Мақсаты: Оқушылар слайд жасақтап, презентацияларды құру мен безендіру шаблондарының жаңа мүмкіндіктерімен танысып, ықпал жасау және АКТ мүмкіншіліктерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Күтілетін нәтижелер: Power Point бағдарламасын іске қосуды білетін болады; Power Point бағдарламасын қолдануды, программаның негізгі мүмкіндіктері туралы айту және қосымша ақпарат алуды білетін болады;
Толығырақ »Ашық сабақтар
Extra-curricular lesson «Trip to English grammar land»
Objectives: -revise grammar themes, do tasks, work in groups, work with the texts, answer the questions, find equivalents of proverbs in Kazakh and Russian languages, to bring up students’ interests to English language. Visual aids: interactive board with slides, cards with tasks, pictures, magic basket. The type of the lesson: group work. Methods of the lesson: completing words, speaking, discussing, ...
Толығырақ »Сәбит Мұқанов. «Шыбынсыз жаз»
Сабақтың мақсаты: Мәтіннің негізгі идеясын ашуға жағдай жасау. Жаз мезгілінің ерекшелігі, таудағы, табиғаттағы өзгерістер жайлы нақтылау. Табиғаттың өзіне тән сұлулығын қорғау, сұлулықты сезіне білуге тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже: Өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі. Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.
Толығырақ »Көптiк жалғау (қайталау)
Лексикалық тақырыбы: Дәнекерлеушi мамандығы Сабақтың мақсаты: мамандықтарына байланысты сөздік қорын молайт және өз мамандықтары туралы айта білу. Сабақтың міндеттері: Бiлiмдiлiк: кәсіби лексиканы меңгеру. Дәнекерлеушi мамандығының өмiрiмiзде алатын орны және маңызы. Дамытушылық: логикалық ойлау қабiлеттерін дамыту. Тәрбиелiк: өз мамандықтарына сүйiспеншiлiк тудыру. Сабақтың көрнекiлiгi: мультимедиялық подиум, сөздiк, мамандықтарға байланысты суреттер, сөзжұмбақ. Сабақтың барысы: Бағдарлау – мотивациялық кезең: Амандасу. Топ студенттерін түгендеу. ...
Толығырақ »Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Оқыту мақсаты: Зат есімнің жекеше және көпше тұлғада жұмсалатындығын түсінеді. Оқыту мақсаты/Күтілетін нәтижелер: Барлығы: мысал келтіреді, белгілейді, түсінеді, салыстыра біледі; Көпшілігі: мысал келтіреді, ажыратады; Кейбіреуі: салыстырады, қорытынды жасайды;
Толығырақ »Компьютер қалай пайда болды?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 5.Т6. Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 5.А6. Визуалды материал арқылы тілді дамыту. 5.Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Мәтінді мәнерлеп оқиды. Сұрақтарға жауап береді. Көбі: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды. Тақырыпқа қатысты мәліметтерді жинақтап, постер дайындайды. Кейбірі: Мәтінді толық түсініп, ...
Толығырақ »«Қажымұқан» повесінен үзінді. Ұлы Петр даласында. Парижде
Сабақтың мақсаты: Дүниежүзілік спорт аренасына шығып, шетелдердегі жарыстарда атақ, даңққа ие болған тұңғыш қазақ Қажымұқан Мұңайтпасұлының өмір жолымен, бейнесімен, ерен еңбегімен таныстыру. Бөлімдерінің мазмұнын игерту; Алған білімдерін бекіту. Табыс критерийлері: Қажымұқан Мұңайтпасұлының өмірімен шығарманы оқу арқылы танысады.
Толығырақ »DAYS OF THE WEEK. Zhanabekova S.T.
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to: 1.R1 recognise initial letters in names and places 1.S3 pronounce basic words and expressions intelligibly 1.S3 pronounce basic words and expressions intelligibly
Толығырақ »Гүлдің құрылысы мен маңызы. Гүлсерігі. Тостағанша. Күлте
Гүлдің құрылысы мен маңызы. Гүлсерігі. Тостағанша. Күлте. Гүлдің негізгі бөліктері: аналығы және аталығы. Дара жарнақты және қосжарнақты өсімдік гүлдерінің ерекшеліктері. Сабақтың мақсаты: А. Білімділігі: гүл, оның құрылысы мен функциясын теориялық және практикалық тұрғыда сипаттап, жете түсіну, гүлдің негізгі құрам бөліктері: тостағанша жапырақшалары мен жыныс мүшелеріне толық сипттама беріп, олардың құрылысымен таныстыру; Ә. Тәрбиелілігі: адамның тұлға ретінде қалыптасуын, адамгершілік қасиетін, жалпы ...
Толығырақ »Кітап – біздің досымыз
Мақсаты: Оқушыларды оқулықты құрметтей білеуге, кітапты ұқыпты ұстауға баулу. Оқушының білімділік танымын өмірімен байланыстыра отырып арттыру. Оқушылардың кітапқа деген сүйіспеншілігін арттыру. Көрнекілігі: кітаптар көрмесі, кітап туралы қанатты сөздер, мақал-мәтелдер. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру. Әнұран 1-жүргізуші: Армысыздар, ата-аналар, ұстаздар! Кітап – шебер ұстаз, тілсіз мұғалім. Кітап – адал пейіл, асыл дос. Кітап – мұхит, сол мұхиттан не терең? Мен біліммен ылғи дос ...
Толығырақ »