Мақсаты: — оқушылардың құқықтық білімін жетілдіру, құқықтық білім әр адамның ісі екенін ұғындыру; — ой-өрісін дамыту, белгілі бір пікір айтуға, тұжырым жасауға үйрету, есте сақтау қабілетін жетілдіріп, сөздік қорын молайту; — оқушылардың бойына құқықтық, патриоттық, адамгершілік тәрбиені сіңіру; Көрнекілік: нақыл сөздер, бала құқығы туралы конвенция. Барысы: Мұғалім сөзі: Қазіргі уақытта құқықтық тәрбие беру өте қажет. Ол оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, ойлау ...
Толығырақ »Ашық сабақтар
Математика. 2 сынып. Өткен материалды пысықтау
Тарихи көрнекті жерлер – ежелгі өркениет ескерткіштері
«Қабанбай» (Қ. Жұмаділовтің «Дарабоз» романынан үзінді).
Әдебиеттік оқу. 3-«А» сынып
Мақсаты: 1. Білімділік: Оқушыларға мәтінді негізге ала отырып «Желтоқсан оқиғасының» тарихын, маңызын түсіндіру. Сол көтеріліске қатысқан күрескер жас Қайрат Рысқұлбековтың ерлігін, жақсы қасиеттерін үлгі тұту. 2. Дамытушылық: Балаларды байланыстырып, жүйелі мәнді сөйлеуге дағдыландыру. Шығармашылық қабілеттерін дамыту, өз бетімен жұмыс істей білу дағдыларын қалыптастыру. 3. Тәрбиелік: Оқушылардың елі үшін құрбан болған батырларымыздың ерлігін дәріптеп, еліне жеріне деген сүйіспеншілігін арттырып патриоттық тәрбие ...
Толығырақ »Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Толығырақ »С.Мұратбековтің «Қылау» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі мен ауыл тіршілігінің көрінісі
Қайталау. 20-ға дейінгі сандардың ретін бекіту. Нурмаханова Майра Қойшанқызы
Білім беру саласы: Таным Оқу іс – әрекеті: Математика Тақырыбы: Қайталау Мақсаты: 10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту, 20 – ға дейінгі сандардын ретін бекіту, геометриялық фигуралар туралы түсініктерін кеңейту. Ойлау қабілеттерін дамыту. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақ түрі: аралас Қолданылатын әдіс – тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ қою, жауап алу, мадақтау. Қолданылатын көрнекіліктер: көктем құсы, бұлттар, тамшылар, күн. Кемпірқосақ, биік шыңның суреті, ...
Толығырақ »Қаһарлы не, қаһарман кім? Һ дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Толығырақ »