Home » Жаңалықтар » STEM-білім беруде теория мен тәжірибенің ұштасуы

STEM-білім беруде теория мен тәжірибенің ұштасуы

Қазіргі заман талабына сай бәсекеге қабілетті тұлғаны оқыту мен тәрбиелеуде еліміз бойынша әлемдік стандарттар деңгейінде сапалы — жоғары технологиялық инновациялар арқылы білім беру қызметін көрсетуге қол жеткізуде, компьютерлік сауаты, білім беруді ақпараттандыруда ақпарат технологияларды өздігінен меңгере қолдану, жеке тұлғаның қызығушылықтарын дамыту және қалыптастыру – басты міндет.

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Атырау облысы бойынша ПҚБАИ мұғалімдердің білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында STEM-білім беру жүйелі және дәйекті ұйымдастыру, кәсіби құзыреттіліктерін дамыту мақсатында «Қазақ және орыс тілдерінде оқытатын орта білім беру ұйымдарының химия, биология, география, физика пәндері мұғалімдеріне арналған педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курсының «STEM-білім беру негізінде жаратылыстану-ғылыми цикл пәндерін оқыту әдістемесі мен мазмұны» біліктілігін арттыру   курсы  өткізілді.

Курс  төмендегідей  міндеттерді қарастырды: ҚР нормативтік-құқықтық актілермен бекітілген орта білім жүйесіндегі мемлекеттің саяси ұстанымдарын және негізгі бағыттарын;  STEM-білім беру психологиялық-педагогикалық сипаттамасы мен жаратылыстану-ғылыми цикліндегі  пәндерді оқытуды тәжірибеге бейімдеу; қазақстандық білім беру жүйесіндегі жетістіктер және әлемдік тәжірибені ескеріп, STEM-білім беруде теория мен тәжірибені мұғалімдерге ұсынуды жүйлеу;  STEM-білім беру  міндеттеріне, пәнаралық кіріктіру және құрастыру, модельдеу, жобалау, робототехника жағдайларында пәндерді оқушылардың тәжірибелік-эксперименталдық таным әдістерімен кіріктіру қағидаттарына  сәйкес,  пәнді оқыту мазмұнын кәсіби-педагогикалық тұрғыда жүйелей және іріктеу; сабақтардың технологиялық карталарын әзірлеумен, STEM-білім берудің әдістері мен ұйымдастырушылық формаларын іріктеумен байланысты әдістемелік құзыреттіліктерді дамыту; STEM-білім беру сабақтан тыс жұмыстардың мазмұнын және бизнес пен өндіріс, қорлар мен қоғамдық ұйымдарды, мұражай мен кітапханаларды, оқушылар сарайы мен техникалық шығармашылық орталықтарын, ресурстық орталықтарды жұмылдыра отырып, кезектес оқытуды ұйымдастыру негіздерін анықтау; STEM-білім беру саласында  кәсіби даму үшін мұғалімдердің желілік қауымдастық жағдайында  ынтымақтастық өзара әрекеттестік дағдыларын жетілдіру.

Курс барысында Атырау қаласы үш тілді оқытатын дарынды балаларға арналған №30 арнайы  мектеп-гимназияда 8 академиялық сағат көшпелі тәжірибелі сабақ ұйымдастырылды.  «STEM-білім беру жағдайында ғылыми — жаратылыстану пәндерді жобалық оқыту тәсілі», «Blender.avi бағдарламасы мысалында 3D-модельдеуін ұйымдастыру», «Күнделік» автоматтандырылған ақпараттық жүйемен жұмыс. Ақпараттық-білім беру кеңістігіндегі киберқауіпсіздік негіздері» физика пән оқытушысы Сатбергенова Айзада Жанибековна, видео–ойын элементтерімен таныстырып, вертуалды лаборатория мен: цифрлық білім ресурстарымен-ақпараттық-білім беру ссылкаларымен Phet, Kahoоt, Scorebaard, ІNfORM, Khan akademy, Quiz let. Lave т.б. ресурстарды қолданып қызықты өткізді. Ал мына тақырыптарды: «Ғылыми-жаратылыстану пәндерді оқытуда және өндіріс  есептерін шығаруда робототехниканы пайдалану практикасы», «STEM-білім беру жағдайында оқушылардың сабақтан тыс жұмысын ұйымдастыру әдістемесі», «Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау», «STEM-білім берудегі өнертапқыштық есептерді шығару технологиясы» математика және информатика мұғалімі Мендешова Баян Сабиржановна көптеген материалдарды беріп, STEM-білім беру робототехниканы пайдалану тәжірибесімен таныстырып LEGO MINDSTORMS EV3 конструкторымен жұмыс жасалып, компьютер бағдарламасымен программа құрып, Tarsia ақпараттық білім ресурстарымен бөлісті. Мұғалімдер сабаққа белсенді қатысып, ой-пікірлерімен алмасты.

 

Турганова Б.К.

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Атырау облысы бойынша ПҚБАИ

 «Инновациялық технологиялар және жаратылыс (гуманитарлық) ғылымы пәндерін оқыту әдістемесі»
кафедрасының аға оқытушысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологии STEM – образование, направленное на мировое сотрудничество

 

Главной задачей становления личности и развития его интересов –это  качественное обучение и воспитание конкурентоспособной личности через технологические инновации, компьютерной грамотности, самостоятельное осваивание технологии и использования информации, на уровне мировых стандартов   в достижении высоких образовательных услуг, отвечающих современным требованиям.

Филиал АО«НЦПК»«Өрлеу» институт повышения квалификации педагогических работников по Атырауской области с целью повышения профессионального потенциала педагогов физики, химии, биологии и географии провела курсы на тему: «Содержание и методика преподавания STEM-образования на основе естественно-научного цикла».

Целью проведения курса является: развитие творческого мышления, навыков использования инженерного подхода к решению реальных задач, понимание важности дизайна, осознание роли технологий в их решении. Задачами СТЕМ являются: развитие интереса к техническим дисциплинам, утверждение прогрессивной системы в ДОУ, школах, институтах и других специализированных учреждениях позволит вовлечь учащихся в учебный процесс; совершенствование навыков критического мышления. Учащиеся и студенты учатся преодолевать нестандартные задачи путем тестирования и проведения различных опытов. Все это позволяет им подготовиться ко взрослой жизни, где они могут столкнуться с необычными, нестандартными проблемами. Активация коммуникативных навыков. Внедрение данной системы в основном включает в себя командную работу. Ведь большую часть времени дети совместно исследуют и развивают свои модели. Они учатся строить диалог с инструкторами и своими друзьями.

В ходе проведения курса была организована выездные практические занятия  (ВПЗ) в школу -гимназии №30 для одаренных детей с обучением на трех языках. Учитель физики Сатбергенова А.Ж., учитель информатики и математики Мендешова Баян Сабиржановна провели занятия по следующим темам:  «STEM-білім беру жағдайында ғылыми — жаратылыстану пәндерді жобалық оқыту тәсілі», «Blender.avi бағдарламасы мысалында 3D-модельдеуін ұйымдастыру», «Күнделік» автоматтандырылған ақпараттық жүйемен жұмыс. Ақпараттық-білім беру кеңістігіндегі киберқауіпсіздік негіздері». Занятия прошли очень интересно, практически работали по программам: Phet, Kahoоt, Scorebaard,  ІNfORM, Khan akademy, Quiz let. Lave и др. ресурсами, а также конструировали конструкцию LEGO MINDSTORMS.

 

Турганова Б.К.

Филиал АО «НЦПК» «Өрлеу» ИПКПР  по Атырауской

старший преподаватель кафедры «Инновационной технологии и  методики обучения научно-гуманитарных дисциплин»

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.