Білімділік: Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлем үлгілерін қолдану негізінде ұлттық теңге, мерейтойлық тиындар жайында толық ақпарат бере білуге машықтандыру. Омоним сөздерді игерту. Дамытушылық: Тілдесім барысында лексикалық тақырыптың негізінде оқушының сөздік қорын молайту. Тәрбиелік: Қысқа мәтіндер арқылы оқушылардың бойында ұлтжандылық қасиеттерін қалыптастыру.
Толығырақ »Ашық сабақтар
Неге Мөде шаньюй «Жер – мемлекеттің негізі» деді?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіре алады; Көпшілігі: ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қалай жеткенін анықтай алады; Кейбір оқушылар: көшпелілер үшін жердің қаншалықты маңызды болғанын мысалдар келтіріп, дәлелдей алады.
Толығырақ »Күздің кереметі. М.Т. Бакеева
Сабақтың түрі: Бекіту. Қолданылатын әдіс-тәсілдер: диалог, сыни тұрғыдан ойлау, Блум таксономиясы, өзін-өзі реттеу, оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау, АКТ-ны пайдалану. Сабақтың мақсаты: түрлі әдістерді қолдану арқылы өткен тақырыптарды нақты, толығымен түсіну. Өз ойларын еркін айту, өздігінен бағалап, өзіне баға беруге үйрету.
Толығырақ »Хақназар хан (1538-1580 жж.)
М.Е. Сералина «Қазақ мектеп-гимназиясы» КММ СҚО, Петропавл қаласы Оқыту мақсаты Хақназар ханның тұсындағы қазақ хандығының жағдайымен таныса отырып, Хақназар саясатының негізгі бағыттарын анықтайды. Оқу нәтижесі: Ø АКТ-ны сабақта қолдану арқылы жұмыс дағдысы қалыптасады. Ø Өз ойларын толық жеткізе білуге дағдыланады. Ø Әділ бағалау дағдылары қалыптасады. Ø Шығармашылықпен өздері жұмыс атқаруды үйренеді. Ø Хақназар ханның мемлекетті нығайтудағы жетістіктерімен танысады. Модульдер Әдіс ...
Толығырақ »«Еңлік – Кебек» жырындағы демократиялық-гуманистік идея
Оқыту мақсаты: Поэмадағы ең негізгі мәселелер арқылы ескі заңның құрбаны болған кейіпкерлер бейнесі негізінде еркіндік, адамгершілік қасиеттерді аша білуі тиіс. Күтілетін нәтиже: Поэмадағы негізгі тартыстарды ажырата біледі; — Еңлік пен Кебектің бейнесін анықтайды; -Кейіпкерлер туралы өзіндік ой-пікірлер айтуға үйренеді; — Тақырып негізінде проблемалық сұрақтың шешімін табуға дағдыланады;
Толығырақ »Махмет Түменбаев. Көктем
Сабақтың жалпы мақсаты: Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Махмет Түменбаев «Көктем» өлеңінің – мазмұны мен идеясын ашу. Міндеттер: – Өлеңдегі ақынның көңіл-күйін сезіне отырып, бейнелі сөйлей білуге машықтандыру; – Оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуіне ықпал ету; – Өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды жинақтай білуге жетелеу; – Қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы табиғатты аялай ...
Толығырақ »Көңілді қыс және қысқы ойындар
Білім саласы: «Коммуникация» Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сөйлеуді дамыту Мақсаты: Білімділігі: Балалардың қыс мезгілі туралы білімдерін кеңейтіп, сөздік қорын байыту. Сұраққа нақты жауап беріп, сурет мазмұнына сай әңгіме құрап айтуға үйрету. Қысқы ойындарды әңгімелеп айтуға баулу. Қыс мезгілінде ойналатын ойындарды, сырғанауға арналған заттарды ажырата білуге үйрету. Дамытушылығы: Табиғат көрінісін сипаттап, қызықтарын әңгімелету арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелілігі: Бір-біріне қамқор болуға, ...
Толығырақ »С. Сейфуллин. «Ақсақ киік»
Мақсаты: Ақын шығармашылығымен таныстыру, өлеңнің мазмұнын меңгерту, эстетикалық және экологиялық тәрбие беру; әдебиет теориясынан мағлұмат алу. Оқушыларды ізденімпаздыққа, ғылыми жұмысқа баулу, пікірлерін дәлелдей, қорғай білуге, оқығандарын еркін түрде жүйелі әдеби тілмен жеткізе білуге дағдылану. Сөз өнері мен саз өнерін түсіне білуге жетелейді. Міндеті: оқушылар топ ішінде ынтымақтастықпен жұмыс істейді; бір-бірімен ой бөлісіп, берілген өлеңді талдап салыстырады; жұмыс кезінде ...
Толығырақ »Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі 34 -23, 782:34
Мақсаты: Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмін үйрету. Міндеттері: Ойлау, есте сақтау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білуін дамыту; Шығармашылық мүмкіндік бере отырып өмірмен байланыстыра талдауға мүмкіндік беру; Патриоттық тәрбие беру; Дәстүрден тыс ойлау мүмкіндігіне қозғау салу; Сабақ түрі: аралас сабақ Сабақ әдісі: СТО технологиясы Көрнекілік: интерактивтік тақта, үлестірмелік тапсырмалар, қағаздар, фламастер, перфокарта, шляпа т. б Сабақ барысы: ...
Толығырақ »Ұлттық тәрбие – ұлы тәрбие
Модуль: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту және оқытудағы көшбасшы АКТ Оқыту және оқытудағы бағалау
Толығырақ »