Home » Мақалалар » Мейіргелердің пациенттерге сапалы күтімін арттырудағы бас мейіргердің рөлін анықтау

Мейіргелердің пациенттерге сапалы күтімін арттырудағы бас мейіргердің рөлін анықтау

Таңатар Алина Маратқызы

Ғылыми жетекші:Жумагалиева А.

 ШЖҚ»Кеңес одағының батыры Мәншүк Мәметова атындағы Ақтөбе жоғары медициналық колледжі»

Аннотация

Важным звеном системы здравоохранения является категория средних медицинских работников, связанная с профилактикой ряда заболеваний и повышением качества жизни человека. Развитие первичной медицинской помощи означает повышение качества медицинских услуг и обеспечение их доступности для всех категорий населения.

Annotation

An important link in the healthcare system is the category of secondary medical workers related to the prevention of a number of diseases and the qualification of human life. The development of primary medical care means increasing the quality of medical services and ensuring their availability for all categories of the population.

Ключевые слова

Первая помощь, уход за больными, медицинские учреждения, здоровый образ жизни, отношения, пациент

Кeywords

First aid, nursing care, health care facilities, healthy lifestyle, relationship, patient

Өзектілігі: Денсаулық сақтау жүйесіндегі маңыздыбуын-бірқатар аурулардың алдын алу және адам өмірібіліктілігіне байланысты орта медицина қызметкерлерінің санаты. Алғашқы медициналықкөмекті дамыту көрсетілетін медициналық қызметтіңсапасын арттыруды да, оның халықтың барлықсанаттары үшін қолжетімділігін қамтамасыз етуді де білдіреді. Білікті, құзыретті мейірбикеқызметкерлерінің қатысуынсыз алғашқымедициналық-санитарлық көмек жүйесіне қатыстыкөптеген қызметтерді орындау мүмкін емес. Бұлжағдайда көмектің қолжетімділігі халықтың барлықсанаттары үшін қамтамасыз етілуі тиіс. Орта медициналық персоналдың медициналық көмектіңпрофилактикалық бағытын дамытуға – халыққасанитарлық білім беруді ұйымдастыруға, салауаттыөмір салтын насихаттауға қатысу үлесін қайта қарауқажеттілігін атап өту маңызды. Науқаспен қарым-қатынас процесінде коммуникативті кедергілерді жояалатын мейірбике. Бүгінгі таңда орта медициналықбуын мамандарының қызметін ұйымдастырушыретінде бас және аға медбикелердің рөлі едәуір артыпкеледі.

Мейірбике ісін шебер ұйымдастыру осындайбіліктілікке қол жеткізуге көмектеседі. Денсаулықсақтаудағы күрделі міндеттердің бірі-мейірбикеқызметкерлерін қалыптастыру және олардыденсаулық сақтау жүйесінде ұстау. Басқармаміндеттері бас мейірбикеге жүктеледі. Ұсынылғанжұмыс практикалық денсаулық сақтау жүйесіндебарлық деңгейдегі мейірбике ісінің жетекшілерінеарналған анықтама ретінде қолданыла алады. Жұмыстың кейбір бөлімдері бүгінде мейірбикелердіңжұмысын реттейтін құжаттарға, бұйрықтарға, нұсқауларға арналған. Епу жұмысын реттейтін негізгібұйрықтар мен нұсқаулықтар қамтылған. Мейірбикездоровья Денсаулық сақтау индустриясының орталықбөлігі болып табылады.

Мақсаты: орта және кіші медициналық персоналдың еңбегін ұйымдастырудағы бас медбикенің рөлін анықтау.

Міндеттері:

  1. Емдеу-алдын алу мекемесінің бас медбикесінің рөлін анықтаңыз.
  2. Бас медбикенің бөлімдері мен жұмысын жоспарлауды зерттеу.
  3. Бас мейірбикенің қызметін реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды бөліп көрсету.

Зерттеу әдістері: арнайы жасалған сауалнаманыңкөмегімен Ақтөбе қаласының ШЖҚ «№1 қалалықемхана» МКК 6 бөлімшесінің медбикелерінен сұхбаталынды. Сауалнама кейіннен талдау үшін респонденттердің жеке және кәсіби мәліметтерін жинау, сондай-ақ респонденттердің пікірінше, олардың жұмыс сапасына теріс әсер ететін факторларды анықтау мақсатында жүргізілді;

Зерттеу материалдары: Берілген жауаптар негізінде орта медициналық персоналдың жұмысын ұйымдастырудағы бас медбикенің рөлі туралы қорытынды жасауға болады.

➢ Үйлестіру тиімділігі:

Респонденттердің көпшілігі (75%) бас медбикенің орта медициналық персоналдың қызметін үйлестірудегі рөлін тиімді немесе өте тиімді деп бағалайды. Бұл оның медициналық ұйымның үйлесімді жұмыс істеуін қамтамасыз етудегі рөлінің маңыздылығын көрсетеді.

➢ Жұмысқа қабылдау және оқуға қатысу:

Респонденттердің едәуір көпшілігі (70%) бас медбикенің орта медициналық персоналды жалдау және оқыту процесіне белсенді қатысуын қолдайды, бұл оның команданың қалыптасуы мен дамуына әсер етуінің маңыздылығын көрсетеді.

➢ Кері байланыс және бағалау:

Кері байланыс пен Орта медициналық қызметкерлердің жұмысын бағалау тәжірибесі әртүрлі, бұл болашақта жақсарту және стандарттау саласы болуы мүмкін.

➢ Байланыс дағдылары:

Респонденттердің көпшілігі (80%) бас медбикенің қарым-қатынас дағдылары дамыған немесе өте дамыған деп санайды, бұл орта медициналық қызметкерлермен тиімді қарым-қатынас жасау үшін маңызды.

➢ Көшбасшылық және мотивация аспектілері:

Респонденттер нақты мақсаттар мен үміттерді белгілеуді (25%) және бас медбикені басқару мен ынталандырудың маңызды аспектілері ретінде кәсіби дағдыларды дамытуды (30%) қамтамасыз етеді.

➢ Жанжалдарды шешуге дайындық:

Респонденттердің көпшілігі (85%) бас медбикенің ұжымдағы қақтығыстар мен мәселелерді шешуге жоғары немесе орташа дайындығын бағалайды, бұл Тиімді көшбасшылықтың маңызды аспектісі.

➢ Рәсімдерді әзірлеуге қатысу:

Респонденттердің көпшілігі (60%) бас медбикенің жаңа процедуралар мен жұмыс стандарттарын әзірлеуге және енгізуге қатысуын қолдайды, бұл оның процестерді үнемі жақсартуға қосқан үлесін көрсетеді.

➢ Негізгі қасиеттер мен дағдылар:

Көшбасшылық (30%) және ұйымдастырушылық қабілеттер (20%) орта медициналық персоналдың жұмысын сәтті ұйымдастыруға ықпал ететін негізгі қасиеттер мен дағдылар ретінде ерекшеленеді.

➢ Персоналды басқарудағы арнайы білім:

Респонденттердің жартысы бас медбике орта медициналық персоналдың тиімді жұмыс істеуі үшін персоналды басқаруда арнайы білімі болуы керек деп санайды.

➢ Қанағаттану деңгейі:

Респонденттердің көпшілігі (75%) орта медициналық қызметкерлердің бас медбикенің жұмысына қанағаттану деңгейін жоғары немесе өте жоғары бағалайды.

➢ Бас медбикенің орта медициналық персоналдың жұмысын ұйымдастырудағы рөлі шешуші болып табылады және ұжымның тиімділігі мен қанағаттануына айтарлықтай әсер етеді. Кері байланыс және стандарттау саласындағы ұсынылған жақсартулар оның ұйымдағы көшбасшылық позициясын одан әрі нығайта алады.

Қорытынды: Қазіргі жағдайда, еліміздің денсаулық сақтау саласын реформалау басталған кезде, реформаланатын Денсаулық сақтау мекемелерінде шешілетін жаңа күрделі мәселелерге сәйкес мейірбике персоналының жұмысын ұйымдастыру бойынша емдеу-алдын алу мекемелерінің бас медбикелерінің міндеттері өлшеусіз артып келеді.

Бас мейірбикелердің басқару қызметінің сапасы мен тиімділігін арттыру қазіргі заманғы басқару ғылымын қолдану негізінде ғана мүмкін болады.

Осылайша, ЕПМ мейірбикелік персоналды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы күрделі, өзара байланысты басқару жүйесі болып табылады, ол сәтті жұмыс істей алады және оның әрбір элементінің барлық әлеуетті мүмкіндіктерін тиімді пайдаланған жағдайда ғана ЕПМ-да мейірбике ісінің жоғары сапасын қамтамасыз етеді.

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Van Diggele C, Burgess A, Roberts C, Mellis C. Leadership in healthcare education. BMC Med Educ. 2020;20((Suppl 2)):456. — PMC — PubMed
  2. Ruge D, Pedroarena-Leal N, Trenado C. Leadership in education, medical education and health. Int J Environ Res Public Health. 2022;19:5730. — PMC — PubMed
  3. LeBlanc C, Sonnenberg LK, King S, Busari J. Medical education leadership:From diversity to inclusivity. GMS J Med Educ. 2020;37:Doc18. — PMC — PubMed
  4. McKimm J, Swanwick T. Leadership development for clinicians:What are we trying to achieve?Clin Teach. 2011;8:181–5. — PubMed
  5. Sandars J, Murdoch-Eaton D. Appreciative inquiry in medical education. Med Teach. 2017;39:123–7. — PubMed
  6. Oates K. The new clinical leader. J Paediatr ChildHealth. 2012;48(6):472–475. doi: 10.1111/j.1440-1754.2012.02478.x. — DOI — PubMed
  7. Laverack G. The pocket guide to health promotion. McGraw-Hill Education: Maidenhead; 2014.
  8. Clarke J. In: Management and Leadership – A Guide for Clinical Professionals. Patole S, editor. Switzerland: Springer International Publishing; 2015.
  9. Swanwick T, McKimm J. What is clinical leadership and why is it important. Clin Teach. 2014;8:22–26. doi: 10.1111/j.1743-498X.2010.00423.x. — DOI — PubMed
  10. Byrman A. Leadership in organisations. In: Clegg SR, Harvey C, Nord WR, editors. Handbook ofOrganisational studies. London: Sage; 2016.

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.