Home » Балабақша (page 173)

Балабақша

Шаршы, шеңбер және үшбұрыш

Білім беру саласы: таным Мақсаты: балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру. Олардың пішіндерінің бір-біріне ұқсас және айырмашылықтарын түсіндіру. Айналадағы заттардың пішіндерін анықтауды бекіту. Зеректік пен адамгершілік және шапшаңдыққа тәрбиелеу. Шаттық шеңбер:      Жарқырап күн ашылды,      Айнала нұр шашылды.      Біз – нәп-нәзік қыздармыз,      Біз – ержүрек ұлдармыз.      Қайырлы таң, достарым!      Қайырлы таң, достарым!      Қайырлы күн, қонақтар      ...

Толығырақ »

ҚҰСТАР – БІЗДІҢ ДОСЫМЫЗ

Сабақтың мақсаты: балаларды жергілікті жердің құстарымен таныстырып, оны күтіп-бағуға, аялауға, оларға мейірімділікпен қарауға тәрбиелеу. Құстар туралы білімдерін толықтыру, құстарға деген сүйіспеншілік сезімге, қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Тілдерін дамыту, сөздік қорларын молайту. Балаларды табиғат арқылы адамгершілікке тәрбиелеу және экологиялық білімдерін толық ұғымға жетілдіру. Көрнекіліктер: құстар бейнеленген атрибуттар, құстар жайлы үнтаспа, ойындар Музыка әуенімен (мир животных) Тәрбиеші: — Балалар, қараңдаршы, біздер сиқырлы баққа ...

Толығырақ »

Қош бол, балабақша!

     Тыңдаңыздар, тыңдаңыздар! Құрметті қонақтар, ата-аналар! «Бақытты балалық шақ»  әуе ұшағы «Құлыншақ» балабақшасына келіп қонғалы тұр. Ертеңгілік барысында қол телефондарыңызды өшіріп, дабыр сөзді қойдырып, қолдарыңыздан келгенше әр баламызды қошеметтеп, әр сөздерін мұқият тыңдап, қуаныштарын бөлісулеріңізді сұраймыз! Ислам: Қайырлы күн, құрметті қонақтар! Бүгінгі біздің   мерекелік кешімізге қош келдіңіздер! Көз салып қараңызшы бойымызға Ортақ боп бүгінгі өскен ойымызға  Қош келіпсің апайлар, ата-аналар ...

Толығырақ »

Жер-Ананы жасыл етіп сақтайық

  Жер-Ананы жасыл етіп сақтайық Мақсаты: Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсініктерін қалыптастыру, дүниетанымын кеңейту. Ойлау, есте сақтау және зерделенуін, сөздерді анық айтуға машықтау және сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, табиғатқа сүйіспеншілікке тәрбиелеу, жаратылыстың әрбір заты мен мүшесін құрметтеуге, қоршаған ортаны қорғауға, сақтауға үйрету. Сүйіспеншілік, мейірімділік қасиеттерін дамыту Көрнекілік: бөлме гүлдері, гүл қопсытқыш, табиғаттың суреті Әдіс-тәсілдері: Сұрақ – жауап, ...

Толығырақ »

Еңбектеу мен доға немесе білте таяқтың астынан өту

Білім беру саласы: денсаулық Бөлімі: дене шынықтыру Тақырыбы: Мақсаты: 1.Еңбектеу мен доғаның астынан өтуді кезектестіріп орындауды үйрету; 2.Нұсқаушының берген белгісіне қарай жылдам жауап беруге үйрету; 3.Көлденең тұрған нысанаға затты лақтырып жаттықтыру. Құрал-жабдықтары: бала санына қарай түсті орамалдар мен құм салынған қаптар. 2-3 доға, 3-4 үлкен шығыршық немесе жәшіктер. Оқу-қызметімізді бастамас бұрын cергіту сәтін жасап алайық: Ал, балалар тұрайық, Алақанды ұрайық. ...

Толығырақ »

Ойыншықтар

Білім беру саласы: шығармашылық Ұйымдастырылған оқу қызметі: ән-саз Мақсаты: балаларға ойыншықты күтіп ұстай білуге үйрету. Музыканы есінде сақтап,, оны қимыл арқылы және ырғақты аспаптарда ойнап, қызығушылықтарын арттыру. Әнді табиғи жұмсақ дауыспен, еркін айтқызуға шеберліктерін қалыптастыру. Әрекет кезеңі            Ән-саз жетекшісінің оқу қызметі Балалардың    іс-әрекеті Мотивациялық Қозғаушылық                           ...

Толығырақ »

Қош бол, балабақша!

  Жүргізуші:    Қош келіпсіз, ақ жаулықты аналар, Жүздеріңнен мейіріммен нұр тамар. Алдарыңда қызғалдақтай құлпырған Біз алаңсыз балғын шақты балалар. Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар, ата-аналар, ұстаздар және біздің бүгінгі балабақшамен қоштасқалы отырған бүлдіршіндеріміз! Бүгін бізде үлкен мереке, балабақша табалдырығын тәй-тәй басып кішкене ғана сәби болып келген балаларымыз міне бүгін балабақшамен қоштасқалы отыр. Бүгінгі бүлдіршіндеріміздің шағын ғана мерекелік ертеңгілігімізді тамашалаңыздар. Жүргізуші: Көз ...

Толығырақ »

Теңіз – тұңғиық әлемі

Мақсаты: балалардың теңізге деген қызығушылығын арттыру, судың қасиетін, теңіздің адамға тигізер пайдасы туралы, теңізден алынатын байлығымыз жөнінде түсінік беру. Балалардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру. Көрнекі құралдар: теледидар, кеме макеті, балық суреттері, су асты өсімдіктерінің суреттері, глобус, жұмбақтар, теңіз және кәдімгі су. Билингвалді компенент: теңіз – море – sea ,балық – рыба – fish. «Монтессори» технологиясы бойынша Шеңбердің барысы: Балалармен амандасу, ...

Толығырақ »

Кемпірқосақ

Білім беру саласы: шығармашылық Бөлімі: жапсыру Мақсаты: жазғы табиғат құбылыстары туралы түсініктерін жетілдіру; доғал сызық бойымен қиюды үйретуді жалғастыру; қайшыны дұрыс қолдана білу, желімді ұқыпты пайдалану дағдысын бекіту; саусақтардың моторикасын дамыту; логикалық ойын, есте сақтау, сөйлеу қабілеттерін дамыту; табиғатты сүюуге, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу. Бейнелеу жетекшісі: Өнер орталығына қош келдіңіздер! Жетекші: Балалардан «Кемпірқосақ» өлеңіне шаттық шеңберін құруды сұрайды. Балалар: шаттық шеңберін ...

Толығырақ »

Жапырақ тамырдан нәр алады

Мақсаты: педагогтар, тәрбиешілер арасында қарым-қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін-өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу. Барысы: Сәлемдесу «Атымдар мен молекулалар» Қай ағашты таңдайсыз? (психологиялық тест) Ситуациялық сұрақ «Өз жұбынды тап» Мода «Майшам» Ұйымдастыру. Психолог: Құрметті тәрбиешілер өз қызметтерін аянбай, алаңсыз жүргізуіне ұшқыр ой, алғыр зейін, ашық көз, ояу көкірек керек екені даусыз. Сергек қимылмен, ширақ оймен, сезімтал ...

Толығырақ »