Home » Балабақша » Бағдаршам – біздің досымыз! Темирбаева Луиза Хажмухаммедовна

Бағдаршам – біздің досымыз! Темирбаева Луиза Хажмухаммедовна

Мақсаты:

  • Балаларды жолда жүру ережесіне сәйкес бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру.
  • Балаларды жолда жүру ережесін мұқият cақтауға, жауапкершілік сезімдерін дамыту.
  • Баланы зейінді, епті болуға тәрбиелеу. Көрнекілігі: бағдаршам, жол белгілері, жол қауіпсіздігі туралы суреттер.  
    Билингвальді компонент: бағдаршам – светофор, жол – дорога.
  • Сөздік жұмыс: бағдаршам.
  • Әдіс-тәсілі: әңгімелеу, түсіндіру, ойын сұрақ — жауап.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері:
а) Педагогтің іс-әрекеті

ә) Балалардың іс-әрекеті

б) Мотивациалық-қозғаушылық.

Шаттық шеңбері:              Қуан, шаттан,             

                                                     Қуан, шаттан,                                                          

                                                    Қуанатын күн бүгін.

                                                    Қайырлы таң,                                                                                        

                                                   Қайырлы күн,

                                                   Күліп шықты күн бүгін.

Шаттық шеңберінде балалар бір-біріне жылулық сыйлайды.
Ұйымдастырушылық-ізденушілік

— Балалар, қане, мен сендерге жұмбақ жасырайыншы?

Жасыл көзі «жүр» дейді.

Қызыл көзі «тұр» дейді

Сары көзі «дайын бол» дейді.

— Бұл не? Дұрыс айтасыңдар, балалар. Бүгін «Бағдаршам – біздің досымыз» атты тақырыпты өтеміз, яғни жолда жаяу жүру ережесімен танысамыз (балалардың назарын слайдқа аудару). — Суретте не көріп тұрсыңдар?

— Үш түсті кім атап береді?

— Осы үш түсті біріктірсе, не пайда болады?

— Бағдаршамда үш түсті дөңгелек бар.

— Қызыл түс.

— Сары түс.

— Жасыл түс.

  • Бағдаршам. 

 

  • Ұйымдастырушылық-ізденушілік.Бағдаршамның үш көзі – үш түрлі. Бағдаршам бар қиылыста адамдар өтетін ақ жолақтар болады. Бағдаршамның қызыл көзі жанғанда – көліктер тоқтайды, ал адамдар жаяу жүрушілер ақ жолақтармен өтеді. — Ал жасыл көзі жанса – жол ашылады, көліктер жүреді. Бағдаршамның үш көзі жаяу жүргіншілерге және көлік пен жүруге де өте қолайлы, адам өміріне орасан зор.

 

  • Олай болса, көшеден өткенде арнайы ақ жолақтардан өту керек. Жол қиылысында аса абай бол, көшелерде, жолдарда доп ойнауға, шанамен сырғанап ойнауға, болмайды балалар.
  • — Ал, ортадағы сары көзі жанса – көліктер дайындалады.
  • — Өте дұрыс, бұл бағдаршам екен. Қазір мен бағдаршамның не үшін керек екенін айтып берейін. Сендер мұқият тыңдап алыңдар. Бағдаршам бізге жол қиылыстарынан өтуге көмектеседі. Жаяу жүрушілерді жол апатынан сақтайды. Жолдан өтерде өте мұқият болу керек. Жолдан жүгіріп өтуге болмайды.

Ғажайып сәт. Ортаға жол сақшысы келеді.

— Сәлеметсіңдер ме, балалар?

— Балалар, бізге қонаққа кім келді?

— Жарайсыңдар, балалар! Жол сақшысы жолда жүру ережесін қадағалайтын маман иесі.

Қанекей балалар, жол сақшысымен жолда жүру ережесімен танысайық!

Ойын: «Жолдан өту» Шарты: Жол сақшысының көмегімен жолдан өтуі тиіс.

— Жарайсыңдар балалар,

Жол сақшысы бізге қандай ақыл-кеңес берер екен?

Жол сақшысы:

— Қызыл көзі жанғанда

— Сынық сүйем баспа алға.

Сары көзін ашқанда

— Қарап қалма аспанға.

Жасыл көзін ашқанда

— Өте бергін, жасқанба?
— Сәлеметсіз бе, жол сақшысы!

— Жол сақшысы, сізге көп рахмет! Бізге қонаққа келіп, балаларға ақыл-кеңес бергеніңізге

рахмет айтамыз.

Жол сақшысы: — Жарайды, балалар, сендерге де рахмет, ал енді мен өз қызметіме барайын! Жолда жүргенде «Бағдаршамға» назар аударып өтіңдер! Сау болыңдар, балалар!

Сергіту сәті.

— Ал, балалар, қане, сәл демалып алайық.

— Олай болса балалар, «Бағдаршам» ойынын ойнаймыз.

Мақсаты: Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту.

Шарты: Балалар, қызыл түсті дөңгелекті көрсеткенде тыныштық сақтайды, ал сары түсті дөңгелекті көрсеткенде алақандарын соғады, ал жасыл түсті дөңгелекті көрсеткенде жүреді.

— Жарайсыңдар, балалар, ойын сендерге ұнады ма?

— Ендеше балалар, сабағымызды ары қарай жапсырумен байланыстырайық! Бүгінгі ұйымдастырылған ойын іс-әрекетіміз «Бағдаршамды» ақ қағазға рет-ретімен орналастырайық!

— Жарайсыңдар, балалар! — Кәнекей бәріміз «Тәртіп керек баршаға» өлеңін жаттап алайық:
Бұзба көше тәртібін, Ұрынасың апатқа. Қызықты өтсін әр күнің, Жақын болма шатаққа
Рахмет! Сау болыңыз!

Сергіту сәті. Музыка ырғағымен. Ойынға белсене атсалысады. Жапсыруды бірлесе орындайды Балалар өлеңді қайталап, жаттайды.

Рефлексиялық – түзетушілік –

— Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған ойын іс-әркетімізде не туралы өттік?

— Бағдаршамның неше көзі бар?

— Қандай?

— Жаяу жүрген кездегі белгілер қандай белгілер?

Жол тәртібін білейік.

Аман-есен жүрейік.

— Балалар, ұйымдастырылған ойын іс-әркетіне өте жақсы қатыстыңдар. Жолда жүру ережесін жақсы меңгерген сияқтысыңдар. Жолда қиналмай арғы бетке өтетіндеріңе сенімдімін. Сабағымыз аяқталды.

Бағдаршам туралы:

Үш көзі бар.

-Қызыл

-Сары

-Жасыл

— Ақ жолақтар.

— Сау болыңыз!

Нені білу керек: жолда жүрудің қауіпті екенін.

Нені игерді: жолда жүру ережесін.

Нені білді: бағдаршамның қызметін.

 

Темирбаева Луиза Хажмухаммедовна

«Нұршуақ» бөбекжай-балабақшасы,

тәрбиеші

Степногорск қаласы

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.