Ашық сабақтар
Ұзындықты өлшеу. Жакупова Сауле Жаксылыковна
Математика. Массаның бірліктері және үлестер.
Жазық фигуралардың модельдері. Баянбекова Айнур Есенгельдина
«Түймеқыз» ертегісі
Кейіпкерлер: Әйел: Сиқыршы кемпір: Ханшайым: Балалар: Ата-Әже: Түймеқыз: (Көңілсіз музыка) Мақсаты: Тәрбиеленушілерді өз ортасына, өзге ортаға еркін сезіне алуға, тапқырлыққа, мәдениеттілікке, эстетикалық тәрбиелікке, өнер орнын көрсете білуге, өзін қоршаған ортаға сыни көзбен қарауға үйрету. Айналасындағылармен қарым-қатынас орнатуға жаңа мүмкіндіктер табу. Білімділік: Ұйымдастырушылық пен өнерге деген қызығушылығын арттыру. Бір-бірінің пікірін құрметтеуге баули отырып білімдерін жан-жақты жетілдіру. Тәрбиелік: Әрбір баланың рухани өсуіне, ...
Толығырақ »Ғажайып математика. Н. Кумекова
Дарынды және талантты балалар – мектеп айнасы
«Театр» бала өмірінде
Қазақстан Республикасында Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында: «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мәнін арттыру жалпы әлемдік үрдістер қатарына жатады. Балабақшаға баратын балалар білім берудің барлық деңгейлерінде білімді тез қабылдайды және жалпы өмірде табысты болып келеді», — деп көрсетілуі бүгінде мектепке дейінгі ұйымдарға жүктелетін міндет пен жауапкершіліктің маңызды екенін айқындайды. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы «13» мамырдағы № ...
Толығырақ »«Үйшік» ертегісі. Ахимова Қымхат
Білім беру саласы: Коммуникация Білім беру бөлімі: Көркем әдебиет, драма, музыка Мақсаты: Балаларды «Үйшік» ертегісімен таныстыру. Ертегінің мазмұнын түсіндіру арқылы, сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту. Ертегіні сахналау барысында кейіпкерлердің бейнесіне еніп, балаларды достыққа, татулыққа тәрбиелеу. Қолданылған көрнекіліктер: Үйшік, кейіпкерлер Күтілетін нәтиже: Біледі: Ертегі кейіпкерлерін тани біледі. Игереді: Сахналау арқылы мазмұнын игереді. Меңгереді: Ертегіні зейін қойып тыңдап, кейіпкерлердің көңіл күйін меңгерді. Ахимова ...
Толығырақ »