«Отанды сүю отбасынан басталады» деп ұққан ата-бабаларымыз отансүйгіштік қасиетті ата-ана, ауыл-аймақтың, елінің намысын қорғауды өз ұрпақтарына бірінші парыз ретінде ұқтырып өсірді. Ұлттық тәрбие барынша елін, туған жерін сүюге бағытталған. «Туған елің болмаса, тумай-ақ қойсын күн мен ай», «Кісі елінде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол», «Туған жерге ту тігу – елім деген азаматтың борышы», «Туған елдей ел болмас, туған жердей ...
Толығырақ »Мақалалар
Еліміздің еркіндігі – тәуелсіздік
Біз шын мәнінде ұл тәрбиелей отырып халықты, қыз тәрбиелей отырып ұлтты тәрбиелейтін тектілердің жалғасымыз. Бақытын баламен бағалайтын ата-ана үшін екінші анасындай болған тәрбиешінің алар орны бөлек. Демек, ертеңгі ел тірегі ұлағатты ұл-қыздарымыздың алғашқы тәрбие ошағы- балабақша. Өзінің де, өзгенің де баласын бауырына басып, жан жылуы мен қатар санасына білім нәрін құйып, тәртіпке талаппен емес ақылмен сала білетін педагогтардың ортасы, ұядай ...
Толығырақ »Менің ғажайып танымдық әлемім
Мақсаты: балалардың бірін-бірі түсінуіне, ұжымдық көңіл-күй қалыптасуына, есті, зейінді, қиялды, ақыл-ойды дамытуға ықпал ету, қарым-қатынас дағдыларын меңгерту. Жұмыс түрі: танымдық топтық сабағы Әдістер: интерактивтік оқыту әдістері, рефлексия Тобы: мектепалды даярлық тобы Қатысушы саны: 15-17 бала 1-жаттығу. «Сәлемдесу!» Мақсаты: балалардың қызығушылығын ояту, жағымды көңіл-күй қалыптастыру. Балалар топ ішінде айнала музыкамен жүреді, музыка тоқтаған сәтте өзіне жұп іздеп тауып, онымен амандасады. 2-жаттығу. ...
Толығырақ »Тәрбиешілердің педагогикалық шеберлігін арттыру жолдары
Қазіргі таңда мектепке дейінгі педагогика қарқынды дамып келеді. Мұндай өзгеріс мектепке дейінгі оқыту мен тәрбие саласы қалыптасқылы бері болған емес. Қазақстан Республикасы білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасында мектепке дейінгі педагог кадрларының сапалық құрамын жақсарту және педагог беделін арттыруға баса назар аударылып отыр. Педагогтардың сапалық құрамын, беделін арттыру ең алдымен педагогтардың педагогикалық шеберлігін арттыру болып табылады. ...
Толығырақ »Тәрбиеші болу – бақыт (Эссе )
Баланы бұзуға, түзетуге себеп болатын бір шарт-жас күнде көрген өнеге. Ж.Аймауытов. Мен балабақшада тәрбиеші болып жұмыс істегеніме еш өкінбеймін.Балаға бағыт- бағдар, тәлім тәрбие беретін отбасынан кейінгі екінші анасы.Балалармен жұмыс жасау –үлкен бақыт.Себебі ,тек қана бала ешнәрсеге алаңдамай мейірімділікке сенеді, кішкентай алақанын менің алақаныма қойып өз құпияларын айтып маған сенім артады.Пәк көңілді балалармен қарым-қатынас маған қуаныш , шаттық ...
Толығырақ »Балабақша – бақыт баспалдағы
Барлығымыз бала болдық және сол балалық шақтың балғын сәттері әлі күнге дейін есімізден кетпейді. Мағжан Жұмабаевтің “балалық шағың – патшаның тағы”, — деген сөзі бар ғой. Міне, өзіміз бой жетіп, үлкен өмірге қадам басқаннан кейін, сол сөздердің дәлдігіне көзіміз жетуде. Есімде, анам немесе әкем қолымнан жетектеп, қыс мезгілінде шанаға отырғызып балабақшаға алып келетін. Ешқандай мәселемен бас қатырмайсың, ешқандай дүниеге ...
Толығырақ »КӨПТІЛДІЛІККЕ ЖОЛ АШУ БҮГІНГІ ЖӘНЕ ЕРТЕҢГІ БОЛАШАҒЫМЫЗДЫҢ МАҚСАТЫ МЕН АРМАНЫ БОЛУЫ ҚАЖЕТ.
«Ана тілі халық болып жасалғаннан бері жандүниесінің айнасы, өсіп-өніп, түрлене беретін, мәңгі құламайтын бәйтерегі.» Жүсіпбек ...
Толығырақ »Орманға саяхат
Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу қызметі: Айналамен таныстыру Мақсаты: Балаларға табиғат құбылыстары туралы түсіндіру. Қыс мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру. Қыс мезгілі туралы балаларға білім беру. Балалардың денсаулықтарын сақтау туралы білімдерін кеңейту. Денсаулыққа пайдалы дәрумендермен таныстыру. Қолданылатын көрнекі құралдар:орманның көрінісі, түлкі, қоян, түймедақ шырыны, бал. Сөздік жұмысы:түлкі-лиса, қоян-заяц, аю-медведь. Шаттық шеңбері: Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды ...
Толығырақ »ТӘРБИЕ ӨЗ ШАҢЫРАҒЫҢНАН БАСТАЛСЫН..!
«Рухани жаңғыру: болашаққа бағдар» бағдарламасы аясында Үштерек ауылдық орта мектебінің мектепалды даярлық сынып оқушыларымен «Тәрбие өз шаңырағыңнан басталсын..!» атты іс-шара өткіздім. Сынып мерекеге лайықты безендіріліп, жартылай құрылған шаңырақ астына ұлттық нақыштағы бұйымдар мен тұрмыстық заттар қойылды. Мереке қонақтары мен ата-аналар балалардың білімдері мен өнерлерін тамашалап, тәнті болысты. Оқушыларға ең әуелі «киіз үй», «шаңырақ» сөздерінің мағынасын түсіндіріп, киіз үйдің неден ...
Толығырақ »Балалардың сөздік қорын, тіл мәдениетін жанұямен бірге қалыптастыру.
Балалардың сөздік қорын, тіл мәдениетін балабақшада ата-аналармен бірлесе отырып қалыптастыру. Жанұя — адам баласының өсіп-өнеге алатын алтын ұясы, ал балабақшада оны әр түрлі ұлттық ойындар, сахналық қойыл ымдар, еретегілер арқылы және ӨТШТ әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, балалардың тілін дамыту жүзеге асырылады.Қандай да бір халық болсын оның жан-жақты жетіліп, мәдениетіні ң гүлденуі үшін ең алдымен тілінің дамуы керек екендігі белгілі. Елбасымыз Нұрсұлтан ...
Толығырақ »