«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы «СҚО бойынша ПҚ БАИ» «Informal talk to all» форматында «Педагог мәртебесі туралы » Заң жобасы бойынша BarCamp ұйымдастырылып, өткізілді. Білім беру оқиғасының түрін таңдау BarCamp ерекшеліктерімен байланысты, педагогтар тақырыбына қатысты мәселелерді талқылауға мүмкіндік берді.
BarCamp, Франц Патцихтің пікірінше – бұл, ең алдымен, білім және тәжірибемен алмасу мақсатында ұқсас сұраныстарымен белсенді қатысушылар диалогы.
Филиал жаттықтырушылары және мамандарымен қатар, келесі мақсатты топтар қатысты: М.Жұмабаев атындағы Петропавл гуманитарлық колледжінің, М.Қозыбаев атындағы СҚМУ-дың жоғарғы курс студенттері; 5 жылға дейінгі еңбек өтілі бар педагогтар; кәсіптік дамудың белсенді тәжірибесі бар тиімді педагогтары; ата-аналар қоғамы мен қамқоршылық кеңестерінің өкілдерімен бірге өңірдегі беделді білім беру ұйымдарының басшылары; «Ардагерлер білім сапасы үшін» және «Білім берудегі көшбасшы» қоғамдық бірлестігінің мүшелері; қалалық және облыстық мәслихат және кәсіподақ комитетінің депутаттары; аудандық және қалалық білім бөлімдерінің әдіскерлері; жергілікті атқарушы органдардың басшылары.
BarCamp-бұл «алдын ала жоспарланбаған» деп шатастыруға болмайтын құрылымсыз іс-шара. Біз заң жобасын талқылауға уәждейтін орта құру бойынша елеулі дайындық жұмыстарын жүргіздік: топтар мен бағыттар бойынша қарым-қатынас жасау үшін ақпараттық аймақ құрылды, стендтік және үлестірмелі материалдар ұсынылды, мақсатты топтарда тьюторлар анықталды, ноутбуктер мен қолжетімділік нүктелері пайдаланылды.
Диалогты нығайту жеке кәсіби сұраныстарды, сондай-ақ педагог қызметкерлердің түрлі топтарының сұраныстарын ескере отырып, заң жобасын жан-жақты қарауға мүмкіндік берді.
Диалогтың желісі-заң жобасы педагогты қолдайды және қорғайды, педагогикалық қызметтің шарттары мен ерекшеліктеріне қоғамның назарын аударады, оның сапасына ықпал етеді.\ ықпал етеді.\
Диалог нәтижелері бойынша қатысушылардың келесі ұсыныстары қорытылды:
Диалог нәтижелері бойынша қатысушылардың мынадай ұсыныстары қорытындылды:
— 1-баптың негізгі ұғымдарының тізімін өзінің нормативтік-құқықтық анықтамасын ұсыну арқылы «Қазақстан педагогінің мәртебесі» негізгі ұғымымен толықтырылсын.
— Бұрын соттылығы болған педагогтың кәсіби қызметіне жіберілмеген адамдарға қатысты нақтылау талап етіледі (10-бап).
— 11б. 1 т. академиялық еркіндіктің қайталануын жою 2), 3), 4), 5).
11б. 1 т. тыйым салынатын араласудың – негізсіз және / немесе қандай да бір араласудың сипатын анықтау.
— Педагогтың кәсіби қызметінің қандай түрлерін ғылыми, зерттеу, шығармашылық, эксперименталдық, сондай-ақ жеке педагогикалық қызметке жатқызуы керектігін (педагогтың тиісті құқықтарына байланысты, 11-баптың 2-тармағына сәйкес) заңды түрде нақтылау.
— ТжКБ қызметкерлерінен басқа, педагог қызметкерлердің басқа санаттарының қажеттілігін ескере отырып, тағылымдама базасын толықтыру (педагогтың тиісті құқығына байланысты, 11-баптың 2-тармағына сәйкес).
— «Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы» (Қазақстанның еңбек сіңірген педагогы) Қазақстан Республикасының мемлекеттік наградасымен марапаттау кезінде, 15-баптың 2-тармағына сәйкес, ең алдымен ізденушінің білім беру ұйымындағы тәжірибелік педагогикалық жұмыс өтілін есепке алу.
— Қазақстанда халықаралық тәжірибемен салыстырғанда ең төмен ұқсас көрсеткіш екенін ескере отырып, заң жобасымен кепілдендірілген біліктілік арттыру мерзімділігі нормасымен 19-баптың 2-тармағын толықтыру.
— Білім беру ұйымдарында тек бакалавриат бағдарламасы бойынша ғана емес, сонымен қатар магистратура және докторантура бағдарламалары бойынша оқу кезеңі педагогикалық жұмыс өтіліне есептелсін (18-бап, 5-тармақ).
— 14-баптың 10-тармағына қосымша Қазақстанның солтүстік облыстарында жұмыс істейтін педагогтің лауазымдық жалақысына коэффициент белгіленсін.