Home » Баяндамалар (page 15)

Баяндамалар

АЛАШ ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗГІ ИДЕЯСЫ

ХХ ғасыр – қауырт қоғамдық құбылыстар мен метаморфозалар ғасыры. Тарихи ұлттық сана түлеп, жаңғырды. Алаш тұлғаларының қоғамдық сананы біржолата жаңа белеске көтеріп кетуі әдебиеттің түбегейлі мүдделерін айқындап бергендей еді. Жаңа қаламгерлер, жаңа қоғам, ел қайраткерлері шықты. Саяси күрестің маңызы артты. Сонымен бірге, қоғамдық қарым-қатынастардың жеделдеуі, баспагерлік істің қанат жаюы, әдебиеттегі әртүрлі көркемдік-жанрлық терең түлеулер эстетикалық танымның жаңашылдығына бастады. Осы тұста ...

Толығырақ »

ҚАЗАҚСТАН – ЫНТЫМАҚТЫҢ МЕКЕНІ

Қазақстан Республикасы әлемде ең алғашқы мемлекеттердің бірі болып сырттан келген басқа ұлт өкілдеріне алтын бесік болғандығы баршаға аян. Қазақ елінің бауырмалдылығы мен кеңпейілділігіне елімізде қоныстанған өзге ұлт өкілдері куә. Қазақстанның көпұлтты халқының татулығы, ынтымақтастығы, бейбітшілігі — біздің еліміздің ең басты байлығы. Отанымыздың басты байлығы-тұрақтылық пен тыныштық. Ішкі тұрақтылық пен келісімнің ұлттық бірліктің мызғымастығы Қазақстанның экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени дамуының негізгі ...

Толығырақ »

ОҚУШЫЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ ОТБАСЫ МЕН МЕКТЕП ТӘРБИЕСІ

Әрбір отбасы қоғамның кішкентай бір бөлігі болып табылатындықтан, қоғам өркениетілікке жеткізу, ең алдымен, әрбір отбасындағы өмірді ұйымдастырудан басталмақ. Тәрбиенің бастапқы әліппесін бала отбасында алады. Салауатты отбасында ғана салауатты ұрпақ қалыптасады. Заманымыздың заңғар жазушысы М.Әуезовтің «Ел болам десең, бесігінді түзе» деген нақыл сөзінің мәні тереңде жатыр. Яғни, болашақтың тізгінұстары, елінің ертеңі болар, халқының үмітін ақтай білетін дені сау, білімді де саналы ...

Толығырақ »

Саналы тәрбие қағидаты бұзылғаны несі?

Саналы тәрбие сылдыр сөз, тұлдыр үлгіге неге айналды? Құлақ, мұрын,бет-бейнесі анық емес, берері мен көрсетері дүдәмал, тіпті имани мазмұны, руханы азығы жалаң, ғылыми негізі жұтаң, өсиет-өнегесі нәрсіз, жас ұрпақты жалықтыратын, сағыздай созылған үндеулер мен ұрандарға, орындалуы шүбәлі мақсаттар мен жобаларға малшынған бүгінгі тәрбиелеу тәсілі, кісі   қалыптастыру амалы,тұлға тәрбиелеу жол-жорасы, адам жетілдіру, өңдеу әдісі, түр тұлғасы жынойнақ шеңберінде, әдепсіз, түрпайы, тағы, ...

Толығырақ »

Музыка және оның адам өміріндегі рөлі

Музыка (грек тілінен тура мағынасында музалар өнері) – белгілі биіктіктегі дыбыстардан тұратын, адамға сазды әуенімен әсер ететін, дыбыстық көркем бейнеге негізделген өнер түрі. Өзінің эмоциялық әсері арқылы музыка адамзат тарихында қоғамдық — идеялық, мәдени-тәрбиелік және эстетикалық рөл атқарады. «Музыка теоpиясының негізгі принциптеpін тек түйсік, тәжірибе aрқылы білуге болaды»[1] — деген Әл-Фараби өзінің музыка трактатында.         Музыка адам сезімін, ойын, оның ...

Толығырақ »

ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ – ТАБЫСТЫ ТӘЖІРИБЕ

«Мұғалім- өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, ізденуді тоқтатқан кезде оның мұғалімдігі де жойылады». К.Д. Ушинский Бүгінде ғылым білімге қояр талап артып, оқу жүйесі де күрделенген шақта жаңа қоғам мұғаліміне жүктелер жүк еселене түсуде. Ұстаз қауымы алдындажай білім беру ғана емес, сонымен қатарұлттық рухта сусындаған, өркениет көшіне жол бастайтын,әрі білімді,дарынды азаматтар тәрбиелеп шығаруы міндетті. Бұл жолда мұғалімнің ...

Толығырақ »