Home » Мақалалар (page 97)

Мақалалар

Өзге ұлт өкілдеріне тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы қазақ тілін үйрету жолдары

 Түркістан облысы, Сарыағаш ауданы Қабланбек ауылы №13 «Мәңгілік ел» жалпы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Билибекова Шырынгуль Агабековна Педагог-зерттеуші  Қазақ тілі — әлемдегі 6000-ға жуық тілдердің ішіндегі қолдану өрісі жағынан 70-ші, ал тіл байлығы мен көркемдігі, оралымдығы жағынан алғашқы ондықтар қатарындағы тіл. Сондай-ақ, ол дүние жүзіндегі ауызша және жазбаша тіл мәдениеті қалыптасқан 600 тілдің, мемлекеттік мәртебеге ие ...

Толығырақ »

Шөлденуге ұшыраған аймақтарды анықтау

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Әулиекөл ауданы білім бөлімінің Көктал жалпы білім беретін мектебі» КММ Нажиканова Кульмай Ахметқызы, биология пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші   Ғаламдық проблемаларды планетаның барлық мемлекеттерінің ынтымақтастығы мен бірлескен күшінсіз шешу мүмкін емес. Бірақ ол өндірістік және техникалық салалардан гөрі,ішкі және сыртқфы саясатта жаңа қатынастардың туындауын қажет етеді.Басқаша сөзбен айтқанда олардың табысы орындап шығу үшін,қазіргі орын алып отырған ...

Толығырақ »

Бастауыш сынып оқушыларының активті сөздік қорын дамыту  

Аметова  Гүлжанар Бақытқызы Түркістан облысы Сауран ауданы «Құмтүйін»  ЖОМ бастауыш сынып мұғалімі Қазақ тілі – өте бай тілдердің бірі. Тіліміз бай бола тұра балаларымыздың сөздік қоры азаю үстінде. Қазіргі кезде интернеттің дамыған заманы. Балалардың смартфонға сүйенуі оқушылардың көптеген мүмкіндіктерін жоюда. Осы мақсатта баланың сөздік қорын жетілдіру үшін сол бай сөздік қордан игертілуге тиісті сөздер ғана сұрыпталып алынады. Оқушылардың сөздік қорын дамытуда мынандай мақсаттар қойылуы тиіс: Қоршаған  ортадағы  заттар  мен  құбылыстар  жөнінде  түсініктері  мен    білімнің  кеңейуі негізінде сөздік қорын молайту; Оқушылар  сөзік  құрамдағы  сөздердің  мағынасын  анықтау,  оларды   сөйлеуде  (ауызша, жазбаша) қолдану, пайдалану дәрежесін белгілеу; Сөздік қорын ауыспалы мағыналы сөздермен молайту; Оқыған  мәтіндерінде,  мұғалімнің  қолданған  сөзін  де  пайдалануға   жаттықтыру,  пассив сөздерді активтендіру; Сөздерді дұрыс оқып, қатесіз жазуға дағдыландыру. Ол үшін жаттығулар жүйесі мынандай мақсаттар  бойынша  ұйымдастырылады: — оқушыларды  сауатты ...

Толығырақ »

Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеуін дамытудағы цифрлық ресурстар

Жамбулова Бекзат Темиртасовна Павлодар облысының білім беру басқармасы Павлодар ауданының білім беру бөлімінің «Заря орта жалпы білім беру мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі Аннотация. Қазіргі жағдайда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың кеңінен енгізілуімен кіші оқушының дамуының өзекті мәселелерінің бірі – сөйлеу тілінің даму деңгейі бірінші орынға шығады. Оқушылардың білімді әрі қарай меңгеруі сөйлеу тілінің даму деңгейіне байланысты. Баланың толыққанды тұлға болып қалыптасуы және ...

Толығырақ »

Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылықтарын арттыру

Жамалиденова Айтжамал Шакиртовна Павлодар облысы Павлодар қаласы Бауыржан Момышұлы атындағы жалпы орта білім  беру мектебінің бастауыш сынып мұғалімі, педагог-зерттеуші Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда оқу бағдарламасындағы әрбір пәннің рөлі зор. Соның ішінде бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытуда білім берудің алатын орны ерекше. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығы дегеніміз – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сыныптан тыс жерде, кез келген ...

Толығырақ »

Театрландырылған қойылымдар арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту

Уразкенова Сахыпжамал Кабдрашевна Павлодар қаласы «№ 35 жалпы орта білім беру мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі     Бүгінгі таңда театр тақырыбы өзекті тақырыптың бірі. Себебі қазір балалар театрға барғаннан гөрі, үйде отырып, уақыттарын телефон мен интернетке арнайды. Ежелгі мәдениетті сақтап қалудың бір жолы, мектептегі қуыршақ театры үйірмесі. Балалық көркем әдебиет үлгілірімен танысып, халық ауыз әдебиетінің де кейбір үлгілерін танып білуде, ...

Толығырақ »

Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың тіл мәдениетін дамыту

Искакова Роза Айткалиевна  Павлодар облысының  білім беру басқармасы  Павлодар қаласы білім беру бөлімінің «Павлодар қаласының №30 жалпы орта білім беру мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі Аннотация. Қазіргі уақытта мектепте уақыт талабынан туындаған өскелең ұрпақтың белгілі бір қасиеттерін қалыптастыруды көздейтін жаңа  білім беру стандарттарын енгізу белсенді реформалау процесі жүріп жатыр. Жаңа білім беру стандартының бүгінгі таңдағы басты міндеті – баланы мүмкіндігінше ...

Толығырақ »

Математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру

Даутова Умут Кошербаевна  Павлодар қаласының білім беру басқармасы «Қалижан Бекқожин атындағы жалпы орта білім беру мектебі» ММ бастауыш сынып мұғалімі Аннотация. Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту жағдайында қоғамға функционалдық сауатты, нәтиже үшін жұмыс істей алатын, белгілі, әлеуметтік маңызды жетістіктерге қабілетті адам қажет. Бұл мақалада бастауыш сыныпта математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру негіздері қарастырылады. Аннотация. В условиях социально-экономической модернизации общество нуждается в человеке, ...

Толығырақ »

Оқушылардың эстетикалық мәдениетін қалыптастыру 

Кудайбергенова Гулжанар Сазанбековна Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты  «№51 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, ән және музыка пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші  Тұлғаның эстетикалық мәдениеті туралы түсінік. Эстетикалық мәдениетті қалыптастыру – адамның өнердегі және өмірдегі әсемдікті жан-жақты қабылдау және дұрыс түсіну қабілетін мақсатты түрде дамыту процесі. Ол көркем ойлар мен көзқарастар және сенімдер жүйесін дамытуды, ...

Толығырақ »

Мектеп  жасына  дейінгі  балалардың  жас  ерекшеліктеріне сәйкес  жүргізілетін  сөйлеуді  дамыту

Нуржаппарова  Жазира  Жаманкуловна «Т.Ақышұлы  атындағы  негізгі  орта  мектеп»  КММ Қарағанды облысы,Ақтоғай  ауданы, Жалаңаш ауылы Мектепалды  даярлық  сынып  тәрбиешісі  Қазіргі уақытта Қазақстанда білім берудің өзіндік ұлттық үлгісі қалыптасуда. Бұл процесс білім парадигмасының өзгеруімен қатар жүреді. Жаңа білім парадигмасы бірінші орынға баланың білімін, білігі мен дағдысын емес, оның тұлғасын, білім алу арқылы дамуын қойып отыр. Қазіргі педагогика ғылымының бір ерекшелігі – баланың ...

Толығырақ »