Home » Мақалалар (page 549)

Мақалалар

В чем суть обновления содержания образования?

Обновление системы образования и ее содержания сегодня в Казахстане идет полным ходом. Процесс этот сопровождается коренными изменениями в педагогической теории и практике. В этой связи в декабре 2016, в  январе 2017 г.г. меня, как сотрудника АО «НЦПК «Өрлеу», направили на обучение на тренерские курсы в рамках обновления содержания образования по предметам «Всемирная история и основы права» и «История Казахстана и ...

Толығырақ »

БАЛА ТӘРБИЕСІНЕ БАЛАБАҚШАДАН КӨҢІЛ БӨЛСЕК

Мектепке дейінгі жастағы  балаларды толеранттылықа  тәрбиелеудің негізгі міндеттері мына жайлармен түйінделеді: ізгілік бастамасымен тәрбиелеу, балалар мен үлкендер арасындағы саналы қарым-қатынас тұрмыстың қарапайым ережелерін орындау кеңпейілдік, қайырымдылық, жақын адамдарға қамқорлықпен қарау және т.б. Ұжымға тәрбиелеу, балалардың өзара ұжымда қарым-қатынасын қалыптастыру, отанға деген сүйіспеншілікке  тәрбиелеу, әр түрлі ұлт өкілдеріне қадір  тұту және сыйлау. Бала бойындағы жақсы қасиеттер мен мүмкіндіктерді ашып олардың өнегелі, ...

Толығырақ »

АДАМГЕРШІЛІКТІҢ НЕГІЗІ ҚАЙДА?

«Тәрбие басы тал бесік» деп бабаларымыз тауып айтқан болса, заманымыздың заңғар жазушысы Мұхтар Әуезов, «Ел болам десең бесігіңді түзе», — деп емірене айтыпты. Адамзат тарихында адамгершiлiкке байланысты пайда болған категорияларға мыналар жатады: жомарттық, батырлық, ерлiк, әдiлдiк, қарапайымдылық, кiшiпейiлдiлiк, адалдық, шыншылдық, ұяттылық, ар мен намыс, тағы басқалары. Адамгершiлiктi, оның жоғарыда айтылған категорияларын қалыптастыру үшiн жүргiзiлетiн қатынастар аз емес, өте көп. Олар: ...

Толығырақ »

ТӘРБИЕШІ БОЛУ МЕНІҢ – МАҚТАНЫШЫМ

«Меңдіқара ауданы әкімдігі білім бөлімінің Ғаббас Жұмабаев атындағы Боровской орта мектебі» ММ мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі Сагиндыкова Кульширан Сункарбековна             Мен осы мамандықты таңдаудың бір себебі, мен балаларды ерекше жақсы көретінімдіктен. Мен балаларды жанымдай жақсы көрем. Өйткені, бала мен үшін тазалық пен пәктіктің, шынайылық пен туралықтың айнасы. Олар қуанса шын қуанып, ренжісе шын ренжи білемін. Олардың ...

Толығырақ »

РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАС ҰРПАҚТЫҢ ТӘРБИЕСІНЕ ЫҚПАЛЫ

Сембаев Гибатолла Серікұлы, Баймуханов Алмас Сансызбайұлы «Өрлеу» БАҰО»АҚ филиалы Атырау облысы бойынша ПҚБАИ, қоғамдық-бұқаралық байланыс және баспа қызметі бөлімінің бас мамандары Жақсы мінез бен ақыл күші біріксе – бұлар адамгершілік қасиеттер Ыбырай Алтынсарин  Рухани-адамгершілік тәрбиесі өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның әдеп ұстанымын, оның қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістірілетін моральдік қасиеттерін және бағдарларын қалыптастыруды болжайды. Рухани-адамгершілік құндылықтармен білім ...

Толығырақ »

РОБОТ ТЕХНИКАНЫ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚОЛДАНУДЫҢ НЕГІЗГІ АСПЕКТІЛЕРІ

Балапанова Жаңыл Темірқызы «Өрлеу»БАҰО»АҚ филиалы Атырау облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру  институтының «Инновациялық технологиялар және жаратылыстану (гуманитарлық) ғылымы пәндерін оқыту әдістемесі» кафедрасының  меңгерушісі, магистр Білекке сенген заманда, Ешкімге ес бермедік. Білімге сенген заманда, Қапы қалып жүрмелік. Абылай  хан Ғылым мен техниканың жылдан-жылға кең өріс алып, жедел қарқынмен дамуы, білім мен дамудың  негізгі көрсеткіші болып табылатын адами капиталымызды артуына алып ...

Толығырақ »

ТӘРБИЕНІҢ КІЛТІ ОТБАСЫНДА

Қаленова Гульзахира Сапарғалиқызы  «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Атырау облысы бойынша ПҚБАИ, Қоғамдық-бұқаралық байланыс және баспа қызметі бөлімінің басшысы, магистр        Отбасы — адам үшін ең жақын әлеуметтік орта. Отбасы белгілі дәстүрлердің, жағымды өнегелердің, мұралар мен салт-дәстүрдің сақтаушысы. Отбасында бала алғаш рет өмірмен, қоршаған ортамен танысып, мінез-құлық нормаларын игереді. Отбасы баланың азамат болып өсуінің негізі болып табылады. Елбасы Н.Ә.Назарбаев ...

Толығырақ »

Бала тәрбиесі

 Кітапхана – оқырмандар үшін «рух» сарайының кілті            Бала тәрбиелеудегі нәтиже  — өзіміздің күнделікті өмірде жасаған жұмыстарымыздың нәтижесі мен болашақтың бағдарын айқындауымыздың жемісі деумізге болады. Сол себепті де біз – бүгіннен, қазірден бастап нәтижелі жұмыстарыдың алғашқы баспалдақтарын адымдауымыз керек. Сонда  ғана өскелең ұрпақтың қандай болатынымен қатар, өресінің дәрежесін де бағдарлауымыз қиынға соқпайды. Үлкен өмірге баланы тәрбиелеу әрине, ...

Толығырақ »

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖ БЕН ШАҒЫН ЖИНАҚТЫ МЕКТЕПТІҢ СЕРІКТЕСТІГІ

Төлеген Өмірбек Шаймұратұлы Көкшетау қаласындағы Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледжінің педагогика пәнінің оқытушысы, Педагогика ғылымдарының магистрі, Білім беру ісінің үздігі                Бүгінгі күні елімізде 7 мыңнан аса жалпы орта білім беретін мектептер болса, солардың 40 пайыздан астамы, ал ауылдық жерлердегі мектептердің 90 пайызға жуығы – шағын жинақталған мектептер. Шағын жинақталған мектептер біріктірілген сынып-комплектілерімен, оқушылар санының аз болуымен, мұғалім жұмысында көппәнділік сабақтардың ...

Толығырақ »

ТОЛЫҚ ЕМЕС ОТБАСЫНДАҒЫ БАЛА ПСИХОЛОГИЯСЫ

Қалқаман Сайрангүл «Сүлейман Демирел атындағы мектеп-интернат- колледж» мекемесінің педагог-психолог маманы  «Ел болам десең, бесігіңді түзе», «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің», «Отан отбасынан басталады» дана халқымыздың осы сынды мақал-мәтелдері ежелден күнделікті өмірде, салт-дәстүрлерде өз көрінісін табады. Жетімін жылатпаған, жесірін қаңғыртпаған халық, «Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер» деп тұжырымдаған бабаларымыздың бұл жазылмаған заңдылықтары қазірде қаншалықты сақталуда? Толық емес ...

Толығырақ »