаларға өмірде кездескен қиыншылықтарды жеңу жолын үйретіп қана қоймайды, олардың ұйымдастырушылық танымдық дағдыларын да қалыптастырады. Халық даналығында «Ойнай білмеген, ойлай да білмейді», «Ойында озған, өмірде де озады» ...
Толығырақ »