Home » Айтарым бар » ТАБИҒАТЫМ – ТАҒДЫРЫМ

ТАБИҒАТЫМ – ТАҒДЫРЫМ

                                                     

 Избасарова Раушан Тлегенқызы
№4 Булаево орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі,
Солтүстік Қазақстан облысы
Мағжан Жұмабаев ауданы

 

 

МАҚСАТЫ: 1) адам мен табиғат арасындағы байланысты түсіндіре отырып, қазіргі кездегі экологиялық жағдайлар әсерінінен табиғатқа төнетін қатер туралы түсінік беру. 2) білімдерін, ой-танымдарын, сөздік қорларын, түсініктерін, шығармашылықтарын дамыту. 3) табиғатты сүйе білуге, қорғауға, қадірлеуге тәрбиелеу.
ТҮРІ: дәстүрлі емес, ой толғау, танымдық-дамытушы сабақ.
Әдісі: «Сын Тұрғысынан Ойлау» әдістерінің элементтері, сұрақ- жауап, түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, шығармашылық-топтық жұмыстар.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, суреттер, сөздер.
БАРЫСЫ: І.

Бейнефильм көру

Психологиялық дайындық: 

Музыка арқылы табиғатқа саяхат

Қызығушылықтыояту:
Табиғат деген не? (топтастыру жасау).

жер, қоршаған орта Өзен-көл

Күн, ай, жұлдыздар

Өсімдіктер, ауа

Жануарлар Тау, тас

Математика сабағына барайықшы. Неше жыл мезгілі бар?

4-жыл мезгілі

Қандай жыл мезгілдері, атауларын атап шығайықшы?

Балалардың жауабы

Ал енді 1-4 дейін саналайықшы

Б) топқа бөліну: 1,2,3,4.-1,2,3,4-1,2,3,4

2.Мағынаны тану.

Табиғат-адамзатқа сыйланған баға жетпес байлық. Адам мен табиғат егіз, оларды бір-бірінен

бөліп-жарып қарау мүмкін емес! Біз табиғаттан қандай қажеттілік аламыз, қане, дүниетану бойынша еске түсіріп көрелік:

Азық ауа

жылу
су
жарық
Адамға осы қажеттіліктің бәрін табиғат-анамыз береді екен. Туған табиғатымыздың дархандығы,

кеңдігі туралы талай ақындарымыз жыр арнап, суретшілер сурет салып,сазгерлеріміз ән шығарды. Осы табиғатымызды бағаламай, оның байлығын оңды-солды шашып,ысырап ету- табиғаттың бүлінуіне, өзен-көлдің тартылуына, ауаның ластануына, елімізде экологиялық аймақтың қалыптасуына алып келді. Осы табиғатты қорғау, ауаны таза сақтау үшін не қажет деп ойлайсыңдар?
– Әрине, көгалдандыру, жасыл желекті көп отырғызу.  Ендеше, табиғатты қорғауға өз үлесімізді қосуымыз үшін, мына тапсырмаларды орындайық.

ІІІ. Шығармашылық тапсырмалар.

Біз сабақтың басында 4топқа бөлінген едік, сол топтар бойынша тапсырмалар орындайық.

1-тапсырма.
1. «Қыс» тобына: жазу  Қыс мезгілі туралы өз ойларын жазу өз ойларын

2. «Көктем» тобына: Көктем мезгілі өз ойларын жазу;

3.«Жаз» тобына: Жаз мезгілі туралы өз ойларын жазу;

4. «Күз» тобына Күз мезгілі өз ойларын жазу.

Ал балалар көктем мезгілінде қандай мерекені қарсы аламыз

Наурыз мерекесі

Көктем мезгілінде табиғат өзгерген,күн тасты жібіткен, бұлақ көзін ашқан,тал еккен. Ал егерде

ағаштарды кесіп алсақ, келер ұрпаққа не қалдарамыз?

Балалардың жауабы

Ағаш егіп, табиғат байлықтарын көкейтуіміз керек. Жойылып бара жатқан аңдар мен құстар,

өсімдіктерді қандай кітапқа тірекеп қойылды. Не үшін – оларды тіркеген?

Балалар жауабы:

Қандай елде өмір сүріп жатырмыз?

Тәуелсіз елде өмір сүріп жатырмыз.

Мәңгілік ел болу үшін  ата-бабаларымыздың әдет-ғұрыптарын  әрі қарай жалғастыруымыз  керек.

Жастарға арнап Жасыл ел бағдарламасы құрылды. Жастарды еңбекке шақырды.

«Жасыл ел» бағдарламасының аясында 90 мың адам жұмыспен қамтылды.

Жастар тек қана қалаларда ғана емес, орманды өрт шалған аумақтарда да жұмыс істейді», – дейді

2-тапсырма.

1.«Қыс» тобына: «Тыйым сөздің мәнін біл!» табиғат туралы тыйым сөздер айту:
*Көкті жұлма! *Малды теппе! *Жалғыз ағашты кеспе! *Құмырсқаның илеуін бұзба! *Суға түкірме! *Құс ұясын бұзба!

2.«Көктем» тобына: суға 5 жолды өлең құрастыр.

1. не? Су.

2. қандай? Мөлдір, ертікіш.

3. не істеді? Ағады, тасиды, кебеді.

4. сөйлем. Су-барлық тіршіліктің көзі.

5.синоним. Сұйық.

3. «Жаз» тобына: өлең құрастыр.

(табиғатты)……………….сүйеміз,

(біздер оған)…………….иеміз.

……………………………………………..
Құрметпен бас иеміз!

4 «Күз» Суретпен жұмыс

Қызыл кітап туралы айту Жойылып бара жатқан өсімдіктер, жануарлар, құстар туралы айту

Экология жағдайы туралы айтсақ Семей полигоны туралы не білеміз?

Балалардың жауабы. Толықтырып айтып өту

Ой толғаныс: Эссе жазу.

Өлең, тақпақтарын айту.

 

 

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.