Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 4)

Оқу-әдістемелік материалдар

«Жас мамандарға тәлімгерлік көмек білім сапасын арттырудың кепілі» (шеберлік класс)

  Еліміздің ертеңі – бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры – мұғалімдердің қолында» Н.Ә.Назарбаев Мақсаты: Жас маманның теориялық білім, білігін практикамен ұштастырып, кәсіби шеберлігін шыңдауға ықпал ету. Міндеттері: Жас оқытушылардың үздіксіз білім берудегі қажеттіліктерін қамтамасыз ету және әр түрлі қиындық келтіретін мәселелерді шешу амалдарын көрсету, қиындықтардан өтуіне көмек беру; Озық  тәжірибелермен танысып, жаңа технологияны үйреніп, практикада қолдануға ықпал ету. Шығармашылық ...

Толығырақ »

Ұрпақ тәрбиесі – ұлт болашағы

  «Қазіргі заман талабына сай, жан-жақты жетілген,   бойында ұлттық сана мен ұлттық психология қалыптасқан, имандылық әдебі парасаты бар ұрпақ тәрбиелеу, өсіру, білім беру, бүгінгі таңда отбасының, балабақшаның, барша елдің, халықтың міндеті. Н.Ә.Назарбаев Ұрпақ тәрбиесі халқымыздың ұлттық тағдыры, ұлттың болашағы. Ұлттық тәрбиенің мақсаты – ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес қоса алатын ұлттық құндылықтар мен жалпы азаматтық құндылықтарды өзара ұштастыра ...

Толығырақ »

Биологияны оқытудың заманауи мәселелері

Білім берудің заманауи жүйесі, оқытудың инновациялық түрлері мен әдістерін енгізу педагогика қызметкерлерінің тұлғасы мен кәсіби құзыреттілігіне, білім беру мазмұнына жоғары талаптар қояды. Биология – вирустардан бастап адамға дейін барлық тіршілік иелерін, олардың қоршаған ортамен қарым – қатынасын оқытып – үйретеді. Биология басқа ғылымдармен тығыз байланыста және кейде олардың арасындағы айырманы бөліп көрсету қиынға соғады. Биология құрылымды – бағдарлы пән ретінде ...

Толығырақ »

Логикалық есептерді шығару және қолдану жолдары

«Ақыл – ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан оны оқу керек» М.В. Ломоносов   Математиканы оқыту арқылы мәселені талдай білуге, нақтылауға, ұғымдарды анықтауға, ой қорытулар жасауға, дәлелдеуге тағы басқа іс – жүзінде қадам сайын логикалық білім беріледі. Математиканың өмірмен байланысы анық. Миды жаттықтыру үшін адамға математиканы үйрену, есеп шығару, математиканың бүкіл заңдарын басқа ғылымдарды оқығанда пайдаланады. Біздің өміріміздегінің бәрі бір – бірімен ...

Толығырақ »

Сабақтан тыс уақытта оқушыларды еңбекке деген қызығушылықтарын арттыру  

Тәрбиенің негізгі мақсаты – дені сау, ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар – ожданы мол, еңбекқор, іскер, бойында басқа да игі қасиеттер қалыптасқан адамды тәрбиелеу. Жалпы айтқанда тәрбие дегеніміз – адамды қоғамдық өмірге және еңбекке дайындау мақсатын көздеп, жаңа ұрпаққа қоғамды тарихи тәрбие беру процесі болып табылады. Еңбек – жеке адамның өркендеуіне, санасы мен қайратының ...

Толығырақ »

«Lesson Study» тәсілі  тиімділігі

  Lesson Study – бұл сыныптағы іс-әрекеттегі зерттеу жұмысының ерекше түрі, ол мұғалімдер топтарының Lesson Study –ді бірлесіп жоспарлауын, оқуын, қадағалауын және талдауын көздейді. Сабақтағы  іс-әрекеттегі зерттеу негізінде мұғалім тәжірибесіне тиімді әрекеттерді  таңдау арқылы өзгеріс енгізе отырып білім беруді  жетілдіру  арқылы білімді жетілдіруге бағытталған ерекше үлгісі таңдалған педагогикалық тәсіл болып табылады .  Lesson Study-дің тарихына көз жүгіртсек, ХІХ ғасырдың 70-жылдарында ...

Толығырақ »

Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында ақпараттық –коммуникативтік технологияны қолдану арқылы оқушылардың танымдық құзіреттіліктерін арттыру

Елбасы өзінің қазақстандықтарға арнаған Жолдауында оқу-тәрбие үрдісін  ақпараттық технологиялармен барынша қамтамасыз ету міндетін білім беру жүйесінің басты мақсатының бірі және оның болашағы үшін маңызды фактор екенін атап көрсеткен болатын. Қазіргі  таңда студент — ақпаратпен  қаруланған, жан-жақты дамыған тұлға. Оның  білімдік  қабілеттерін  дамыту үшін біздер,  оқытушылар жан-жақты қаруланған болуымыз керек. «Балаға білім бергенде, алыстан жақынға, таныстан жатқа көшіп, жаңа білімді  ескі  білімге  ...

Толығырақ »