Білім беру саласы; Қатынас Оқу іс- әрекеті; Тіл дамыту Мақсаты;Үй жануарлармен таныстыру,төлдерін атай беруге үйрету.Жануарлар жазылған үн таспа.Жануарлар қалай дыбыстайды?» сұрағына жауап беруді үйрету. Көрнекіліктер; Үй жануарлар бейнеленген сурет, Жануарлардың ойыншығы (сиыр, жылқы, қой, түйе). Слайд, Жануарлардан алынған өнімдер, сиыр макеті. Сөздік жұмыс; мөңірейді, маңырайды. Іс- әрекет кезеңдер; Тәрбиешінің әрекеті, балалардың әрекеті. Мативациялық-қызығушылық; Балаларды шеңберге тұрғызыу. Жылулық шеңбер. ...
Толығырақ »Балабақша
Көбелек
Бөлімі: Жапсыру Білім саласы: «Шығармашылық» Мақсаты: 1. Көбелек туралы түсінік беру. Көбелектің тіршілігі. Сәйкестікті тауып 2 бөлікті жапсыру әдісін үйрету. 2. Бейнелі ойлауын, зейінін, қиялын және жапсыру арқылы ұсақ қол қимылдарын дамыту. 3. Табиғатты қорғауға, эстетикалық талғамының қалыптасуына тәрбиелеу Көрнекілік Көбелектер суреттері, Қанат бөліктері. Сөздік: Бөлік, денесі, мұрты, қанаты Жылулық шеңбері: Ұлдар көбелек қанаттарын киеді. Қыздар әр түрлі гүлден ...
Толығырақ »«Президентке сыйлық» жас суретшілер байқауы
Тәп-тәтті қылықтарымен қоса қызығушылықтары пайда бола бастайтын балалық шақта бүлдіршіндерді өнерге баулу өнегелі іс. Балабақшадағы бүлдіршіндерімізге рухани мәдени мұраларымызбен ұлттық құндылықтарымызды жан-жақты таныстырып насихаттау ұлттық тәрбиенің қайнар көзі. Соның ішінде балаларды бейнелеу өнеріне баулу жас ұрпақтың көркемдік –эстетикалық талғамын қалыптастырып, өнерге деген қызығушылық, сүйіспеншілік сезімдерін оятуға көмектеседі. Сол арқылы бала бояу түстерін ажырата білуге, көркемдік мәнерін түсіне білуге үйренеді. Ашылғанына ...
Толығырақ »Тапқыр балапандар
Сабақтың мақсаты: Балалардың 10 көлемінде сандық есептеу дағдысын дамыту, сандарды тура және кері санауға, сандар көршісін атауды, кеңістікті бағдарлау, геометриялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту. Балалардың тілін дамыту, білімге деген құштарлығын арттыру. Көрнекілік құрал: Суреттер, үлестірмелі материалдар, геометриялық пішіндер, доп. Әдіс – тәсілдер: Шаттық шеңбері, сұрақ – жауап, көрсету, түсіндіру, теңестіру, салыстыру, дамытушы ойындар, сергіту жаттығуы. Сабақтың барысы: Балалар бүгін бізде ...
Толығырақ »Құстар – біздің досымыз
Білім беру саласы: Таным. Қатынас. Шығармашылық. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Қоршаған ортамен таныстыру Мақсаты: Жылы жақтан ұшып келетін құстар және олардың көктемдегі тіршілігі, табиғатқа келтіретін пайдасы туралы түсініктерін қалыптастыру. Құстарға деген қамқор сезіміне және оларға жағдай жасауға, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу. Дала құстары мен үй құстарының айырмашылығын ажырата білуге үйрету. Өз ойларын шығармашылықпен көрсете білуге дағдыландыру. Көрнекіліктер: Дала құстарының, үй құстарының ...
Толығырақ »Елбасым мақтанышым!
Мақсаты: Елбасының туып-өскен жері, өмір жолы, қызмет еткен кезеңі туралы мағұлмат беру, Рәміздермен таныстыру, Отанын, халқын, жерін сүюге, патриоттыққа тәрбиелеу. Көрнекіліктер: Елбасының портреті, Рәміздер, слайд, қаладағы ғимараттар суреті. Сәлеметсіздер ме балалар, армысыздар құрметті қонақтар! Десек те жасаған әр жыл қандай бақ, Жастықтың гүлін уақыт жұлған аяп? Әрине тарих үшін 25 жыл түгіл, Жүз жыл да – көзіңді ашып-жұмғандай-ақ. Дүниеде болмасын ...
Толығырақ »Алтын күз
Сабақтың мақсаты: І. Жансүгіров атамыздың «Қоңырқай күз болыпты, қуарып жапырақ түсіпті…» өлең шумағын еске ала отырып балаларды бақшамызда, қаламызда өсетін ағаштар атын білуге бұтақтары мен жапырақтарын діңіне қарай тануға үйрету. Күз ерекшеліктерін аңғара отырып, табиғат байлығын қорғауға, оны аялай білу дағдысын дамыту. Күздегі құрт — құмырсқа өмірінде бірте — бірте болатын өзгерістер жайлы ұғымдарын молайту. Өз отанына деген сүйіспеншілігін арттыру. ...
Толығырақ »Отбасы, бала, балабақша (дөңгелек үстел)
Бала нені білсе жастан, ұядан – Өле өлгенше соны таныр қиядан. Қазақ мақалы Мақсаты: Ата-аналардың бала тәрбиесіне көзқарасын өзгерту, балабақшаға позитивтік қатынасының қалыптастыру. Педагогикалық және психологиялық салауаттылықты жетілдіру; қалыптасу мен дамыту мәселері бойынша тәжірибе алмасу, бір-бірімен сұхбаттасу. Көрнекіліктер: нақыл сөздер, суреттер, электронды тақта, қалам, қағаз. Бөлме іші шар, тақырыбы және нақыл сөздер жазылған плакаттар мен мазмұнды суреттермен әсем безендірілген. Әдіс-тәсілдер: ...
Толығырақ »Баланы бейімдеу кезінде тәрбиешінің жұмыс ерекшелігі
Мақсаты: Баланың балабақшаға бейімделуіне педагогикалық-психологиялық тұрғыда педагогтарға көмек көрсету Қатысушылар: Тәрбиешілер, мамандар. Ұйымдастыру кезеңі: Құрметті педагогтар, біз қазір бала кейпіне еніп, бір-бірімізбен танысамыз. Педагогтар психологпен бірге шеңбер бойымен бір-біріне доп беру арқылы танысады. Шағын дәріс Сәбидің бала бақшаға үйренуі негізінен, тәрбиешінің бала қажеттіліктерін, қызығушылығын, бейімділіктерін түсінуіне, дер кезінде көңіл -күй қысымын азайтуға, отбасымен күн тәртібін ұйымдастыру әдісіне байланысты. Балабақшаға баланың бейімделуіне ...
Толығырақ »Алтын күз
Жүргізуші: Қарсы алайық бәріміз, Жасымыз бен кәріміз. Қырдан кепті қыдырып, Алтын күзге бізге нұр Тілегім аман болсын ел іргесі, Алтын күз қайта келді берекесі. Молшылықтың жаршысы бола білді, Алтын күз -ырыс,береке,бірлік ала келді. Армысыздар ағайын! Сәлеметсіздерме,қадірлі қонақтар! Бүгін біз жыл мезгіліндегі ең тамаша — «Алтын күз» атты ертеңгілігімізге қош келдіңіздер! «Бұлбұл» тобымыздың бүлдіршіндерің ортамызға шақырайық Хор:Алтын күз Жүргізуші: Бұлттар төгіп ...
Толығырақ »