Тобы: Ересек — «Ақкөгершін»
Білім беру саласы: «Коммуникация»
ҰОҚ: «Сауат ашу негіздері»
Мақсаты:
Білімділігі: Өтілген дыбыстар туралы білімдерін бекіту, Дыбыстық талдау жасай білуді үйрету. «З» дыбысы және әрпімен таныстыру.
Дамытушылығы: Буындарды, сөздерді оқу арқылы сөздік қорын дамыту.
Тәрбиелігі: Таза әрі ұқыпты жаза білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Суреттер, слайд, кеспе әріптер, суретті әріп.
Әдіс-тәсілдері:
- Шаттық шеңбері
- Саяхат
- Кемежайларға тоқталып, тапсырмалар орындау
- Жұмбақтар
- Үлестірмелі материалдармен жұмыс
- Д\о: «Жасырынған әріптер»
- Жаңа тақырыппен таныстыру
- Дәптермен жұмыс
- Сергіту сәті
- Схема бойынша әңгіме құрастыру.
- Дид\ойын: «Айтып берші» (үлестірмелі материалдармен)
- Қорытындылау
Жүру барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңбері
Қайырлы күн, балалар!
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген
Шуақ толы жанымыз, жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
— Сендердей ақылды, мейірімді, білімге құштар балаларды көргеніме мен бүгін қуаныштымын. Ендеше, сендер де сондай қуанышты жүзбен бір-бірлеріңе күлімсірей қарап, бас иіп амандасайық.
-Балалар, саяжайға немен шығуға болады? Келешек ұшақпен, автобуспен, пойызбен. Ендеше, біз қазір «Әріптер әлеміне» саяхат жасаймыз.
Кемемен әріптер кемесіне мініп кеттік.
(музыка әуенімен)
-Жолсерік кеменің капитаны – Әділет.
Әділет: — Құрметті жолаушылар! Біз сендермен таңғажайып «Әріптер әлеміне» саяхатқа шығамыз. Жолаушылар, өз орындарыңызға отырыңыздар!
(Әндете отырып, кемежайға келеді)
-Балалар, айналамызға қарайықшы, нелерді көріп тұрсыңдар?
-Әріптер, сөздер, буы ндарды көріп тұрмыз.
-Қандай оқу қызметі?
-Сауат ашу негіздері.
-Бұл оқу қызметінде нелермен танысамыз?
-Дыбыстар мен әріптермен танысамыз, жазу жазамыз, оқимыз.
-Жарайсыңдар.
-Дыбыстар нешеге бөлінеді?
-Дауысты, дауыссыз болып екіге бөлінеді.
-Оларды қандай түсті текшелермен белгілейміз?
-Дауысты дыбыстарды қызыл, дауыссыз дыбыстарды көк түспен белгілейміз..
-Жарайсыңдар, демек қазір біз текшемен қандай дыбыс екенін айырамыз.
- «А» дыбысы кемежайына келдік.
-Мен сендерге жұмбақ жасырамын,жұмбақтың шешуін тауып,сол сөзге дыбыстық талдау жасау керек.
Жұмбақтар:
1.Аузы жоқ, тісі бар
Тындырған ісі бар. (Ара)
- Кезікті бір жануар
Үстінде екі тауы бар. (Түйе)
- «П»дан егер бастасаң,
Зообақтан тұрады. (Піл)
- Жағасында бұлақ
Жайылып жүр лақ. (лақ)
- Кесе, шыны, пиала
Оларсыз шай құя ма?
Қасықсыз тамақ жемейді
Бәрінің атын не дейді? (ыдыс)
Ара, түйе, піл, лақ, ыдыс сөздеріне дыбыстық талдау жасйды.
- «Б» кемежайы «Сиқырлы буындар»
Буындарды қосып оқиды.
- «Т» әрпі кемежайы. «Сөзді нүктеден бастап сілтеме жолмен оқу және сөздерден сөйлем құрастыр»
Балалар сөзді нүктеден бастап сілтеме жолмен оқып,сөздерден сөйлем құрастырады.
- «М» әрпі кемежайы. Ребусты шешу
Балалар ребусты шешуге тырысады
- Жарайсыңдар, балалар, сендер барлық кемежайлардың тапсырмаларды орындап шықтыңдар.
- Өткен тақырыпты еске түсіру.
-Балалар, өткен оқу қызметімізде қандай дыбыспен және әріппен таныстық?
-З дыбысымен таныстық.
-З дыбысы қандай дыбыс?
-З дыбыс дауыссыз дыбыс
-З дыбысынан келетін қандай сөздер білесіндер?
-Зебра, зымыран, қарбыз, көз, т.б.
«Жасырынған әріптер»
Жаңа тақырыппен таныстыру
Жаңа тақырып Ө дыбысы және әрпімен таныстыру
Ө әрпінің баспа түрін ауада жазу, сонан соң тақтада жазып көрсету.
-Тақтадан ненің суретін көріп тұрсыңдар?
-Өрмекші, өзен, көз, сөмке, т.б
Дәптермен жұмыс
Сергіту сәті:
Біз – бақытты балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Көзді салып қараңыз
Былай қанат қағамыз.
Схема бойынша «Өрік», «Өрнек», «Өзен» сөздеріне әңгіме құрайды.
Дид\ойын: «Айтып берші» (үлестірмелі материалдармен)
Балалар берілген карточкалардың ішіндегі әріптерге байланысты қандай дыбыс,сөз ойлап, сөйлем құрайды.
Қорытындылау:
— Балалар, біз бүгін саяхатқа қайда бардық?
— Кемемен кемежайларға бардық.
— Қандай тапсырмаларды орындадық?
— Орындаған тапсырмалар жөнінде айтады.
— Жаңа тақырыбымызда қандай дыбыспен, әріппен таныстық?
— Ө дыбысы және әрпімен таныстық.
— Ө дыбысы қандай дыбыс?
— Ө дыбысы дауысты дыбыс.
— Дұрыс, біз бүгін көптеген тапсырмаларды орындап, әріптер әлеміне саяхат жасадық.
— Бүгінгі саяхат сендерге ұнады ма?
Балалардың жауаптары тыңдалады.
Белсене қатысқан балаларды мадақтау, балаларға жұлдызшалар беру.
-Сіздердің білімдеріңіздің арқасында «Әріптер әлеміне» саяхатымыз сәтті аяқталды. Жақсы жауап беріп, белсенді қатысқандарыңызға көп-көп рахмет. Қонақтарға сау болыңыздар айтып, қоштасайық. Оқу қызметіміз аяқталды.
Дауитова Гулшат Сериковна
№59 «Ақбөбек» балабақшасының
II санатты тәрбиешісі,
Атырау қаласы, Ақжар селосы