Ашық сабақтар
Ш. Құдайбердіұлы. Еріншек. Тусупханова Асем Кенесбековна
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): Адам бойындағы жаман, жақсы қасиеттерді ажырату Бағалау критерийлері : Барлық оқушылар орындайды: Жоспарға немесе детальді мәліметтерге сүйене отырып, шығарманың мазмұнын айта алады, сұрақ құрастыра алады. Көптеген оқушылар орындайды: Жоспарға немесе детальді мәліметтерге сүйене отырып, идеясын ашады, жаман, жақсы қасиеттер туралы айтады. Кейбір оқушылар орындайды: Бейнефильм бойынша өз ойларын ортаға салады. Шығарманың мазмұнын, идеясын өмірмен байланыстыра ...
Толығырақ »Қазақ тілі. 2-сынып. Дыбыс және әріпті қайталаймыз
Қазақ әдебиет. 9-сынып. Халық ауыз әдебиетіне сипаттама. Тұрмыс – салт жырлары; сәбидің дүниеге келуіне байланысты өлең-жырлар
Дене шынықтыру. 7-сынып. Оқушыларға кіші допты қашықтыққа лақтыруда жарақат алмау қауыпсіздігін есіне түсіру.
Қазақ әдебиеті. 5-сынып. Төрт түлік мал жайындағы өлең-жырлар
Жыл мезгілдері. Сайдалиева Элмира Арипжановна
Мақсаты: Білімділік: балаларға жыл мезгілдері жайлы, ондағы өзгерістер мен ерекшеліктер тұралы мағлұмат беру. Дамытушылық: балалардың сөздік қорын, ауызекі сөйлеу мәдениетін жетілдіру. Есте сақтау қабілетін арттыру. Зейінділікке, ұстамдылыққа. Тапқырлыққа баулу. Тәрбиелік: балаларды табиғатты қорғауға, оның сұлулығын сезіне білуге тәрбиелеу. Көрнекі құралдар: табиғат бейнеленген сурет, жыл мезгілдері, ерекшеліктеріне арналған үлестірмелі суреттер, ақ қағаз, жұмсақ түрлі түстегі салфетка, қайшы, желім. Әдіс-тәсілдер: әңгімелесу, түсіндіру, ...
Толығырақ »Ойыншықтар әлемінде. Хайруллаева Юлдуз Фархадовна
Мақсаты: Білімділік: ойыншықтардың атын, түсін қандай заттан жасалғанын, жекеше, көпше атауларын үйрету. Дамытушылық: балаларды сөзді анық айтып, дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорларын дамыту. Тәрбиелік: олармен қалай ойнау керектігін түсіндіріп, ұқыптылыққа, эстетикалық талғамдарын кеңейту, талдау, әдемілікке тәрбиелеу. Көрнекіліктер: доп, қуыршақ, жұмсақ ойыншықтар, матадан жасалған ойыншықтар. Іс-әрекет бөлімдері: Тәрбиешінің әрекеттері. Балалардың әрекеттері. Ұйымдастырушылық-оятушылық. Шаттық шеңбері: Балалар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жылы ...
Толығырақ »Кішкентай саңырауқұлақтар
Білім саласы: шығармашылық. Білім бөлімі: сурет. Мақсаты: 1) Саңырауқұлақтар туралы түсініктерін қалыптастыру; 2 )Балалардың ой-өрісін дамыту, есте сақтау қабілетін дамыту; 3) Балаларды табиғатты аяулауға тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар: саңырауқұлақ суреті, телефон, кептірілген жапырақтар, қылқалам, ақ қағаз, бояулар. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, мадақтау, қорытындылау. Билингвальді компонент: саңырауқұлақ-гриб, саңырауқұлақтар-грибы.
Толығырақ »Тіл – тірегіміз, соғып тұрған жүрегіміз
Сабақтың мақсаты: Балаларды тілдің қадір-қасиетін біліп, өз ана тілінің көркемділігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өміріндегі маңызын туғызуға үйрету. Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік өнерді бала бойына сіңіре отырып, ана тіліне деген сүйіспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге атсалыстыруға шақыру. Тіл көркемділігін, байлығын, шешендігін көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы бала дүниетанымын, ой өрісін дамыту.
Толығырақ »