Home » Мақалалар » Инклюзивті білім беруді дамытудың мақсаты — барлық категориядағы тұлғалардың сапалы білім алуға тең құқығын жүзеге асыру.

Инклюзивті білім беруді дамытудың мақсаты — барлық категориядағы тұлғалардың сапалы білім алуға тең құқығын жүзеге асыру.

Мухаметжанов Архат  Советович
Алматы қаласы,
Наурызбай  ауданы
№157 ЖББМ Директордың тәрбие ісі
             жөніндегі орынбасары.

Алматы қаласы, Наурызбай ауданы «157 ЖББМ » КММ. Сапалы білімнің барлығы үшін қолжетімді болу шартын қалыптастыруға бағытталған білім беру жүйесін түрлендіру процестерінің бірі инклюзивті білім беру болып табылады. Инклюзивті білім беруді дамытудың мақсаты — барлық категориядағы тұлғалардың сапалы білім алуға тең құқығын жүзеге асыру. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін, оның арнайы білім алуға ерекше қажеттіліктерін ескере отырып,қашықтықтан оқыту процесіне қосылуына барынша тиімді мүмкіндік берілген. Мектеп пен отбасы әрекеттестігін жетілдіру серіктестіктің жаңа ұстанымдары қағидасына негізделе отырып, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды дамытуда әр тарап өзіне белгілі бір деңгейдегі жауапкершілікті алған. Қашықтықтан оқыту кезінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға мұғалім өзінің кәсіби біліктілігі мен шеберлігін арттыра отырып, бір- бірімен байланысты салаларының білімін тез меңгеруді және кері байланысты қамтамасыз етеді.
Одним из процессов преобразования системы образования, направленного на формирование условий доступности качественного образования для всех, является инклюзивное образование. Цель развития инклюзивного образования-реализация равного права всех категорий лиц на получение качественного образования. Для обеспечения права детей с особыми образовательными потребностями на получение качественного образования, с учетом его особых потребностей в получении специального образования, в нашей школе предоставлена наиболее эффективная возможность подключения к процессу дистанционного обучения. Совершенствование взаимодействия школы и семьи основываясь на принципах новых принципов партнерства, каждая сторона берет на себя определенную ответственность за развитие детей с особыми образовательными потребностями. Детям с особыми образовательными потребностями во время дистанционного обучения учитель обеспечивает быстрое овладение знаниями и обратной связи в смежных областях, повышая свою профессиональную квалификацию и мастерство.

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.