Home » Балабақша (page 121)

Балабақша

Жомарт күз (ертеңгілік)

Мақсаты: мерекеге сай безендірілген топ. Әдемі сазды әуен ойналып тұр.  Балалардың қолдарында жапырақтар.Балалар тәрбиешісімен бірге кіріп, жапырақтармен би-билейді Тәрбиеші: Құрметті қонақтар, ұстаздар! Бүгінгі Балауса тобының балаларының «Жомарт күз» атты ертеңгілігіне қош келдіңіздер! Армысың халайық, Бармысың халайық Күзгі тойды жұп жазбай Келіңдер қарсы алайық! Хор «Күз келді» Осы сәтте сырттан бір дыбыс естіледі. Желдің шуы. -Балалар тыңдаңдаршы бұл не шу? Осы ...

Толығырақ »

АНА – ӨМІР ШУАҒЫ

Мақсаты: — мерекелік көңіл-күйін құру; — анасына, әжесіне сыйластық тәрбиелеу, махаббат тарту; — ән және қозғалыс орындаушылық дағдыларын қалыптастыру; — балалардың назарын жалпы әрекетте қатысу тілегін қалыптастыруға эмоциялық қабылдауын ынталандыру; — өзінің жақын адамдарын қуанта білуге, мейірімділікке тәрбиелеу. Кейіпкерлер: жүргізуші, көктем, ата-аналар. Ойындар: 1. «Гүлді тез ал»  Көктем ойнатады. Ана махаббаты (тренинг-ойын) Мерекеге сай безендірілген музыка залы Жүргізуші: Біз ғана емес, ...

Толығырақ »

Білім аралына саяхат

Мақсаты : Бесбілім беру саласы бойынша балалардың білімдерін тиянақтау . Бала танымының дамыту пысықтау.  Ойлау,қиялдау,есте сақтау қабілеттерін толық жетілдіру.Ойындар арқылы ойлау қабілетін арттыру. Бір –бірін құрметтеуге, ептілік пен жылдамдыққа тәрбиелеу . Көрнекілігі : Суреттер, сандар, әріптер , дамытушы ойындар Әдіс-тәсілдері: Сұрақ –жауап, саяхатқа шығу  ,жеке — жұмыс, слайд, сергіту сәті Ұйымдастырушы кезең: Балалар бүгінгі күн қандай тамаша,біз қуанып тұрмыз, қане жүрегімізді ұстап көрейік. Балалар ...

Толығырақ »

 «Қ» дыбысы және әрпі

Білім беру саласы: «Коммуникация» Оқу  қызметі: «Сауат ашу және жазу». Мақсаты: 1. «Қ»  дыбысы мен әрпімен таныстыру, дауыссыз дыбыс екенін ажыраттырып, дұрыс және анық айтылуын үйрету. Дыбыс артикуляциясын пысықтау. Сөздік қорын молайту, байланыстырып сөйлеуге үйрету, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру. Буында, сөздерде, сөйлемдерде дыбыстық орындарын белгілеу, сауатты жазуға машықтандыру. Әдіс тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ-жауап, жылулық шеңбер, көрсету, қанатты сөздер, релаксация. Көрнекі құралдар: ...

Толығырақ »

Жемістер

Білім беру саласы: Әлеумет Білім  көзі: Экология негізі Мақсаты : Жемістердің адам денсаулығына пайдасы туралы түсінігін  дамыту. Балалардың жемістерді ажыратып атай білуге үйрету. Қол маторикасын дамытуға, еңбек етуге, ұқыпты болуға үйретіп тәрбиелеу. Көрнекілігі : Жемістердің суреті, муляждар, жемістердің өздері Әдіс –тәсілдері : сұрақ-жауап, көрсету, Монтессори әдісі Билингвальді компонент: жемістер –фрукты, тосап- вареньие, Жаңа сөздер:  тосап Шаттық шеңбер Қуант бізді таңырқат ...

Толығырақ »

Мамандықтар

 Білім беру саласы: Коммуникация, Әлеумет Бөлімі; Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру Мақсаты: Балалардың есту арқылы сөйлеуі мен сөйлеу тілі қимылдарын дамыту. Сөздік қорын молайту. Білімділік-мамандық туралы білімдерін нақтылау және шыңдау, тақырып бойынша сөздік қорын белсендіру. Жаңа білім негіздерімен қаруландыру; Дамытушылық– сөйлеу тілі белсенділігі мен диалогты сөйлеу тілін дамыту, дыбыстық талдау-жинақтау дағдылары мен фонематикалық процестерін дамыту. Ауызша байланыстырып сөйлеу тілін дамыту, ...

Толығырақ »

Көңілді жолаушылар

Білім беру саласы: Әлеумет Бөлімі; Қоршаған ортамен танытыру Мақсаты: Балаларға жолда жүру ережесін үйретіп, жол белгілерін, велосипед ережесін таныстырып, алғашқы көмек көрсетуді үйрету, бағдаршам жарықтарына талдау жасау, өрт сөндіру құралдарын білу. Еске түсіру, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, байқағыштыққа жауапкершілікке, адамгершілікке, қайырымдылыққа тәрбиелеу. Көрнекі құралдар: Макеттер, ойыншықтар, өрт сөндіру және алғашқы жәрдем құралдары, жол белгілері, викториналық сұрақтар, шар, үнтаспа, белгі ...

Толығырақ »

Балықтар

Білім беру саласы: Шығармашылық, Әлеумет Бөлімі: Сурет салу, экология негіздері Мақсаты: Балаларды теңіз, арал тұрғындарымен таныстыру. Балалардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылығын арттыру.Ұқыпты, нәтежелі жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Шығармашылық қабілеттерін дамыту. Көрнекіліктер: Суреттер,түрлі-түсті гуаш, қылқалам, тұғыр, су құйылған ыдыс, ақ қағаз, сүрткіш, қиылған, балық, сегізаяқ, жұлдызша бейнелері. Билингвальді компонет: Балық-рыба, арал-остров, теңіз-море, тасбақа-черепаха. Әдіс-тәсілі Ойын технолгиясы, «Колексография»әдісі арқылы сурет салу Шаттық ...

Толығырақ »

Менің сүйікті ойыншығым

Білім беру саласы: Коммуникация Бөлімі: Сөйлеуді дамыту Мақсаты: 1.Білімділігі: өздеріне ұнаған ойыншыққа зерттеу жүргізіп (түсі, көлемі, материалы) әңгімелеп айтып беруге үйрету. 2.Дамытушылық: балаларды сөзді анық айтып, дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорларын дамыту. 3.Тәрбиелілігі: олармен қалай ойлау керектігін түсіндіріп, ұқыптылыққа эстетикалық  талғамдарын кеңейту. Әдіс-тәсілі: ойын технологиясы, сұрақ-жауап Билингвальді компонент; ойыншық-игрушки, доп-мячь, қуыршақ – кукла, Ұйымдастыру кезеңі Тәрбиеші: Қайырлы таң балалар! ...

Толығырақ »