Home » Мақалалар » Интеграцияланған сабақ – білім берудегі замануи технологияларының бірі

Интеграцияланған сабақ – білім берудегі замануи технологияларының бірі

Мукашева Кульпаш Байзадиновна
Жезқазган қаласы
Қ.И.Сәтпаев атындағы
№7 мектеп-лицей директоры,
Соңғы онжылдықта әлем керемет өзгерді және өте тез қарқынмен өзгеруде. Білім беру мазмұнын интеграциялау осы мәселені шешудің тиімді құралдарының бірі бола алады. Қазіргі кезде интеграция — дифференциалдау принципімен тығыз байланысты заманауи білім беру жүйесін дамытудың маңызды принципі.Қазіргі кезде Қазақстанда үлкен өзгерістер болып жатыр. Дамушы қоғамға қазіргі жағдайда білімді, өнегелі, бастамашыл адамдар қажет, олар таңдаған жағдайда шешім қабылдауы мүмкін, олардың ықтимал салдарын болжай алады, ынтымақтастыққа қабілетті, ұтқырлығымен, динамизмімен, конструктивтілігімен ерекшеленеді және ел тағдыры үшін жауапкершілікті сезінеді. Білім экономикалық өсудің қуатты қозғаушы күшіне айналуда.Ғылымдардың интеграциясы, әлемнің жалпы көрінісін дәл бейнелеуге ұмтылу — қазіргі заманға тән қасиет. Бұл идеялар қазіргі заманғы мектептегі білім беруде көрініс тапты.Білім адамдарда жаңа интегралды дүниетаным мен ғылыми дүниетанымды, іргелі ғылымның соңғы жетістіктеріне сәйкес келетін жалпыға бірдей білім, білік және дағдылардың ажырамас жүйесін қалыптастыруы керек. Кіріктірілген оқыту әдістемесі қазіргі кезде күрделі кезеңді бастан кешіруде. Жалпы орта білім берудің мақсаттары өзгерді, интеграцияланған білім беру жүйелері арқылы пәндерді оқудың жаңа оқу жоспарлары мен жаңа тәсілдері жасалуда. Қазіргі өмір «өмірге білім беру» формуласын «өмір бойы білім беру» формуласымен ауыстыруды талап етеді. Кешенді оқыту әдістемесі оқушыларға көмектесу мақсаты болып табылады: білуге ​​үйрету; істеуге үйрету; бірге өмір сүруді үйрену; өзіңмен үйлесімді өмір сүруді үйрен. Оқытудың мұндай мақсаттары балалардың сыни тұрғыдан емес, шешімдер жиынтығының ішінен оңтайлысын таңдау мағынасында қалыптасуына әкеледі. Енді, уақыт бізден және балаларымыздан осы әлемде адасып кетпеу, өмірден өз орнымызды табу үшін қызықты әрі стандартты емес шешімдерді көбірек талап ететін кезде, сыни тұрғыдан ойлау басқаларға ұқсамайды. Кешенді оқыту бір сабақта әр түрлі пәндер бойынша білімдердің өзара байланысын ғана емес, сонымен бірге бір пәннің, тіпті бір сабақтың ішіндегі әр түрлі технологияларды, әдістер мен формаларды біріктіруді білдіреді.Кіріктірілген сабақтар бүкіл мектеп күні бойы көптеген әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы өткізілуі мүмкін. Біртұтас тақырып аясында бірқатар сабақтар өткізуге болады. Сабақтарды 2-3 мұғалім жүргізеді. Сабақ уақытының 60-80% -ы оқушылар шығармашылығына арналған, оқушыға әсер етудің түрлі әдістері, мультимедиялық қолдау қолданылады.Кіріктірілген сабақтардың көптеген артықшылықтары бар, өйткені олар оқушыларға әлем туралы мейлінше тұтас түсінік қалыптастыруға мүмкіндік беретін жалпы білім беру мәселелерін ғана шешпейді. Кіріктірілген сабақтарда әр түрлі технологияларды, әдістерді, формаларды қолданудың тамаша мүмкіндігі — біздің мектебіміздің жағдайында тағы бір маңызды міндетті шешуге мүмкіндік береді — бұл оқудағы денсаулық сақтау тәсілі.Оқу процесін ұйымдастыруда интеграция әдістерін қолдану атмосфераның болуын болжайтын психологиялық жайлылық жағдайларын жасауға ықпал етеді. шығармашылық, ынтымақтастық және өзара көмек, өзін-өзі көрсету және өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндіктері, жеке тұлғаны сәтті дамыту және балалардың денсаулығын сақтау.Кіріктірілген білім берудің тиімділігі олардың әрқайсысының тәрбиелік, дамытушылық, тәрбиелік мүмкіндіктерін терең және жан-жақты талдаумен қамтамасыз етілетін оқытуды ұйымдастыру формаларын дұрыс, педагогикалық негізделген таңдауға байланысты. пәндер арасындағы интеграция тек мұғалімдер ұжымындағы салауатты және салауатты климатпен, олардың өзара түсіністік пен құрметке негізделген жемісті ынтымақтастығымен мүмкін болады. оқушылардың білім, білік және дағдыларындағы, олардың дүниеге, мәдениетке және оның құндылықтарына көзқарастарының жүйелілігі мен тұтастығын қалыптастыруға ықпал етеді. Өз кезегінде, кіріктірілген сабақты өткізу үшін келесі шарттарды ескеру қажет: ең алдымен мұғалім сабақта зерттеу объектісін таңдап, сабақтың мазмұнын мұқият талдауы керек. Сабақты жүзеге асыру барысында оқушылардың өзіндік білім беру іс-әрекетінің технологиясы туралы ойлану керек. Мұғалім проблемалық оқыту әдістерін қолдануы керек, өйткені бұл сабақтың барлық кезеңдерінде оқушылардың ақыл-ой белсенділігін белсендіреді. Жұмыстың жеке және топтық формаларының ойластырылған үйлесімі де кіріктірілген сабақтың ажырамас бөлігі болып табылады. Әрине, оқушылардың жас ерекшелік психологиялық ерекшеліктерін және олардың салауатты өмір салтына бағытталуын ескеруді ұмытпаған жөн. Кіріктірілген сабақты оның түрлері мен формаларын білмей жүзеге асыру да мүмкін емес. Мен мектеп директоры және пән мұғалімі ретінде кіріктірілген сабақтар балаларды және мұғалімдерді қуантады деп айта аламын. Мұндай сабақтар ең жақсы нәтиже береді, мұғалімдер әр түрлі тапсырмалар табады, оларды әр түрлі пәндермен байланысына қарай сұрыптайды. Кіріктірілген сабақтардың саны көп болмауы керек. Орташа алғанда айына 2 сабақ оңтайлы болады, сондықтан әдіс жаңа материалды игеруге кедергі келтірмейді.Менің тәжірибемдегі ең сәтті болып интеграцияланған сабақтарды өткізудің келесі формалары табылады: зерттеу, экскурсия, саяхат. Ал әдістер — бұл оқыту шеберлігі сабағы және қайталау сабағы. Интеграция оқыту құралы ретінде оқушылардың білім, білік, дағдыларындағы, олардың әлемге, мәдениетке және оның құндылықтарына деген көзқарастарындағы жүйелілік пен тұтастықты қалыптастыруға ықпал етеді.Мұғалімнің ең үлкен бақыты — олардың біздің кіріктірілген сабақтарымызда жасаған кішкентай ашылуларынан балалардың қуанышына қарау.

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.