Home » Балабақша (page 136)

Балабақша

Бірлігіміз жарасқан әріптестерміз (педагогтарға арналған психологиялық тренинг)

Мақсаты: Өзара қарым-қатынас қабілеттерін дамыту. Міндеттері: Өзара түсіністік дағдыларын қалыптастыруға топтық жұмыстар, ашуды тарқатуға үйрету, топпен жұмыс барысында мейірімділік атмосферасын орнату. Психологиялық технологиялар: музыкалық терапия, ойын терапиясы, арттерапия. «Сәлемдесу» ойыны Жүргізуші алақанын соғады,қатысушылар бір-бірінің қолын қысады. Жүргізуші қоңырау соғады, қатысушылар бір-бірінің арқаларын сипайды. Жүргізуші сылдырмақты сылдырлатады, қатысушылар мұрындарымен амандасады. «Жіп» ойыны Менің қолымдағы жіпті алып, өздеріңізге керегінше үзіп аласыздар. Үзілген ...

Толығырақ »

Ертегілер еліне саяхат

Мақсаты: — ертегі кейіпкерлері туралы білімдерін кеңейту; — ойлау, қайта жаңғыртып еске түсіру арқылы қиялдай білуге үйрету; — ертегілер арқылы балаларды адамгершілікке, мейірімділікке және адалдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу; — қиялдау, мәнерлеп сөйлеуге баулу, шығармашылық қабілетін дамыту. Сөздік жұмыс: ғажайып, сиқырлы, құм қалашығы. Билингвалды сыңары: ғажайып — удевительный, сиқырлы – волшебный. Заттық — дамыту ортасы: «Ертегілер әлемі», «Ертегі ханшайымы шақырады» үнтаспасы, сиқырлы ...

Толығырақ »

Үй жануарлары

Білім беру саласы: Әлеуметтік орта. Ұйымдастырылған оқу әс-әрекет түрі: Қоршаған ортамен таныстыру. Мақсаты: — үй жануарлары туралы білімдерін бекіту; — табиғатқа, ондағы тіршілікке қамқор болуға тәрбиелеу; — танымдық, есте сақтау қабілеттерін, сөздік қорларын арттыру. Билингвальды компонент: қой – баран, ешкі – козел, жылқы – лошадь, сиыр – корова, түйе – верблюд. Қажетті құралдар: үй жануарларының суреті, үлестірмелі материалдар, дидактикалық ойындар, ...

Толығырақ »

Ауамен іс-тәжірибе жүргізу

 Оқу іс-әрекеті: «Әлеуметтік орта » Білім беру саласы: «Қоршаған орта» Мақсаты: Ауа туралы ұғымды түсіндіру, табаиғат қамқоршысы бола білуге үйрету. Ауаның табиғатта адам өміріндегі маңызы туралы түсініктерін қалыптастыру. Оның қасиеттерін анықтап тәжірибе жасату. Таза ауаны ластамауға оған қамқорлық жасауға тәрбиелеу.                                   Көрнекілік құралдары: Суреттер, слайд, үнтаспа, салафан,  үлгі сурет, сөздік жұмыс. т.б керекті құралдар. Бинингвальды компонент: Ауа-воздух, тәжірибе-эксперимент. Сөздің жұмыс: ...

Толығырақ »

Достарыма арналған шарлар

 Білім беру саласы: Шығармашылық Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Аппликация Сабақтың тақырыбы: «Достарыма арналған шарлар» Мақсаты: — негізгі түстер туралы білімдерін бекіту; — бейнелеу іс – әрекетіне баули отырып, көңіл күй сыйлай білуді уйрету; — бейнелеу іс – әрекетіне деген қызығушылығын ояту; — жолдастыққа тәрбиелеу. Билингвальды компонент: шар – шарик; ойыншықтар – игрушки; қағаз – бумага; желім – клей; т, б. Қажетті ...

Толығырақ »

Тәрбие отбасынан басталады

  Отбасы-адам баласының өсіп-өнер алтын ұясы. Адамның өміріндегі ең қуанышты қызық дәурені осы отбасында өтіп жатыр. Бала өмірінің алғашқы күннен бастап ата-ана өздерінің негізгі борыштарын тәрбие жұмысын атқаруға кіріседі. Ата-аналардың балалары алдында олардың денсаулығының дұрыс жетіліп өсуін қамтамасыз ету, тәрбие беру, үй болып, аяққа тұрып ел қатарына қосылып кетуін қамтамасыз ету сияқты міндеттерін орындауы. Ал, балалары алдында ата-анасын қамқорлыққа алып, ...

Толығырақ »

Баланың мектепке психологиялық дайындығы

Мектепке бару бала өміріндегі үлкен жаңалық, шешуші кезең, өмір мен іс- әрекеттің  жаңа күйіне, қоғамдағы жаңа орыңға көшу  және өсіп- жетілуіне бір сатысы.Мектепеке барғанан бастап баланың қоғамдағы орны өзгереді, бұл кезеңде бала мектеп өмірімен танысады, мектепке дейінгі ойын баласы жаңа өмірге қадам басады. Мектеп табалдырығын аттау баланың өміріндегі заңды құбылыстардың бірі. Әрбір бала жасы жеткенде мектепке барады. Мектепке алғаш бару ...

Толығырақ »

Бөбекжай өмірінен

 Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мәселесі мемлекеттік саясаттың ажырамас бөлігі болып отыр.Сондықтан мектепке дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің негізгі мақсаты – баланың жеке басының қалыптасуы мен дамуы. Жаңа заман баласын қалыптастырып, дамыту үшін, тұлғаның ішкі дүниесі мен оның қыр сырын анықтап, мүмкіншіліктері мен қабілетінің дамуына жағдай туғызу қажет. Мектепке дейінгі ұйымның алдына қойған көптеген міндеттерімен бірге тәрбиеленушілерді оқытуда мемлекеттік білім ...

Толығырақ »