Home » Ашық сабақтар » Кемпірқосақ

Кемпірқосақ

Білім беру саласы: шығармашылық

Бөлімі: жапсыру

Мақсаты: жазғы табиғат құбылыстары туралы түсініктерін жетілдіру; доғал сызық бойымен қиюды үйретуді жалғастыру; қайшыны дұрыс қолдана білу, желімді ұқыпты пайдалану дағдысын бекіту; саусақтардың моторикасын дамыту; логикалық ойын, есте сақтау, сөйлеу қабілеттерін дамыту; табиғатты сүюуге, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Бейнелеу жетекшісі: Өнер орталығына қош келдіңіздер!

Жетекші: Балалардан «Кемпірқосақ» өлеңіне шаттық шеңберін құруды сұрайды.

Балалар: шаттық шеңберін құрып, өлеңге байланысты қимыл қозғалыстар жасайды.

  • Иә, балалар, өлең жолдары жаңбырдан кейінгі пайда болатын кемпірқосақ туралы екен.Балалар «радуга – кемпірқосақ» сөзін қайталайды.
  • Сурет салатын бір ұл бір қызды ортаға шығарып, оларға түрлі түсті маркермен кемпірқосақтың суретін салғызады. Өзге балалар қолдап отырады. Жақсы жұмыс жасағанына балалар қуанып қалады.
  • Билингвальды компонент: кемпірқосақ – радуга.
  • Тамаша, қандай керемет жұмыс жасадыңдар. Әңгімені балалар мұқият тыңдайды. — Иә, жаңбырдан соң пайда болады. — Неше түсті болады? Көп түсті болады. Кемпірқосақ жолақтарының доғал болып келетіндігін, қиюудың әдіс-тәсілдерін іс-жүзінде көрсетіп түсіндіреді. Сақтық, тазалық шараларын еске түсіреді.
  • Балалар ауада доғал сызықтар сызады, педагогтың айтқанын мұқият тыңдайды.
  • Түстері қандай? Сары, қызыл, жасыл, көк.
  • — Қайда болады? Көк жиекте жане аспанда.
  • — Балалар, кемпірқосақ қалай пайда болатынын білесіңдер ме?
  • Педагог балалардың суреттерімен қоса үлестірмелі материал бойынша кемпірқосақ туралы жан-жақты әңгіме жүргізеді.
  • Балалар, қиып жапсыру арқылы кемпірқосақты жасап көрейік.
  • Педагог жұмыс барысында көмек қажет балаларға көңіл бөледі.
  1. Алдымен төрт жолағын бөлек-бөлек қиып алу.

Педагог: Балалар орнымыздан тұрып бойымызды бір сергітіп алайықшы.

Сергіту сәті: Қуырмаш.

Қуыр-қуыр, қуырмаш,

Тауықтарға бидай шаш

Бас бармақ, балаң үйрек

Ортан түйрек, Шылдыр шүмек

Кішкене бөбек.

Балалар: Өлеңге байланысты саусақтармен «Қуырмаш» жаттығуларын жасайды.

  1. Қалған үш жолақты бөлек бөлек қиып алу. Қалған үш жолақты қиып алып балалар өз дәптерлеріне желім арқылы мұқият жапсыруға жұмыстанады. — Кәне, әркім өз жұмыстарыңа қараңдар. Балалар жұмыстарына қарайды. Балалар: — Өте әдемі.
  2. — Әдемі ме?
  3. Жұмыс барысында педагог балаларға көңіл бөліп, үлгере алмай отырған балаларға көмек көрсетеді.
  • Бүгін өте жақсы жұмыс жасадыңдар, — деп мадақтап мақтап, балаларға жұлдызшаларды таратады. Күтілетін нәтиже: Түсінеді: доғал сызықты жолақшалар қиюуды.
  • Қолданады: түстерді үйлестіре отырып ретімен жапсыруды.
  • Орындайды: жеті түсті қиып кемпірқосақты жапсырады.
  • Балалар жұмыстарына жұлдызшаларын жапсырады.

    Утелгенова Бибігүл

    «Құлыншақ» балабақша бейнелеу жетекшісі

    Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы,

    Құрық ауылы

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.