Home » Сценарийлер » Оспанова А. Қыдыр ата-халық қамқоршысы     

Оспанова А. Қыдыр ата-халық қамқоршысы     

 

Оспанова А.А,
«Қостанай қаласы әкімдігі білім
бөлімінің №4 орта мектебі» ММ
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

 

 

1.Білімділік: оқушылардың алдыңғы алған білімдерін, жаңа мәліметтермен толықтыру.
2. Дамытушылық:  түрлі тапсырмалар арқылы оқушылардың ой- өрісін, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, тіл байлығын жетілдіру, топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
3.Тәрбиелік: ұлттық дәстүрімізді танып — білуге, тілге құрмет көрсету, қоршаған ортаны аялауға баулу.
Сабақтың түрібіріктірілген сабақ (қазақ тілі мен ағылшын)
Әдістері: сұрақ – жауап, сөйлесу, ойын әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, тақырыпқа  байланысты суреттер
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру сәті: Психалогиялық ахуал жасау. Мен сіздерді көргеніме қуаныштымын сендердің көңіл- күйлерің қандай?          Күлейікші, әрқашан күлейікші
Бұл дүниенің қадірін білейікші
Әр күн сайын құдайға «шүкір айтып»
Бақытты боп жадырап жүрейікші.
«Табысқа жету баспалдағы»  туралы айт.

2.Сұрақ- жауап: -Қазір қандай жыл мезгілі?
-Көктем айлары қандай?-Көктем мерекелері қандай?
(8-наурыз халықаралық әйелдер күні, 22-наурыз Жаңа жыл, 1-мамыр ынтымақ күні, 9 мамыр жеңіс күні)
Наурыз қандай мейрам?
-Наурыз мейрамы туралы не білеміз? (бір- екі бала монолог айтады)
1.Наурыз – бұл ежелгі түркі халықтарының жаңа жыл мейрамы. Парсы тілінен аударғанда «наурыз» сөзі  «жаңа күн» деген мағынаны  білдіреді. Оны барлық түркі халықтары: қазақтар, қырғыздар, өзбектер, тәжіктер, және т.б атап өтеді.
2.Бұл мейрам күні күні күн мен түн теңелген мерзімі 22наурыз күні өтеді. Наурыз  мейрамы  қазақтарға елінің тәуелсіздік алуымен бірге қайта оралды. Наурыз кезінде қазақтар наурыз- көже дайындайды.
3. Көже  жеті тағамның  қосындысынан тұрады: арпа, бидай, күріш, қара бидай, сүт, ет, май.  Наурыз –көже-  мейрамның,  көктем  келгендігінің  белгісі. Наурыз көп ұлтты Қазақстанның барлық халықтарының мейрамына айналды.
3. Үй тапсырмасын тексеру. 213 бет 4- тапсырма жаттау.  Үй тапсырмасын айту барысында күннің көзін шығару.  Бүгінгі күніміз,  өміріміз осы күндей жадырап өтсін.
4.Қыдыр ата келіп балалармен амандасады.  -Ассаламалейкум балалар, қонақтар мен бүгін ел аралап жүріп сендерге кездестім. Бізге бата беріңіз.-Ұлыс оң болсын,
Ақ мол болсын,
Қайда барса, жол болсын!
-Ұлыс бақты болсын,
Төрт түлік ақты болсын!
-Ұлыс береке берсің,
Бәле-жала жерге енсін!
Ой, рахмет.
5. Сабақтың тақырыбымен мақсатын айту. Ендеше балалар бүгін біз қыдыр ата жайында  айтамыз, наурыз туралы білімімізді толықтырамыз, екі тілде сөйлейміз, грамматикалық тапсырмалар орындаймыз.
6. Жаңа сөздермен танысу. Жаңа сөздерді үш тілде оқу, аудару, тізбектеп оқу, сөйлем, сөз тіркестерін құру, дәптерге жазу, сәйкестендіру. (топқа бөліну)
қабыл болу— исполниться  — to come true,
ырым-примета- a sign
шырақ —         факел -a torch,
лебіз  —              пожелание — a wish,
кірпік ілмей-  не спали-didn’t sleep,
қара күш-        черная магия-   a  black magic

Қабыл болуa torch
Ырымdidn’t sleep
шырақa wish
лебізto come true
кірпік ілмейa  black magic
қара күшa sign

7. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді мәнерлеп оқу, тыңдау, Мәтін бойынша жуан, жіңішке сұрақ құрап қою,мәтіннен есімдіктерді тауып, морфологиялық талдау жаса.

Осы-  сілтеу есімдік, негізгі, дара

әрбір-белгісіздік , негізгі, күрделі

ол-жіктік есімдіктер, негізгі, дара
8. Ағылшын тілінде жұмыс.
Read the text in English.
In Kazakh society according to tradition those days a great day was considered the beginning of the year. At night on the 21st of March according to folk mythology and its concepts, “Kadyr-ata” walks homes.
Our ancestors did not sleep that night, and met Kadyr-ata. People had their that night and they believed dreamswere come true in the New Year.
A long time ago people lit torches in the evening and walked around the village. People walked with torches and hoped that a dark force left with the Old year. Kazakh people considered that Great daywas special and sacred. That day people wore clean and new clothes. People lit torches and greeted Kydyr-ata. People gave wishes to Kadyr-ata, and he fulfilled their wishes. Men shook hands to each other and women embraced and wishedgood luck.
1. Write down 5 verbs from the text.
consider, walk, sleep, meet, have, believe, come, light, hope, leave, to be, wear, greet, give, fulfill,  shake, embrace, wish
2.Give them the 3rd form.
consider(considered), walk (walked), sleep (slept), meet(met), have(had), believe (believed), come (come), light(lit), hope (hoped), leave (left), to be (been), wear (worn), greet (greeted), give (given), fulfill (fulfilled),  shake (shaken), embrace (embraced), wish (wished)
3. Match your verbs in the Present Indefinite, the Past Indefinite and the Future Indefinite
9.Сабақты қорыту.
Синквейн  1-топ Наурыз 2-топ  
Қыдыр ата 10.
Үйге тапсырма беру «Наурыз» эссе жазу.
11. Диас бата береді.
«Табысқа жету баспалдағы»  туралы айту

 

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.