Home » Балабақша (page 121)

Балабақша

Мамандықтар

 Білім беру саласы: Коммуникация, Әлеумет Бөлімі; Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру Мақсаты: Балалардың есту арқылы сөйлеуі мен сөйлеу тілі қимылдарын дамыту. Сөздік қорын молайту. Білімділік-мамандық туралы білімдерін нақтылау және шыңдау, тақырып бойынша сөздік қорын белсендіру. Жаңа білім негіздерімен қаруландыру; Дамытушылық– сөйлеу тілі белсенділігі мен диалогты сөйлеу тілін дамыту, дыбыстық талдау-жинақтау дағдылары мен фонематикалық процестерін дамыту. Ауызша байланыстырып сөйлеу тілін дамыту, ...

Толығырақ »

Көңілді жолаушылар

Білім беру саласы: Әлеумет Бөлімі; Қоршаған ортамен танытыру Мақсаты: Балаларға жолда жүру ережесін үйретіп, жол белгілерін, велосипед ережесін таныстырып, алғашқы көмек көрсетуді үйрету, бағдаршам жарықтарына талдау жасау, өрт сөндіру құралдарын білу. Еске түсіру, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, байқағыштыққа жауапкершілікке, адамгершілікке, қайырымдылыққа тәрбиелеу. Көрнекі құралдар: Макеттер, ойыншықтар, өрт сөндіру және алғашқы жәрдем құралдары, жол белгілері, викториналық сұрақтар, шар, үнтаспа, белгі ...

Толығырақ »

Балықтар

Білім беру саласы: Шығармашылық, Әлеумет Бөлімі: Сурет салу, экология негіздері Мақсаты: Балаларды теңіз, арал тұрғындарымен таныстыру. Балалардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылығын арттыру.Ұқыпты, нәтежелі жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Шығармашылық қабілеттерін дамыту. Көрнекіліктер: Суреттер,түрлі-түсті гуаш, қылқалам, тұғыр, су құйылған ыдыс, ақ қағаз, сүрткіш, қиылған, балық, сегізаяқ, жұлдызша бейнелері. Билингвальді компонет: Балық-рыба, арал-остров, теңіз-море, тасбақа-черепаха. Әдіс-тәсілі Ойын технолгиясы, «Колексография»әдісі арқылы сурет салу Шаттық ...

Толығырақ »

Менің сүйікті ойыншығым

Білім беру саласы: Коммуникация Бөлімі: Сөйлеуді дамыту Мақсаты: 1.Білімділігі: өздеріне ұнаған ойыншыққа зерттеу жүргізіп (түсі, көлемі, материалы) әңгімелеп айтып беруге үйрету. 2.Дамытушылық: балаларды сөзді анық айтып, дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорларын дамыту. 3.Тәрбиелілігі: олармен қалай ойлау керектігін түсіндіріп, ұқыптылыққа эстетикалық  талғамдарын кеңейту. Әдіс-тәсілі: ойын технологиясы, сұрақ-жауап Билингвальді компонент; ойыншық-игрушки, доп-мячь, қуыршақ – кукла, Ұйымдастыру кезеңі Тәрбиеші: Қайырлы таң балалар! ...

Толығырақ »

Артикуляциялық жаттығулардың қажеттілігінің себептері

Қиын дыбыстарды айту үшін баланың еріндерімен тілі күшті және балқылдақ болу керек. Осы жағдайда ұзақ ұстау қинамай бірнеше рет бір қимылды басқа қимылға ауыстыру. Осыларға артикуляциялық жаттығулар көмек береді.   Артикуляциялық жаттығулар не үшін қажет:   Артикуляциялық жаттығулар есте сақтау қабілетінің дамуы арқылы, балалар таза және дұрыс сөйлеуге үйренеді. Логопед жұмыс бастаған кезде балалардың дыбысты айтудағы қателері тез жөнделеді. Олардың ...

Толығырақ »

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ – ҚОҒАМ ДАМУЫНЫҢ КЕПІЛІ

Балабақша– келешек ел басқарар, жер – суына иелік етер, ел – халқын гүлдентер, мерейін өсіріп, мәртебесін биіктетер жасампаз жандарды шыңдап өмірдің ең басты  сатысын қалайтын киелі ұя. «Ауылына қарап, азаматын таны»- дейді халық даналығы. Жас ұрпақтың иманжүзді білімдар азамат болып өсуі, ең алдымен, ата-анасы, одан соң білім алар алтын ұясы және қоршаған ортасына байланысты. Мектепке дейінгі білім беру — бұл ...

Толығырақ »

Кедергілер әлемінде

Білім саласы: Денсаулық Бөлімі: Дене тәрбиесі Сабақтың мақсаты: Кедергілерден өтуге үйрету Міндеттері: — Ойын жүзінде белсенділікке, икемділікке, шапшаңдылыққа үйрету. — Ертегіге деген қызығушылықтарын дамыту. — Адамгершілікке, бауырмалдыққа, достыққа тәрбиелеу Құрал-жабдықтар: ысқырғыш,  гимнастикалық орындық, доға, төбешік жотасы, интерактивтік тақта, доптар, үлкен доптар Билингвалды компонент: кедергі, препятсвие, let Сабақ барысы: -Сапқа тұру. Амандасу. Жетекші: Балалар жаңа мен бала бақшаға келгенде бір флешка ...

Толығырақ »