Ашық сабақтар
Химиялық реакциялардың жіктелуі
Сабақтың мақсаты: Білімділік: студенттердің химиялық реакциялар түрлері мен қасиеттері туралы білімдерін тереңдету. Дамытушылық: студенттердің есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып, есептер шығару. Тәрбиелік: студенттерді тиянақтылыққа, ізденімпаздыққа, өз бетімен жұмыс жасауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже: химиялық реакция түрлерін ажырата алады; химиялық реакция құрамын, құрылысын, қасиеттерін біледі; жылу эффектісі бойынша есептер шығара алады; термохимиялық теңдеулерді ажырата біледі; айырылу, орынбасу, алмасу реакция нәтижесіндегі түзілген өнімді ...
Толығырақ »Мейірімді сиқыршылар!
Мен ғарышкер боламын!
Дұрыс тамақтану – денсаулықтың кепілі
Қоян бізде қонақта
Ерте келген көктем
Білім беру саласы: шығармашылық Бөлімі: сурет салу. Мақсаты: көктем жайлы түсініктерін жетілдіру, көргендерін бейнелеу, оқу қызметі арқылы қағаз бетіне түсіре білуге дағдыландыру. Ептіліктерін дамыту, бояу түстерін таңдап алмастыра қолдануға үйрету, бояумен жұмыс іскерліктерін жетілдіру, табиғат сұлулығын сезінуге эстетикалық қабылдауға тәрбиелеу. Балаларлың шығармашылық қабілеттерімен қиялдарын дамыту сиқырлы қылқаламның құпиясын ашып, түстерді сезіне білуге, ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Әдіс-тәсілі: жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, ...
Толығырақ »Төрт мезгіл
Балабақшадағы ағылшын тілі
Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев 2006 жылдың қазанында өткен Қазақстан халқы ассамблеясының XII-құрылтайында «Үш тұғырлы тіл» туралы идеяны жария етті. Ал, 2007 жылғы жолдауында “Тілдердің үштұғырлылығы” атты мәдени жобаны кезең-кезеңмен іске асыруды ұсынды. Бұл идеяның негізі мынадай: Қазақстанды бүкіл әлем халқы үш тілді бірдей пайдаланатын жоғары білімді мемлекет ретінде тануы керек. Олар: қазақ тілі–мемлекеттік тіл, орыс тілі– ұлтаралық қарым-қатынас ...
Толығырақ »Сиқырлы ноталар
Максаты: балалардың музыкалық аспаптарға деген қызығушылықтарын арттыру.Музыканы сүюге,үйренуге,тыңдай білуге, музыкалық шығармалар сипатын анықтауды жалғастыру,музыка арқылы табиғат құбылыстарын сезінуге үйрету, музыкаға сайкес қимылдап,билеуге дағдыландыру. Көрнекілік: музыкалық аспаптардың суреті, композиторлардың суреті,музыкалық аспаптар,бес сызықта орналасқан нота суреттері. Әдіс- тәсіл: сұрақ – жауап,екі топқа бөлу, музыкалық дидактикалық ойындар,ән айту. Балалар музыканың сүйемелдеуімен залға кіреді. Балалар музыка арқылы амандасады,дауыс жаттығуын жасайды. Муз.жетекші: Сендер музыка залына ...
Толығырақ »