Home » Балабақша (page 163)

Балабақша

Менің отбасым (Ата-аналармен өткізілген тренинг)

Тренингтің міндеттері:                         1) өз баласын түсіну мүмкіндіктерін кеңейту; 2) баламен өзара қатынасты жақсы түсіну; 3) баламен өзара әрекеттің жаңа дағдыларын меңгеру. Балалармен бірге мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеудің жолдарын көрсету. Бала тәрбиелеу сапасының жоғарылауына ықпал ету. Қажетті құрал—жабдықтар: үлестірмелі қағаздар, А4 формат, қалам, доп және мақал-мәтелдер жазылған плакат, т.б. Әдістері: пікір алмасу, сұрақ-жауап, тест, психологиялық жаттығулар. Тренинг бағдарламасы: «Танысу» жаттығуы. Топқа бөлу. ...

Толығырақ »

Шақырамыз күзді, шын ниетпен ізгі!

Білім беру саласы: Әлеумет Оқу іс-қызметі: Экология. Мақсаты: 1. Балаларды табиғат құбылыстарымен таныстыруды жалғастыру. Жанды және жансыз табиғаттағы маусымдық өзгерістерді бақылауды үйрету арқылы зейіндерін дамыту. Заттардың белгісі мен қасиеттерін анықтай білуге жаттықтыру. Табиғатты сүюге баулу. Қолданылатын көрнекі құралдар: күз мезгілі бейнеленген суреттер, «Суретші нені ауыстырып алды?» суреттерінен қызыл сары және қызғылт түсті ұсақ қиылған қағаздары бар бөтелке, әр балаға жетерлік ...

Толығырақ »

Е дыбысы және әрпімен таныстыру

Білім беру қызметі: «Коммуникация» Оқу қызметі мақсаты: Білімділік: «Е» дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру, балалардың сөзге дыбыстық талдау жасауын одан әрі дамыту. Дамытушылығы: Ойын арқылы тілдерін, ой-өрістерін, сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелігі: Оқу қызметі барысында дауысты, дауыссыз дыбыстарды бір-бірінен ажыратуға, ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер: көрсету, үйрету, қайталау, сұрақ-жауап, ойын, мадақтау. Көрнекіліктер: интерактивті тақта.

Толығырақ »

Менің Қазақстаным!

  Білім беру саласы: «Коммуникация» Ұйымдастырылған оқу-қызметі: «Сөйлеуді дамыту» Мақсаты: Білімділігі:  балалардың патриоттық және адамгершілік сезімін ояту, «Отан» туралы түсініктерін кеңейту. Дамытушылығы: Туған жерге деген сүйіспеншілік сезімдерін дамыту. Тәрбиелігі: Туған жерін сүюге,қадірлеуге тәрбиелеу Әдіс тәсілдері: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауап, қорытынды, мадақтау. Қолданылатын көрнекіліктер: Қазақстан картасы, суреттер, электронды оқулық, интерактивті тақта.

Толығырақ »

Екі қаз, бір бақа (ертегі)

Білім беру саласы:«Коммуникация» Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет.                                                                                        Мақсаты:                                                                                                                 Білімділік: Ертегінің мәнін ықыласпен тыңдауға баулу. Дамытушылық: Оқылған ...

Толығырақ »

Тіл – тірегіміз, соғып тұрған жүрегіміз

  Мақсаты: Балаларды ана тілінің қасиетін сезінуге, мәртебесін көтеруге баулып, танымдық қабілеттерін арттыру. Тілді құрметтей білуге тәрбиелеу.  Көрнекілігі: плакаттар, слайдтар.  Пәнаралық байланыс: тіл дамыту, көркем әдебиет.  Тәрбиеші: Балалар, бүгін ерекше күн екен. Біздің сабағымызға көптеген қонақтар келіп отыр. Олай болса, балалар, қонақтармен амандасып алайық. Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Қайырлы таң, балалар! Қайырлы таң, апайлар! Балалар, біз бәріміз бір ...

Толығырақ »

Балабақшада бейнелеу өнері оқу қызметінде дәстүрден тыс әдістерді пайдалану

     «Тәрбиешінің міндеті – балада шығармашылықтың қандай түріне ынта бар екенін тауып,  сол ынтасын, сол түр туғызатын сұлулық сезімдерін өркендету»                                                                        Мағжан Жұмабаев        Мектепке дейінгі ...

Толығырақ »

Ғажайып гүл

(құм терапиясы) Мақсаты: Балалардың көңіл-күй жағдайын бағалауын қалыптастыру; жан-жақты психикалық процестерді дамыту: қабылдау, есте сақтау, көңіл аудару, тілдерін дамыту, қолдың ұсақ моторикасын дамыту. Дамытушылығы: Көріп сезу арқылы балалардың сөздік қорын, танымдық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелігі: табиғатты сүйе білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Көрнекіліктер: шағым құмзар әр балаға, түрлі-түсті құм, жануарлардың мүсіні. Әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, танымдық ойындар, түрлі-түсті құммен сурет салу, ертегі элементтері, әуен. Ұйымдастыру ...

Толығырақ »

Бала дамуындағы ата-ананың рөлі

Тәуелсіз еліміздің келешек ұрпақты тәрбиелеу мәселесі – бүгінгі күннің өзекті тақырыбы. Бұл мәселенің шешімін табуда үздіксіз білім беру жүйесі айтарлықтай дәрежеде қайта қаралып, оны жетілдіру жолдары іздестіруде. Мектепке дейінгі ұйымдарда баланың білімге деген құштарлығын арттырудан, ұлтымызға тән қасиеттерін бойына сіңірген бала тәрбиелеуден бастағанның маңызы зор. Балабақша – бүлдіршіндерді болашақта ата дәстүрін сақтайтын инабатты да, ибалы, үлкен-кішіні сыйлай білуге үйрететін тәрбие ...

Толығырақ »

Қызықты математика

Мақсаты: Балалардың қарапайым математикалық дағдыларын қалыптастыру, тура және кері санауға ынталандырып, 5 көлемінде сандарды үйрету. Дамытушылық: Баланың ойлау қабілетін, зейінін тез ойлауын дамыту. Тәрбиелік: Балаларды тапқырлыққа, іздемпаздыққа тәрбиелеу. Шаттық шеңбері: Қуанамын мен де,   Қуанасың сен де,                                                       Қуанамыз бәріміз, Арайлап атқан күнге.   Всем, всем добрый день!                                                                       Здравствуй, солнце золотое!                                                                   Здравствуй, матушка земля!                                                                       Гуд мониг май френдз. Ой балалар, ...

Толығырақ »