Жаһандану дәуірі саналатын бүгінгі күннің кезeк күттiрмейтін өзекті мәселелерінің бірі – терминология саласы, яғни ғылым мен техникасы күн санап дамушы заманның қажеттіліктерін өтеп, термин жасау, қалыптастыру, терминологияны жүйелеу, реттеу жұмыстарын жолға қою, жaлпы ғылыми-техникалық терминолoгияның дaму бағытын белгілеу. Басқа ғылым салалары секілді қазақ терминологиясының да өзіндік даму тарихы, қалыптасу жолы бар. Оны қоғамдағы саяси-экономикалық, тарихи-әлеуметтік, рухани-мәдени өзгерістерден бөліп алып қарастыруға ...
Толығырақ »Мақалалар
Мектеп оқушыларын тұлға етіп тәрбиелеудегі психологиялық қызмет
Бүгінгі таңда мектептің басты мақсаты — білімді, мәдениетті, шығармашылық, белсенді және азаматтық құндылықтары толысқан тұлға қалыптастыру. Ол үшін педагогиканың, психологияның және психофизиологияның жалпы заңдарын біріктіре, үйлестіре қолдануға тура келеді, себебі, оқытудың психологиялық негіздерін білу әрбір оқушының таным деңгейін дұрыс саралауға да көмектеседі. Оқушыны жеке тұлға ретінде жан-жақты зерттей білу оның даму бағытын айқындаудың басты шарты – қазіргі психологиялық қызмет жүйесіндегі ...
Толығырақ »Тілді үйрете бастаудың дер шағы
Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Жаңа экономикалық өрлеу – қазақстанның жаңа мүмкіндіктері» атты қазақстан халқына жолдауында қалалық, сол секілді ауылдық жерлердегі барлық балалар мектеп жасына дейінгі тәрбие беру және оқытумен қамтылатын болады.Үкіметке әкімдермен бірлесіп үстіміздегі жылдың бірінші жартысында балаларды мектеп жасына дейінгі оқытумен және тәрбиелеумен қамтамасыз етуді арттыруға бағытталған «Балапан» арнайы бағдарламасын әзірлеп, іске асыруға кірісуді үлкен сеніммен тапсырып отыр. Қай ...
Толығырақ »Шығыстың шоқ жұлдыздары
«Армысың, Әз-Наурыз» танымдық ойын
Мұзда жанған алау
Бастауыш сынып оқушыларын жан — жақты дамыту
Қ дыбысы және әрпімен танысу
Ережепова Ұлжалғас Абдіхалыққызы, Нұр-Сұлтан қаласы, №70 «Құлыншақ» балабақшасы «Бәйшешек» мектепалды даярлық тобының ІІ санатты тәрбиешісі. .Мақсаты: Әріптерді үйретіп. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата білуге дағдыландыру. Ойлау сөйлеу қабылетін дамыту. Қолданылатын көрнекі құрал: жұмыс дәптері, көрнекіліктер, текшелер,.әріптер. Сөздік жұмыс: Қ дыбысы. Келген қонақтармен амандасып алайық. Біз әдепті баламыз Айтқан тілді аламыз Алдыменен үлкенге Сәлем беріп аламыз Сәлеметсіздерме қонақтар Шаттық шеңберін құру ...
Толығырақ »Ұлттық көлік түрлері
Айтбаева Айнур Сейтмахановна, Нұр-Сұлтан қаласы, №70 «Құлыншақ» балабақшасы «Інжу Маржан» мектепалды даярлық тобының II санатты тәрбиешісі. Мақсаты: Балаларды Отанды сүюге, елімізді қастерлеуге, туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру. Елін, жерін, тілін, әдеп-ғұрпын құрметтейтін жаны таза, адамгершілігі мол, Отанын сүйетін азаматты қалыптастыру. Патриоттық сезімге баулу.Көрнекі құралдар: Қағаздар, суреттер, бейнефильм т.б. Ұйымдастыру:-Балалар, сендер күннен әдемі, ақылды болып өсіп келесіңдер. Сендер бар жақсылықты ...
Толығырақ »Сауат ашу әлеміне саяхат
Шамшатова Айжан Оразқожақызы, Нұр-Сұлтан қаласы, №70 «Құлыншақ» балабақшасы, «Балауса» мектепалды даярлық тобы ІІ санатты тәрбиеші. Білім беру саласы: Қатынас.Әлеуметтік орта. Бөлімі: Сөйлеуді дамыту, Сауат ашу, Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, Сурет салу, Қоршаған ортамен таныстыру. Мақсаты: Балалардың көркем әдебиетке қызығушылыққа тәрбиелеу. Отанды сүюге , елімізді қастерлеуге, туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру. Жұмбақтар арқылы балалардың логикалық есептер арқылы сөйлеуге, сөздерді буынға бөлуге, ...
Толығырақ »