Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 16)

Оқу-әдістемелік материалдар

Сөйлеу дамыту ортасы мен оның негізгі бағыттары

Мақсаты: Тілдің дағдылары мен біліктерін, тілдік бірліктерді еркін және орынды қолдануды қалыптастыру. Міндеттері: -Балалардың ауызша сөйлеу тілі компоненттерін дамыту — Тілді естуді дамыту, сөздік қорды байыту. — Тілдесу дағдыларын (диологтік және монологтік) қалыптастыру. — Сөйлеу әдебінің нормаларына баулу. — Тілге, оның байлығы мен көркемдігіне деген қызығушылық пен сүйіспеншілікті тәрбиелеу. Тіл – табиғаттың үлкен сыйы. Тіл арқылы адамзат тілдесудің үлкен мүмкіндіктеріне ...

Толығырақ »

Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру

Қaзіргі заман тaлaбына сай оқытуда білім беруді жаңашаландыру – жаңа тақырыпты оқушылардың өздеріне меңгере алaтындай еркіндік беру, ізгілендіру, түрлендіру, тұлғаға бaғытталған білім беру ұстaнымдары арқылы жүзеге асырылады. Негізінде, білім алу диалог арқылы беріледі, оқушылардың сыныптық жұмыстағы өзара байланыс қабылдау деңгейін білдіретін қызметтің диалогпен қалайша жанасатынына байланысты болады. Қазіргі таңда зерттеу нәтижелері сабақта диалогтің маңызы зор екенін көрсетіп отыр. Диалог  дегеніміз ...

Толығырақ »

Химия пәнінен пайызға байланысты есептер шығару әдістері

Есептерді шығара білу химия пәнінде маңызды мәселе болып табылады. Ол алған білімді тереңдету үшін және де өзіндік жұмыстарды орындау барысында оқыған материалды жетік меңгеруді қамтамасыз етеді. Есепті шығара білу – химия ғылымындағы білімнің негізін қалыптастырудың маңызды бөлігі болып табылады. Химия пәніндегі есептерді шығарудың бірнеше әдісі бар.Соның бірі пайызға байланысты есептерді шығару әдістері. Пайыз деп, бүтіннің жүзден бір бөлігіне айтылады. Пайыз ...

Толығырақ »

Ақпараттық оқыту технологиясы элементтері арқылы ағылшын тілін үйретудің әдіс-тәсілдері

Білім беру жүйесін ақпараттандыру мен оқу үрдісінде инновациялық технологияларды ендірудің негізгі бағыттары мен идеялары жайында білім беруді дамытудың мемлекеттік білім бағдарламасында және Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев ұсынған «Қазақстан-2030» страгетиясында айрықша көрсетілген. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім беруде қажетті ...

Толығырақ »

Кембридж бағдарламасы ұсынған білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдер

  Ұстаздың биігі ойлана қарасаң биіктей береді, үңіле қарасаң, тереңдей береді, қол созсаң қарсы алдыңда, айналсаң артыңда тұрғандай» – деп Сократ айтқандай Егеменді еліміздің алдыңғы қатарлы отыз мемлекеттің қатарына қосылуға табандылықпен жылжу саясаты қоғамымыздың барлық саласында түбегейлі өзгерістер енгізіп, жаңа талаптар қойылып отыр. Соның ішінде болашақ ұрпаққа әлемдік деңгейде білім беру мақсатына орай білім мазмұнына жаңаша қарау – басты міндеттердің ...

Толығырақ »

Жобалау әдісі білім беру мазмұнын жаңарту идеясын жүзеге асыру құралы

Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасының басты мақсаты – оқушылардың талдау, синтездеу әрі логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, яғни оқушылардың сабақ бойы ой еңбегімен шұғылдануын қамтамасыз ету, оқушыны ізденуге, өз бетімен қорытынды жасауға үйрету болып отыр. Білім – ел қазынасы. Халқымыздың білімділігі еліміздің байлығының ең маңызды бөлігі десек, білімнің негізі мектепте, яғни бар ғылымның бастауы – мектеп. «Елдің ...

Толығырақ »

ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Елбасымыздың Жолдауындағы: «Біздің жастарымыз оқуға, жаңа ғылым-білімді игеруге, жаңа машықтар алуға, білім мен технологияны күнделікті өмірде шебер де тиімді пайдалануға тиіс. Біз бұл үшін барлық мүмкіндіктерді жасап, ең қолайлы жағдайлармен қамтамасыз етуіміз керек», — деген салихалы сөздері мұғалімдерге үлкен міндет артады. Бұл білім беру мекемелерінің қазіргі жаңа құрылымы мен оқытудың жаңа мазмұнын мұғалімдер қауымына жаңаша іскерлік пен қазақ тілін оқып ...

Толығырақ »